padre1989

Wymiana uszczelniaczy w 952 (most carraro)

Polecane posty

padre1989    13

witam, wymienialem ostatnio uszczelniacze w swojej maszynce wiec jakby ktos chcial sie dowiedziec cos na ten temat to piszcie.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

oj ja poproszę bo w moim 952.3 gwarancja się skończyła (gwarant zresztą i tak nie naprawiał wszystkiego jak należy) i chciałbym to zrobić dobrze.

 

Chodzi o to że pojawiło mi się lekkie pocenie z uszczelniacza na lewym kole (te od strony zbiornika powietrza). Olej wychodzi z przedniego mostu. Jak się do tego dobrać i jaki rozmiar uszczelniacza tam idzie?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

z wałka od krzyżaka ci leci? To musisz odkręcic z góry i z dołu bodajrze kilka śrub aby zdjac takie pokrywy z czopami na których są łozyska od skręcania i wyciągasz zwolnice razem z wałkiem B)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

musisz zdjac cala zwolnice od dolu 4 sruby i od gory wybijasz przecinaczkiem do gory i wyciagasz cala zwolnice < wez do pomocy kogos bo malo to ona nie warzy >i siedza tam 2 uszczelniacze jeden za drugim....rozmiaru nie pamietam ale jak nie zapomne to sprawdze i podam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Polecam od razu jakieś porządne uszczelniacze wsadzić nie made in poland tylko germany albo USA


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To nie za wiele. Zamówiłem komplet ruskich uszczelniaczy do stożka. Jak je zobaczyłem... masakre. Nie wiem z jakiej substancji one są zrobione ale jest jakaś dziwna nie wspominając o precyzji wykonania. Lepiej wziąść katalog do ręki i kupić choć by polskie i tak są o niebo lepsze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

jak na nowy ciągnik to szału te uszczelniacze nie pokazały no ale tragedii też nie było. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315
...Zamówiłem komplet ruskich uszczelniaczy do stożka. Jak je zobaczyłem... masakre. Nie wiem z jakiej substancji one są zrobione ale jest jakaś dziwna nie wspominając o precyzji wykonania. Lepiej wziąść katalog do ręki i kupić choć by polskie i tak są o niebo lepsze.

elementy gumowe w maszynach z białorusi - tragedia,

elektryka - przeciętnie wykonana a przede wszystkim źle zabezpieczona przed wilgocią

 

Co do katalogu - tam nic nie moge znaleźć bo jest po rosyjsku.

 

Motogodzin ma ciągnik mało ale też i nie cieknie jeszcze (cieknie to u kumpla w 914 przedni napęd), tutaj się poci ale mnie to trochę wnerwia.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

bo orginalnie w moście jest gęsty nawet bardzo olej a jak przyjeżdza serwis to leją zazwyczaj rzadki i wychodzą przecieki, u mnie też wymieniali uszczelniacz od strony półośki wychodzącej z pochwy mostu... 20 minut roboty, uszczelniacz bodaj że 37mm a w orginalnym moście w innych ciągnikach z carraro jest 34 i to róznica jedyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

wiem że był gęstszy olej i taki zalali ale ciągnik troche porobił. W sumie to ma już z 450 godzin i niedługo będę mógł powiedzieć czy to była dobra inwestycja czy średnia.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

a powiem wam czego to wina... bo półości nie są polerowane i one czasami przycierają o simering i trą trą i aż zacznie cieknąć a 2 ciekawostka na moście są 2 simernigi koło siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Są wykonane tegumy tak dziwnie bo do t25 do siłownika kupowałem. Ale jestem 100% zadowolony 2 lata siłownik suchutki a u nas w agromie jak były poslkie to zawsze coś gdzieś puszczało.


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Wymieniał ktoś uszczelniacze w  siłownikach

podnośnika mononoblok ? U mnie właśnie zaczęło lecieć :(




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tymtus    42

u mnie leci od 4 lat, i nie mam pojecia jak je rozebrać, chyba spawane sa... a co powiecie na temat rozdzielacza? Bo leci z niego jak z kranu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj