Zaloguj się, aby obserwować  
arni251

Gniazdo hydrauliczne

Polecane posty

arni251    5

Witam, mam zamontowane u siebie gniazdo hydrauliczne euro i dziś pojechałem po żwir i jak wywracałem przyczepę to lewarek do przodu i wyszłm zobaczyc czy wszystko spadło. Przyczepa wywróciła jak trzeba lecz gdy doszła do samej góry lewarek odskoczył i jak chciałem ją opuścić to nie szło. Musiałem pod ciśnieniem wypiąć koncówke i ręcznie spuścić olej z przewodu i przyczepa opadła. Potgem czynnośc powtórzyłem lecz przyczepy nie podnosiłem do końca to wtedy ładnie opadała a jak do odbicia lewarka to znowu coś zacinało i ponownie ręczne spuszczanie. Co to może być bo to trochę wkur......e. Na starych gniazdach tych zwykłych było dobrze. Proszę o porady, miał z was ktoś coś takiego???


Jak coś robić to robić to dobrze!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

prawdopodobnie ma winę eurozłącze . jest za słaba sprężyna w końcówce w przyczepie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Albo te grzybki w szybko złączu są wyrobione lub za krótkie. Ja napawałem w pługu bo też miałem problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

A złączka jakiejś dobrej firmy czy z najbliższej agromy? Bo ja chciałem sobie ułatwić zycie i zamontowałem w rusku euro z agromy i dobrze że wąż w przyczepie wytrzymał bo mogło dojść do nieszczęścia... A w DF przy wywrocie tej samej przyczepy wszystko było ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

macie oryginalne złącza z białorusi czy już typowe dostępne w polskich sklepach?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Ja kupiłem w najbliższym sklepie z częściami tak że zdziwiony bardzo nie jestem, no ale dobrze że nikomu nic się nie stało.

Zna ktoś może jeszcze jakąś dobrą firmę produkującą szybkozłącza oprócz formy FASTER?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja kupiłem euro do MF 255 w sklepie za 30 zł. Pojechałem siać wapno siewnikiem z napędem hydraulicznym. Po 200 metrach wąż wyskoczył, po założeniu po 100 metrach wyskoczył, za trzecim razem tak samo. Przełożyłem węża na drugie stare niemieckie i wysiałem z 50 ton wapna bez problemu.

Ile mogłem mieć ciśnienia w tym polskim, z 20-30 bar, raczej nie więcej.

W case chciałem zmienić bo mi ciekło. Na serwisie ok 600 zł.no to do sklepu i coś tańszego.W sklepach typowo rolniczych kupiłem za 50 zł niby super. Ale powiedziałem że chcę naprawdę dobre to poszliśmy do sklepu z częściami do ciężarówek, niestety nie było takich typów.

Jak wracałem do domu to zajechałem do firmy co zakuwają węże hydrauliczne i powiedziałem o co chodzi.

Gość dał mi szybkozłącze euro porządne i redukcję. Koszt całości 100zł, samo szybkozłącze gniazdo G1/2 euro 45 zł. Ale nic się nie dzieję.

Firma Martech Żarów kolo Świdnicy Tel 74 857 06 99

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj