Zaloguj się, aby obserwować  
kukum

przyplyw mocy

Polecane posty

kukum    9

Kiedys zrobiłem jej kapitalny remont czyli 3 lata w tyl i od tamtego czasu zrobila sie mocniejsza, załozylem selekcje A+ i czy to moze byc przyczyna ze jest teraz taka silna, bo juz takie ciezary ciaglem ze dawniej wymiekala. A teraz ma ciezkie palenie w zimie jakk nie podłacze drugiego akumulatora (przy niskich temperaturach) to nie zapali. to jest ursus c-360

Edytowano przez kukum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Bo sa przypisywane jakies selekcje ja oczywiscie wziolem te zestawy z górnej półki bo traktor potrzebny a wzimie teraz ciezko zapala

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledze chodzi o zestaw naprawczy a litera A oznacza pasowanie. Na tym zestawie masz najmniejszy luz na zamkach pierścieni dzięki czemu masz lepsze sprężanie i dlatego rozrusznik ma ciężej obracać silnikiem.

Edytowano przez marcinnowicki87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Może to nie wina silnika tylko rozrusznika teraz jemu by się przydał remont.

Przecież powinien go zapalić z najlepsza kompresją tak jak to pewnie było jak był nowy.

Wiadomo wyniuchany silnik łatwo się kreci, ale ciężko zapala bo nie może zapalić mieszanki z braku kompresji. Może akumulator stary i słaby.

Sprawdź cały układ aku. kable, klemy, masę, no i rozrusznik.

Jest zimno silnik jeszcze dobry stawia większy opór, a chłód źle wpływa na układ rozruchowy obniżając jego sprawność zwłaszcza akumulatora.

Przy dobrym silniku i sprawnym układzie rozruchowym jeden obrót i powinien zapalić.

Może u ciebie rozrusznik nie może osiągnąć odpowiedniej prędkości aby silnik zapalił.

Tak jak już pisałem sprawdź elektrykę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

marcinnowicki87 co za dzdura z tym luzem na zamkach. A to grupa selekcyjna, jestr jeszcze B,C i D. A jest to dopasowanie tłoka do tulei. Maszyna nie zrobi idealnie dla tego są grupy selekcyjne. Do średnicy cylindra dobiera się odpowiedniej średnicy tłok. Różnice miedzy grupami to ledwo 0.012mm. Nie ma wpływu na moc silnika. Luz na zamku pierścienia nowego zestawu to 0,35-0,55mm I tu średnica między grupami też ma niewiele do gadania. Za mało wartości.Silnik ma mocniejszy bo lepsze zestaw i porządne dotarcie to lepsza kompresja i efektywniejsze spalanie paliwa.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj