Skocz do zawartości
padre1989

Wymiana uszczelniaczy w 952 (most carraro)

Polecane posty

padre1989    9

witam, wymienialem ostatnio uszczelniacze w swojej maszynce wiec jakby ktos chcial sie dowiedziec cos na ten temat to piszcie.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

oj ja poproszę bo w moim 952.3 gwarancja się skończyła (gwarant zresztą i tak nie naprawiał wszystkiego jak należy) i chciałbym to zrobić dobrze.

 

Chodzi o to że pojawiło mi się lekkie pocenie z uszczelniacza na lewym kole (te od strony zbiornika powietrza). Olej wychodzi z przedniego mostu. Jak się do tego dobrać i jaki rozmiar uszczelniacza tam idzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

z wałka od krzyżaka ci leci? To musisz odkręcic z góry i z dołu bodajrze kilka śrub aby zdjac takie pokrywy z czopami na których są łozyska od skręcania i wyciągasz zwolnice razem z wałkiem B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

padre1989    9

musisz zdjac cala zwolnice od dolu 4 sruby i od gory wybijasz przecinaczkiem do gory i wyciagasz cala zwolnice < wez do pomocy kogos bo malo to ona nie warzy >i siedza tam 2 uszczelniacze jeden za drugim....rozmiaru nie pamietam ale jak nie zapomne to sprawdze i podam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    587

To nie za wiele. Zamówiłem komplet ruskich uszczelniaczy do stożka. Jak je zobaczyłem... masakre. Nie wiem z jakiej substancji one są zrobione ale jest jakaś dziwna nie wspominając o precyzji wykonania. Lepiej wziąść katalog do ręki i kupić choć by polskie i tak są o niebo lepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    7

jak na nowy ciągnik to szału te uszczelniacze nie pokazały no ale tragedii też nie było. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100
...Zamówiłem komplet ruskich uszczelniaczy do stożka. Jak je zobaczyłem... masakre. Nie wiem z jakiej substancji one są zrobione ale jest jakaś dziwna nie wspominając o precyzji wykonania. Lepiej wziąść katalog do ręki i kupić choć by polskie i tak są o niebo lepsze.

elementy gumowe w maszynach z białorusi - tragedia,

elektryka - przeciętnie wykonana a przede wszystkim źle zabezpieczona przed wilgocią

 

Co do katalogu - tam nic nie moge znaleźć bo jest po rosyjsku.

 

Motogodzin ma ciągnik mało ale też i nie cieknie jeszcze (cieknie to u kumpla w 914 przedni napęd), tutaj się poci ale mnie to trochę wnerwia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

bo orginalnie w moście jest gęsty nawet bardzo olej a jak przyjeżdza serwis to leją zazwyczaj rzadki i wychodzą przecieki, u mnie też wymieniali uszczelniacz od strony półośki wychodzącej z pochwy mostu... 20 minut roboty, uszczelniacz bodaj że 37mm a w orginalnym moście w innych ciągnikach z carraro jest 34 i to róznica jedyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

wiem że był gęstszy olej i taki zalali ale ciągnik troche porobił. W sumie to ma już z 450 godzin i niedługo będę mógł powiedzieć czy to była dobra inwestycja czy średnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

a powiem wam czego to wina... bo półości nie są polerowane i one czasami przycierają o simering i trą trą i aż zacznie cieknąć a 2 ciekawostka na moście są 2 simernigi koło siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Są wykonane tegumy tak dziwnie bo do t25 do siłownika kupowałem. Ale jestem 100% zadowolony 2 lata siłownik suchutki a u nas w agromie jak były poslkie to zawsze coś gdzieś puszczało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    376

Wymieniał ktoś uszczelniacze w  siłownikach

podnośnika mononoblok ? U mnie właśnie zaczęło lecieć :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tymtus    41

u mnie leci od 4 lat, i nie mam pojecia jak je rozebrać, chyba spawane sa... a co powiecie na temat rozdzielacza? Bo leci z niego jak z kranu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wieslawa_olo
      WItam. Planuje sprzedać ciągnik MTZ 82 TS i zakupić coś zachodniego. Interesuje mnie ciągnik o mocy 100km. Nie wiem czy lepiej kupić 4cyl + turbo czy lepszy 6cyl bez turbo który jak myśle miałby większy zapas mocy. Zastanawiam się nad dwoma maszynami: Case 5130 a Renault Ares 550 RX. Chciałbym usłyszeć kilka opini od osób posiadających takie ciągniki. Na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie. Czym różnią się te Case maxxtrack, magnum, pro i plus? Podobno są dobre tylko trzeba zwracac uwagę na pompe. A na co zwrócić uwagę w Renault? Jak ktoś chce sie przesiąść ze wschodu na zachód to jest sporo nowych rzeczy do wzięcia pod uwage. Ciągnik na 20h, staltech U170 4 skiby, agregat agrofactory 3,4m,  taleerzówka bomet 3,15m.  Wystawiłem już MTZ na olx i liczę że uda się poczynić jakąś zmianę. Czekam na odpowiedzi.

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
×