Skocz do zawartości
qba

Fendt 415 [maszyny współpracujące]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
qba    1

Czy fendt 415 poradzi sobie z obracaną 4 chodzi mi to to czy nie będzie podnosić mu przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Jeżeli będzie podnosić mu przód to tylko dodatkowe obciążniki i jazda w pole, jak ciągnik ma przedni TUZ to sprawa jest jeszcze łatwiejsza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

r10tomek    0

Kolega ma 412 6 miesięcznego ciąga 4 Kvernelanda skiby chyba 45 no to ma z przodu obciążnik bo bez niego to mu podrywa :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris017    1

No jakbyś miał pług unii to miałbym obawy, ale ta kto możesz śmigać... Ten traktor ma robić :( pozdrawiam


Nie ma lepszego od John deere-a :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sdcrisis    0

a jak jest z Fendtem 413 Vario? czy ktoś go ma? i jak sobie radzi w ciezkiej pracy? czy jest godny wydania tych pięniedzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236
a jak jest z Fendtem 413 Vario? czy ktoś go ma? i jak sobie radzi w ciezkiej pracy? czy jest godny wydania tych pięniedzy?

wiecej precyzji!!!! napisz z jakim sprzetem ma pracowac na jakiej ziemi, dlaczego akurat 413?? itp. czym wiecej informacji wypiszesz tym wiecej konkretnych odpowiedzi mozesz uzyskac


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sdcrisis    0
wiecej precyzji!!!! napisz z jakim sprzetem ma pracowac na jakiej ziemi, dlaczego akurat 413?? itp. czym wiecej informacji wypiszesz tym wiecej konkretnych odpowiedzi mozesz uzyskac

no wiec Fendt ten mialy pracowac na 60 ha z 4 keverlandem plugiem oraz z ciezkim agregatem uprawowo-siewnym - brona aktywna rabewerk a siewnik Amazone 7 special oraz mialyby miec odrazu zalozonego tura... a ten akurat model chcialbym bo widze ze ma maxymalna moc 135 km a 412 - 125km i nie jestem pewny czy ten 412 dalby sobie rade a 10km to jednak jest duzo... ziemie to u mnie w okolicy jest 3 i 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

mi od razu narzuca sie pytanie dlaczego nie 415?? chyba mialby to byc sprzet brany za pomoca srodkow unijnych to wtedy jest logiczne, bo jesli nie ma zadnych ograniczen to roznica w cenie jest tak smiesznie mala, ze krzywda byloby nie wziasc mocniejszego.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sdcrisis    0
mi od razu narzuca sie pytanie dlaczego nie 415?? chyba mialby to byc sprzet brany za pomoca srodkow unijnych to wtedy jest logiczne, bo jesli nie ma zadnych ograniczen to roznica w cenie jest tak smiesznie mala, ze krzywda byloby nie wziasc mocniejszego.

 

 

no wlasnie nie wiem o ile jest roznica ale wydaje mi sie ze nie tak malo;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

mysle ze 5-7 tys. euro netto, wez pod uwage to ze taki ciagnik kupujesz na dlugie lata uzytkowania, a nie zabawke na jeden sezon. ja np. juz zaluje ze nie wzialem w dodatkowym wyposazeniu 5 wyjscia hydraliki zewnetrznej, albo ze w ogole ojca nie namowilem na MF 300 KM zamiast axiona ;) byla niewielka roznica cenowa


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ukasz52    17

a co jest brzozak class sie nie spisuje? ja wziołem 4 wyjście hydrauliki ale sam niewiem czy sie przyda...

różnica pomiedzy fendami jest jakieś 5-6tyś euro co model na 60 ha to myśle że 412 jest w sam raz a jak pola dojdzie to zawsze można przeczipować na 413 lub wiecej ... tylko 414 i 415 mają drobne różnice w budowie.. mocniejszy most przedni i cos jeszcze:/ pozatym polecałbym tms/ti fajna rzecz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

tms jest w standarcie w kazdej 400setce, a u korbankow nawet wszystkie 300setki maja ten system ;)

ja tez myslalem ze nie wykorzystam hydrauliki - mylilem sie, chociaz wiadomo do mniejszego ciagnika az tyle nie potrzeba i 4 wystarcza.

claas sie dobrze spisuje, ale nie wiedzialem ze MF jest tak korzystny cenowo, co prawda wtedy mowilem ze zadnego MF wiecej :)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ukasz52    17

Opis

 

411 Vario

System „TMS” i „TI”

 

opcja

412 Vario

 

413 Vario

 

414 Vario

 

415 Vario

 

Jednostka System „TMS” i „TI”

 

opcja!!!!!!!!!!!! To ze strony korbanka ,radze doczytać nim napiszesz aby ludzi w bład niewprowadzać.. lub zadzwoń do korbanka ze mają błąd na stronie... pozdr;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

a co mnie obchodzi co ktos na stronie korbanka napisal. tobie za to radze wziac telefon i zapytac sie czy mozesz kupic 400 bez tms ;) nawet 300 ktore przychodza do nich sa juz tak wyposazone

myslac tak jak ty to klimatyzacja tez nie jest w standarcie - bo w konfiguratorze wystepuje jako wyposazenie dodatkowe


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Obecnie u Korbanka można zamówić dowolną specyfikację sprzętu a nie to co na placu stoi, przynajmniej jak rozmawiałem z przedstawicielem na temat ciągnika tak było ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

no dobra niech wam bedzie, ciekawe czy w praktyce sie znajdzie jakas osoba ktore wezmie fendta vario bez tms, bo gadac to mozna wiele


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Tak można kupić bez TMS... TMS jest bardzo prosty do podłączenia. Nasz serwisant robił to w 712 bo klient kupił bez i po roku dorzucił sobie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wrbl
      Witam,
      tak jak w temacie, czy ktoś nie posiada instrukcji do VARIO 410 (2002r) w pdf?
      Pozdrawiam
    • Przez tomaszek767
      Jaki macie akumulator w 412 Vario? Mój coś ciężko pali i musze kupić nowy i nie wiem czy to za mała liczba Ah czy coś innego?
    • Przez Rogalski021091
      Witam.  Mam nadzieję że ktoś mi pomoże bo ja już się poddaje. Mam następujący problem. Pacjentem jest fendt 412 vario gdy chcialem nim ruszyć dokończyć orke wyskoczył mi błąd 4.1.A1 4.1.A5 i nie mogę nim ruszyć z miejsca (z czego doczytałem na forum te błędy odpowiadają za nastawnik skrzyni). Dodam że czujnik jakby widzi zakresy a i b a także n(luz) lecz gdy chce ruszyć dzoistikiem wyskakuje błąd i odcina skrzynie. Zdjąłem koło kostki dochodzące oczyściłem i spryskałem kontakt sprejem. Ciągnik nie był (przynajmniej u mnie) ani zalany lecz wiadomo jaka ostatnio pogoda słoneczna... Sprawdziłem też bezpieczniki i wygląda na to że wszytsko jest ok. Nie wiem co dalej dzwoniłem po fachowcami i każdy nabiera wodę w usta i że oni bez podłączenia komputera nic nie zrobią a jak próbuje przynajmniej dopytać się o koszta dojazdu i diagnostyki to jak to mi panowie powiedzieli że od 200 do 1200 w zwyż... Co może być winowajca tej usterki? bo ja już wyczerpałem limit swojej wiedzy a dalej boje się sadzić pazurów bez głębszego rozeznania... Uszkodzony kabel nastawnik ? Ręce opadają pomocy... 
    • Przez danonek21
      Witam proszę o opinie o ciągniku FENDT 410 Vario 2003r, najczęstsze usterki? itp
    • Przez center
      Posiadam od nowości ciagnik F 412 vario, po przepracowaniu niespełna 1tys mth wystapił błąd czujnika położenia ramion tylnego tuz-a. Okazało się że przyczyną jest nadmierny luz na tulejach tylnego wału tuz. Serwis podjął się wymiany tulejek co w ich przekonaniu poprawi zaistniałą sytuację. W trakcie naprawy odwiedziłem warsztat i okazało się, że na nowych tulejach jest identycznie, wał ma nadal wyczuwalny ok 1mm luz. Wobec powyższego chciałbym zapytać jak to jest w waszych ciągnikach? 
×