Rafii

120.54 ciężko wchodza biegi

Polecane posty

Rafii    8

Koledzy dziś byłem oglądać Renaulta 120.54 Nectra z 92r. Wszystko ładnie ,silnik po prostu mruczy.Ale jak go odpaliłem zimnego ciężko wchodziły biegi. Jak się rozgrzał było lepiej ale nie zadowalająco.Zauważyłem że jest poniżej min. oleju w skrzyni i mruga pierwsza od prawej kontrolka z wykrzyknikiem. Jak ustawiłem dźwignię od biegów polowych i szosowych na środku to biegi wchodzą ładnie.Czy niski stan oleju może powodować takie objawy.

Edytowano przez Rafii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

Bardzo możliwe,że z powodu braku smarowania synchronizatory się zapiekają,po uzupełnieniu stanu oleju powinno ustąpić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master0608    0

Jak sam podkresliles jak byl zimny to ciezko biegi wchodzily. To samo jest przy nowych MF'ach (przynajmniej przedstawiciel Korbanka sasiadowi mowil ze przy jego 5425). Gdy Jest zimny olej biegi strasznie ciezko wchodza, gdy sie juz rozgrzeje jest tak jak powinno byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

Koledzy dzis dowiedziałem się jakim olejem zalana jest hydraulika.Teraz zalany jest HYDROLEM PREMIUM HD 46. Jaki to jest olej czy zostawić go czy wymienic na jakiś inny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

u mnie w 155-54 biegi wchodzą beż różnicy czy jest zimny czy ciepły może to wina oleju bo powinien być przekładniowo-hydrauliczny ja tam mam zalany agrol u 65 litrów w zimę ubiegłą przy mrozie -20,c nie było różnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maldar    12

Rami dobrze mówisz może być wina oleju

A w tych renówkach hydraulika jest razem ze skrzynią czy osobno?

Mi się wydaje że razem i w tym wypadku olej 46 HV raczej nie wskazany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

gdzie w reno znajduje się korek wlewu oleju do skrzyni.

Co myślicie o tym oleju:

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/9277

 

a jak to jest koledzy z tym olejem Agrol U. Jedni piszą że nie wolno na nim jeździć inni wręcz przeciwnie zalecają go. Jaka jest prawda bo cena tego oleju jest atrakcyjna w porównaniu z FUSCHem.

Edytowano przez Rafii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Korek wlewu masz z tuły. taki zółty nad wyjściami hydr.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

a ile jest korków spustowych i gdzie się one znajdują. Też macie u siebie 4 filtry hydraulicznie. Dwa przelotowe i dwa z wkładami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

nie zmieniałem oleju to nie wiem, ja szukałbym gdzieś na dole.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

w moim 120.54 mam pompe 3 sekcyjna i sa dwa dolotowe i dwa cisnieniowe


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

spustowy zapewne na dole :D

chyba powinien byc na przystawce napedu


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

piciaj a do czego ci pompa 3 sekcyjna??????? bo kiedyś widziałem nawet taką na allegro ale ja mam 2 sekcyjną ale ciekawe czy by pasowała 3 sekcyjna????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

słyszeliście o oleju Granit. Jest podobno rozlewany przez Castrola. Gości mi go poleca zamiast Fuscha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

piciaj a do czego ci pompa 3 sekcyjna??????? bo kiedyś widziałem nawet taką na allegro ale ja mam 2 sekcyjną ale ciekawe czy by pasowała 3 sekcyjna????

 

 

pompy 3 sekcyjne montowane są do skrzyń hydraulicznych z rewersem elektrohydraulicznym lub półbiegami pod obciążeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

koledzy nikt nie zmieniał oleju w skrzyni , żeby udzielić odpowiedzi na temat tych korków spustowych. Znalazłem 3. 1 na dole skrzyni i 2 na zwolnicach. Na przystawce napędu nie mam korka. Płukaliście czymś skrzynie przy wymianie oleju ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

wiesz bierz taki aby nie był za gęsty w zimę i powinien być przekładniowo-hydrauliczny wiesz ja tam bym wziął fuscha przecież nie będziesz wymieniał co roku więc lepiej zainwestować w dobry olej i mieć spoko ze skrzynią i hydrauliką ja tak uważam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

kolego olej to już mam(fusch utto), tylko teraz strach żeby wszystko spuścić.

Edytowano przez Rafii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

ano mam własnie półbiegi pod obciazeniem i rewers elktrohydr.i jest to droga bardzo pompa... ;[ a przedniego tuza mam obslugiwanego wyjsciem jednokierunkowym ,przelaczajac zawor kulowy pod przedni tuzem. ja mam zalany olejem castrol agri MP+ 10w40 stou, i jest git MF3065 tez miałem tym zalany


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

Ponowię swoje pytanie "ile jest korków spustowych i gdzie się one znajdują."Chodzi o skrzynię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

wejdz pod ciągnik masz pod skrzynią i z tylnego mostu też jak jest umyty to sam będziesz widział razem jest 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

no w końcu konkretna odpowiedź. Kolego a do spuszczenia oleju z silnika są 2 korki. Po każdej stronie miski?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj