SHLrider

zwolnica przód zetor 7245

Polecane posty

SHLrider    0

Witam. Wziałem sie za likwidowanie luzów w moim zetorze i nie moge rozebrac zwolnicy. Czy to trzeba jakos wybić czy cos prosze o rady. Czytalem inny temat o tym na forum ale z tego nic nie pomogło. Prosze opisac co trzeba zrobić.

zdjecia.

jedno zdjecie wzialem z innego zrodla moje zdjecia sa robione w nocy słabej jakosci.

 

http://imageshack.us/g/443/zdjcie0103vbfk.jpg/

http://imageshack.us/g/443/zdjcie0103vbfk.jpg/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

na pierwszym zdieciu widzimy otwory które są gwintowane ,wkręcasz cztery śruby 14 albo 16 i jedziesz...musisz wycisnąć co najmniej 10cm ,,, jak ruszy to już będziesz widział jak to śię rozchodzi ...ja jak robiłem to niestety nie ruszyło śrubami ,kupiłem duży ściągacz i powoli poszło..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    228

Albo możesz jakiś długi drążek przełożyć przez te uszy na 1 zdjęciu i uderzać tylko przez jakieś drewno w tą część co się obraca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kozulek2    228

w środek wkładałem chyba sworzeń od tłoka od c385 ...musisz dopasować coś żeby weszło w tą dziurę z której wyciągnołeś krzyżak

i oparło się o frezy w środku ...na to jakąs nakłatkę z lekko nawierconą dziurą żeby ściągacz nie zjeżdzał...ściągacz dwu ramienny ...chwytasz za krawy lub za otwory w które wkładałes łom ,ja dodatkowo ściskałem łapy ściągacza dużym ściskiem stolarskim żeby nie zrywało ... kręcisz do oporu i pukasz młotem i po milimetrze do celu ...ściągacz musi byc naprawdę porządny,,

Edytowano przez kozulek2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

Rozbierałem to w zeszłym tygodniu,bo leciał mi olej z tego dużego zimeringu co tam jest w środku. Powiem tak walenie młotem nie wiele pomoże oprócz poczaskania tarczy koła. Trzeba to wycisnać jak juz ktoś napisał najlepiej za pomocą ściągacza. Jeżeli sie nie ma to idzie to wycisnąć z powodzeniem za pomocą przeznaczonych do tego celu 3 otworów pod śruby M12 x1,25 dł przynajmniej 10cm. I tu zaczyna się problem ,bo przy najmniej u mnie w sklepach niema takich długich śrub z pełnym gwintem. Ja kombinowałem kupiłem jak najdłuzsze z pełnym gwintem i wkręcałem po kolei każdą po troszku i to kluczem nasadowym i jeszcze przez rurke.Jest to bardzo żmudna robota,ale milimetr po milimetrze wychodzi cięzko,trzeba tylko cierpliwie krecić po kolei tylko nie za mocno aby nie ukęcić śruby albo zerwać gwintu bo wtedy nic nie pomorze.Ja wycisnąłem aż ze 6cm już nie miałem wiecej gwintu na śrubach i dopiero pózniej przełozyłem drążek przez te uszy i podparłem i odpowiednio cieżkim młotem pukałem po gwiaździe i zeszło. Sruby muszą być twardości 10.9 bo niękciejsze na bank się przekręcą. Mam foto relację z wymiany uszczelnień, krzyżaków itp.   http://www.fmix.pl/album/109239/przedni-naped-6245-7745-n/1

Edytowano przez Radekk

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SHLrider    0

dzieki wszystkim za odpowiedzi, młotem by nie poszło mozna bylo bic do woli, nie obyło sie bez dobrego sciagacza i dobrego podnosnika i powoli wychodziło. Probowaliśmy tez wkrecac sruby ale były za krotkie i nic do nie dało.

odpowiedz forumowicza kozulek2 naprowadziła nas na dobry trop, wczesniej byl tylko młot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweJaboski    5

Rozbierałem to w zeszłym tygodniu,bo leciał mi olej z tego dużego zimeringu co tam jest w środku. Powiem tak walenie młotem nie wiele pomoże oprócz poczaskania tarczy koła. Trzeba to wycisnać jak juz ktoś napisał najlepiej za pomocą ściągacza. Jeżeli sie nie ma to idzie to wycisnąć z powodzeniem za pomocą przeznaczonych do tego celu 3 otworów pod śruby M12 x1,25 dł przynajmniej 10cm. I tu zaczyna się problem ,bo przy najmniej u mnie w sklepach niema takich długich śrub z pełnym gwintem. Ja kombinowałem kupiłem jak najdłuzsze z pełnym gwintem i wkręcałem po kolei każdą po troszku i to kluczem nasadowym i jeszcze przez rurke.Jest to bardzo żmudna robota,ale milimetr po milimetrze wychodzi cięzko,trzeba tylko cierpliwie krecić po kolei tylko nie za mocno aby nie ukęcić śruby albo zerwać gwintu bo wtedy nic nie pomorze.Ja wycisnąłem aż ze 6cm już nie miałem wiecej gwintu na śrubach i dopiero pózniej przełozyłem drążek przez te uszy i podparłem i odpowiednio cieżkim młotem pukałem po gwiaździe i zeszło. Sruby muszą być twardości 10.9 bo niękciejsze na bank się przekręcą. Mam foto relację z wymiany uszczelnień, krzyżaków itp. http://www.fmix.pl/album/109239/przedni-naped-6245-7745-n/1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweJaboski    5

Na Olx jest kilka ogłoszeń z częściami do Zetora. Wyszukaj miejscowość Strzyżew, tam niejaki Zbyszek jest mocny w temacie. Niestety nie potrafię podpiąć linku.

Edytowano przez PaweJaboski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    399

do przedniej osi napedzanej wiekszosc czesci -jesli nie wszystkie- pasuja od ursusa 385a, ta zaslepka rozprezna tez- chyba w kazdym wiekszym sklepie kupisz.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj