mrcase85

problem z orbitrolem mtz 82

Polecane posty

mrcase85    1

Witam.Ostatnio zamontowałem w moim mtz wspomaganie na orbitrol i od początku co było z nim nie tak to znaczy np. po 3-godz pracy w polu orbitrol robi się taki gorący, że nie idzie się go dotknąć i gdy np skręce na max to wąż zasilający co idzie od pompy aż się prostuje takie jest cisnienie. drugi problem to gdy jade prosto i żeby skręcić to musze energicznie szarpnąć i wtedy zacznie kręcić. Pomożecie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Dwa pytanka.

Masz wstawiony zawór przelewowy na instalacji? A jak masz czy jest ustawiony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal831    1

A montowałeś nowy orbitrol czy używany? jak nowy to zgłoś się do producenta/sprzedawcy. Pierwszy objaw wygląda jak źle ustawiony zawór przelewowy a drugi niestety nie mam pojęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A jak masz zamontowany orbitrol? Na kolumnie? Wywaliłeś zębatke łączącom ślimak z wałem kolumny kierowniczej?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrcase85    1

nie mam tego zaworu prosto idzie z pompy na orbitrol

orbitrol był nowy kupowany

tę zembatke wywaliłem

Edytowano przez mrcase85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

jeśli nowy powinien być dobry tą kostkę z zaworem można dokupić przykręca się ją do orbitrola zobacz dla porównania w bizonie ja w mtz założyłem taki jak w z 056 stary DDR albo przewód od pompy zakręciłeś na przelew ale z tym uważaj abyś nie rozerwał pompy sprawdz przewody jak są dobrze to może brak zaworu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

w sklepie z częściami jak kiedyś pytałem to mieli oddzielnie orbitrol i kostkę to chyba dokupisz ale z tym szarpaniem to jakoś dziwnie napisz więcej jak zachowuje się układ jak się nim kieruje lekko czy stawia opór moim zdaniem gdyby orbitrol był uszkodzony to byś z miejsca nie ruszył ja orbitrol kupiłem używany więc dałem do gościa który zajmuje się naprawą sprawdził uszczelnił mówił że ciśnienie ustawił na 100 atm więc zawór musi być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

witam

u mnie tez to się tak działo orbitrol do wymiany i 1 łożysko wywaliłem z tego wałka co wchodzi w orbitrol i mam zalany układ boxolem 26 dodam jeszcze że nie mam żadnej kostki i pięknie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

mrcase85 przejrzałem orbitrole na allegro zawory mają na chłopski rozum gdyby go nie było nie miał byś już pompy są od strony wałka z tego co piszesz to jakby się coś zacinało gdzie nabyłeś orbitrol jaki producent

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Powrót oleju z orbitrola idzie do kolumny przez zaworek który ciągle utrzymuje niewielkie ciśnienie do włączania blokady tylnych kół. Sprawdz czy czasem nie zaciął się i wymysza zbyt wielkie ciśnienie. To może być powodem grzania się oleju a możliwe że zacinania też. Omiń go po prostu i powrót włóż do korka wlewowego. Zobaczysz co się będzie działo.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

ja kupiłem cały kompletny zestaw wspomagania ale 1 orbitrol sie zacinał wymieniłem na gwarancji na 2 ruski i jest wszystko ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikey    0

Witam mam problem z wspomaganie. Koła latają tak że się nie da jechać. Co myślicie o zamontowaniu nowego serwa zamiast przerabiania wspomagania na orbitrol??? Czy to zda egzamin?? Długo wytrzyma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

mikey wywal te serwa wstaw orbitrol zrobisz raz będziesz zadowolony takie moje zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikey    0

No tak ale mi MTZ jest ciągle potrzeby. Pracuję nim w lesie i się boję czy się nic nie oberwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

mikey jak dasz oryginalne części nic się nie urwie u mnie było to samo ja nawet nie próbowałem naprawiać większość wstawia orbitrol kuzyn 2 razy naprawiał po czym nie było czym jechać i w końcu przerobił ale może ktoś ma patent na ten ruski wynalazek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikey    0

No tak byłoby najlepiej. A co myślicie o regeneracji starego albo o zamontowaniu fabrycznie nowego serwa??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrcase85    1

Witam dzięki za podpowiedzi z tym orbitrolem cała wina lezała w wałku i zrobiłem tak jak pisaliscie wywaliłem łożysko od str orbitrola i jest już dobrze.Dzięki za pomoc:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam, czy jest możliwość w mtz z 93r, całkowite wyrzucenie kolumny serwomechanizmu i założenie orbitrola pod kierownicą, ale nie tracąc blokady tylnych kół? Jak tak to jak to zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Oczywiście że jest taka możliwość, właśnie jestem na etapie takiej przeróbki i u mnie za włączanie blokady będzie odpowiedzialny zawór sterowany elektrycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj