Gość Zetek5340

Akumulator 5340

Polecane posty

Gość Zetek5340   
Gość Zetek5340

Witam mam problem z akumulatorem w zetorze 5340 niemam pojęcia co się dzieje czy u was też tak jest że akumulator dwa lata i po nim pomórzcie z gury dzięki :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Oryginalny wytrzymał 11lat AutoPart(czy jakoś tak) chyba nieco ponad 2 <_<


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SKORPION1    0

U mnie 7341 2,5 roku i poszła jedna cela Widać takie akumulatory teraz robią . Wiele osób narzeka na to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

jedno wyjście to przełożyć go pod schodki chyba ! ja mam 5320 w metalowej masce czyli akumulator pod schodkami i całkowicie nie pada tzn ze cela poszła czy coś ! ale bez grzałki to ciężko było go odpalić taki urok tych ciągników ! Chyba najlepiej kupować akumulator nowy ale nie markowy tylko żeby był przystępny cenowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    153

Ja biorę używane z TIR za butelkę+stary i bywa że w ciągniku,kombajnie chodzi jeszcze 2 sezony i tak odnowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zetek5340   
Gość Zetek5340

Dzięki chłopaki widocznie taki urok tych modeli ale mnie dziwi że sąsiad ma takiego samego z tego samego roku bo razem braliśmy a ja już cztery kupiłem a on dwa przez osiem lat B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
provegeta    0

U mnie to samo po 2 latach wymieniłem na centr i śmiga już 4 lata


Nizina Opolska - pobawmy się w rolnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur96    11

mój sąśiad miał taki sam kłopot góra 2 lata.i ktoś mu poradził żeby podłozył coś miękiego pod akumulator np jakąś grubą gumę. i wtedy tak nie podskakuje.podobno działa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

Kup dobry akumulator,

Ja miałem w Zetor'ze od nowości akumulator firmy CENTRA trzymał 17 lat.

Teraz kupiłem nowy, i postawiłem na CENTRA'e :) ponad 4 lata już za nim. wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalfalk1    27

założyć skrzynkę pod kabinę i po kłopocie.w pierwszych proximach aku był z przodu i też ten sam problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zetek5340   
Gość Zetek5340

przemrolnik Miałem centre i też dwa lata i jedna cela padła

Artur96 sprubuje jeszcze z tą gumą

rafalfalk1 a jak nie to skzynkę założe ale to już bliżej lata bo się pytałem o nią to na zamówienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bomba41    0

ORYGINALNY wytrzymał u mnie 8 lat wszystkie inne autopart zap itp. to już nie te co kiedyś co po 10 lat akumulatory wytrzymywały ja teraz jako piąty aku do 5320 postawiłem na centra professional HD nie pamiętam amperażu, narazie od wiosny go mam, szybkoobrotowy rozrusznik plus oczywiście zdrowy silnik i umiejętność odpalania i pali w każdych warunkach na płynie oczywiście bez żadnych świec i grzałek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Pięć lat wytrzymał aku zetor w 11441 .Mam też trzyletniego zapa i już cienko kręci .Nie wiadomo teraz co kupić by mieć na lata a i tak nigdy nie miałem takiego który by wytrzymał więcej jak dziewięć lat,norma to sześć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj