Skocz do zawartości
rein

Case 5150

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case

rein    0

Witam!

Mam duży problem wczoraj podłączyłem swój case 5150 do prostownika z rozruchem i ciągnik zapalił ale nie pojechał przepala się bezpiecznik od załączania sprzęgła(nie pali się żółta kontrolka po prawej stronie deski)kilka razy zmieniałem i jak tylko przekręcę kluczyk zaraz się przepala bezpiecznik nie wiem co u diabła się porobiło,może ktoś miał podobny problem albo może chociaż ma schemat instalacji elektrycznej,coś się chyba musiało nadwędzić tylko co?.

Doczytałem przed chwilą że bezpiecznik ten odpowiada za przekażnik zmieniający jazdę przód tył,tylko gdzie on jest.

Edytowano przez rein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mariusz(ZDUN)    167

Zabiłeś ciagnik, zapewne taniej by było kupić nowy akumulator niż rozruchem go traktować, tam jest bardzo duże natężenie prądu i wiele elementó mogłeś popalić od modułu rewersu przez moduł półbiegów aż po cewki każda wiąze się z kilku set złotowym wydatkiem po kilka tyś przekażniki są z prawej strony przy kierownicy powodzenia zyczę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rein    0

Ale konkretnie ten odpowiadający za zmianę kierunku jazdy od rewersu czy jest przy kierownicy i ile kosztuje,inne rzeczy działają półbiegi się zmieniają kontrolki świecą,tylko ten jeden bezpiecznik się przepala,inne od power shiftu nie.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



czup82    0

wiem ze po terminie , ale ja miałem podobnie tylko z przednim napędem, paliło bezpiecznik. Według mnie spalona cewka elektromanesu od kierunku jazdy. Znajduje się na skrzyni, pod siedzeniem lekko po lewej stronie ( są dwa- jeden od jazdy przód, drugi do jazdy w tył).

Ma zwarcie i pali bezpiecznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzikidaniel    36

Trochę odkopię ale problem podobny: case 5130, od czasu do czasu przepala bezpiecznik od rewersu przy jeździe do przodu. Co może być winowajcą? Cewka (rozumiem że to te na moście tak?) czy jednak szukać przebicia gdzieś pod drogą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rein    0

Sorry dawno na agrofoto nie zaglądałem a szkoda,swój problem z case rozwiązałem bardzo prosto a właściwie to samo się naprawiło,znajomy kolega podpowiedział żeby zdjąć klemy z akumulatorów,i po zdjęciu zetknąć na parę chwil ze sobą plus i minus,i podziałało bezpiecznik się nie przepala ciągnik chodzi do tej pory jak pszczółka,jedyne co się zmieniło to lekko żarząca się żółta kontrolka od sprzęgła po prawej stronie w czasie jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

    • Przez jaco512
      Jakie macie opinie na temat tych ciągników? Czy warto je kupywać? Jaką mają trwałość?Poszukuję ciągnika z lat 1985-93 80-100km
    • Przez matingus
      Witam.
      Mam taki problem,nie chce się włączyć wom case mx 120 co może być za przyczyna.
      dodam że lampka też się nie świeci.
       
      Co może być ?
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez luka582
      Witam.Mam problem z słabnącą hydrauliąi po rozgrzaniu w case 785XL.Problem ujawnia się po kilku godzinach przy intensywnej pracy ciągnika,po czym jest kłopot z uniesieniem na podnośniku jakiejkolwiek maszyny ,wspomaganie działa bez problemu.Gdy traktor ostygnie wszystko jest OK. Stan oleju jest w normie .Olej jaki jest zalany to Agrol U hydrauliczno przekładniowy.Proszę o rady czy przyczyną może być filtr hydrauliki czy już pompa do wymiany?
×