Skocz do zawartości

Polecane posty

panowie zbliża się zima i mam takie pytanie gdzie w masseyu 6140 jest świeca żarowa, jeśli jest czy jest plomieniówka.

chyba są żarowe a gdzie jej szukać i jak ja zdiagnowować czy jest sprawna czy nie.

 

teraz trochę ciężko mi pali

 

 

 

pomóżcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey2645    0

witaj, nie posiadam tego modelu ale raczej jest świeca płomieniowa która zawsze jest umiejscowiona w kolektorze dochodzi tam kabelek i rureczka, jeśli takowej nie ma to żarowe znajdują się w głowicy. sposób sprawdzenia, płomieniowych bardzo prosty jak ją znajdziesz to na zimnym silniku przekręć kluczyk na grzanie i po ok 30-40 sekundach dotknij kolektor obok świecy i już powinien być lekko ciepły, co do żarowych jak je zlokalizujesz zdejmik kabelek z świecy i weź kabel obojętnie jaki i podłącz jedna stronę do + akumulatora a drugą dotykaj do tej końcówki świecy co był kabelek jak iskrzy to znaczy ze świeca pobiera prąd i jest sprawna i tak z każdą kolejna.

co do ciężkiego palenia przyczyn może być wiele akumulator, instalacja, pompka paliwa, filtry, słabe sprężanie, wtryski no i pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hm... powiem tak jeśli jest to raczej jest płomieniowa ponieważ w głowicy nie dojrzałem. ok to muszę jakoś ją zlokalizować i zobaczyć czy to działa

 

dotarłem do świecy jest to płomieniowa ale teraz jest problem tego typu wyjąłem ją podłączyłem pod prostownik no i grzeje tylko na jakiej zasadzie ma sie tam dostać ropa jest ta rurka ok ale przecież po przekreceniu kluczyka nie ma w ciągniku pompki elektrycznej żeby podała tam paliwo a drogą grawitacji to nie ma co liczyć

 

czy przed wsiadaniem pod pompować tą ręczną pompką jak to ma wogóle działać

Edytowano przez szymonek5320

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Z tego co mi wiadomo trzymasz kluczyk na pozycji grzanie, a gdy kontrolka się zaświeci przekręcasz na zapalanie i w tedy silnik rusza pompa zaczyna tłoczyć paliwo, a wiec i do świecy idzie ropa zapala się a silnik w tedy wciąga to rozgrzane powietrze i szybciej zapala. świeca płomieniowa jest na tyle wydajna czyli ciepło wytwarzane przez płomień szybko rozgrzewa powietrze w kolektorze, że wystarczy że robi to w czasie rozruchu. To tyle ode mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez mfmf
      mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?
       
      olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40
       
       
      co to moze byc? czujnik cos nie bangla?
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
×