Zaloguj się, aby obserwować  
ferguson235

parametry dotyczoce MF 235

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mf 235

Liczba biegów przód/tył: 8/2

Max. prędkość jazdy jazdy: 25,8 km/h

WOM - obr/min: 540

Regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna, szybkość reakcji i ciśnieniowa

Max. udźwig podnośnika: 1050(1330) kg.

Wydatek układu hydr. zewnętrznej -dm3/min: 15

Ilość szybkozłączy hydr. zew. 2

Koła przód 6.0 R16

Koła tył: 12,4x 32

Maksymalna masa:2060kg

Wymiary:

-długość 347cm

-szerokość 162cm

-wysokość(z kabiną) 210cm(261cm)

Mf 235 to taki nowszy ciapek :P , ma chyba inne hamulce niż 255( bębnowe, nie ma zwolnic, przez co siada w nim dyferencjał).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Pojemność 2502 ccm

Moc max. 38KM @ 2000rpm

Moment obr. max. 132Nm @ 1300rpm

Skrzynia 8/2

Waga 1880kg

Opony tył 12.4-32 lub 13.6-28

 

No i mamy pełną odpowiedź :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254
max prędkosc , liczba cylidrów i jaki silnik wiem tylko ze silnik PERNKINS :P

Ma napewno 3 cylindry...Ale ze nie ma zwolnic to niewiedziałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
Jak moze ciągnik nie miec zwolnic??

Normalnie :P półośki z dyfra idą prosto do kół.

 

Silnik Perkins AD 3.152 trzycylindrowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254
Normalnie :P półośki z dyfra idą prosto do kół.

 

Silnik Perkins AD 3.152 trzycylindrowy.

 

Zadam głupie pytanie..Po co w innych ciągnikach zwolnice jak w tym nie ma??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Zwolnice odciążają mechanizm róznicowy (działają na niego mniejsze siły), w tym MF ich nie ma bo widocznie konstruktorzy uznali że jest to ciągnik do lekkich prac i uprościli konstrukcje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    1
Zadam głupie pytanie..Po co w innych ciągnikach zwolnice jak w tym nie ma??

Ja to pojmuje tak..

Zwolnice to też chyba stosuje sie po to żeby można było tylną oś przesunąć do tyłu, pewnie też po to żeby dyferencjał nie siadał, ale w niektórych ciągnikach to i zwolnice łapią luzy itp ;]

Ale nie znam sie za bardzo ; p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
Ja to pojmuje tak..

Zwolnice to też chyba stosuje sie po to żeby można było tylną oś przesunąć do tyłu, pewnie też po to żeby dyferencjał nie siadał, ale w niektórych ciągnikach to i zwolnice łapią luzy itp ;]

Ale nie znam sie za bardzo ; p

Niekoniecznie, są zwolnice planetarne (np. w MF 255) które nie przesuwają osi do tyłu czy gdziekolwiek, są w tej samej osi z półosiami z dyfra. Za to zwolnice walcowe (jak np. w C360) przesuną oś względem dyferencjału tak jak piszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254
Niekoniecznie, są zwolnice planetarne (np. w MF 255) które nie przesuwają osi do tyłu czy gdziekolwiek, są w tej samej osi z półosiami z dyfra. Za to zwolnice walcowe (jak np. w C360) przesuną oś względem dyferencjału tak jak piszesz.

 

Ja to nic z tego nie rozumiem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6
czy moze ktos wie ile ma koni MF 235 i wszystkie jego pod zespoły. Pozdrawiam Ferguson235 :P

co dokładnie chcesz wiedzieć bo mam w domu instrukcje do 235


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Zwolnica planetarna chrakteryzuje sie tym że półoś napędowa jest w jednej osi geometrycznej z piastą koła - patrz MF 255 czy większość nowoczesnych ciągników.

W zwolnicy walcowej półoś napędowa jest w różnej osi niż piasta koła - patrz C360, Zetor 7011...

 

Poszukaj na necie info o przekładni planetarnej i walcowej :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
niewiem a co w tej instrukcji jest ciekawego

Jak sie nie wie co sie chce to sie nie ma nic :P

 

W zasadzie najważniejsze rzeczy zostały już wypisane. Trzeba pytać o konkrety bo nik tu nie przepisze całej instrukcji...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6
Jak sie nie wie co sie chce to sie nie ma nic :P

 

W zasadzie najważniejsze rzeczy zostały już wypisane. Trzeba pytać o konkrety bo nik tu nie przepisze całej instrukcji...

dokladnie :P


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Oryginalne od 1975 roku, montarz w Polsce od 1978, a od 1984 produkcja na licencji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0
Oryginalne od 1975 roku, montarz w Polsce od 1978, a od 1984 produkcja na licencji.

 

 

i od tamtego czasu są jeszcze prudukowane ????????? ale chyba pod nazwą Ursus 2812

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj