pronarek8140

Świeca płomieniowa

Polecane posty

Grego525    0

powinna być w każdym sklepie z czesciami do traktorów.

ale nie opłaca ci sie kupować, bo świece dużo ciągną prądu.


...............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Wcale nie bierze dużo. i lepiej odpali jak pól minuty ją podgrzejesz starczy tyle niż bez grzania...


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grego525    0

A ty Czesiu masz świece w kolektorze czy tam gdzie nowsze mają??


...............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

W ostatnim czasie założyłem świecę płomieniową w miejsce żarowej do władka aby na mrozie było łatwiej zapalać.

 

Zasilanie wziąłem z nadmiaru wtryskiwaczy wstawiając trójnik ale niestety nic z tego nie będzie bo okazuje się, że świeca jest dużo wyżej i paliwo ma "pod górę" i się cofa a co za tym idzie świeca się nagrzewa ale nie podaje paliwa bo go poprostu nie ma. Wiem, że jak bym zaczął zapalać ciągnik to wtedy paliwo przyjdzie ale chcę wcześniej nagrzać i wtedy zapalać. Wymyśliłem, że wstawie zbiorniczek nad świecą na tej ściance co fabrycznie są bezpieczniki i tutaj mam do was pytanie: z czego można by dokupic taki mały zbiorniczek żeby od spodu można było podłączyć wężyk do świecy. Podobno kiedyś w c-360 były zbiorniczki w kształcie prostokąta, czy może z malucha z płynu hamulcowego by się nadał?

Edytowano przez Witek2010

"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

Weź może zbiornik od płynu hamulcowego obojętnie jakiego samochodu jest mały i poręczny powinno by być ok :)


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

zastosuj zawór zwrotny tak jak to jest w oryginalnych instalacjach tego typu ja mam założonuy u siebie w momencie zakończenia podawała paliwa zawór się zamyka i paliwo ine może isę cofnąć i świeca dzięki temu jest gotowa do pracy natychmiast po rozgrzaniu


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Zbiornik od MTZ ale od czego w MTZ? Bo chyba do świecy to on nie ma specjalnego zbiornika?


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

ok dzięki zobaczę jeszcze co będzie po sklepach i spróbuję cos dopasować, zawór zwrotny też ciekawy pomysł.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Paliwo do świecy musi być pod ciśnieniem,najlepiej wpiąć się między pompką zasilającą a pompą wtryskową.

Jak jest zbiornik na paliwo to pewnie jest i pompka która podaje paliwo na świece,inaczej marny efekt przerabiałem już to.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Gdy wepnę się gdzieś między pompką zasilającą a wtryskową to też nic mi to nie da bo świeca będzie działać dopiero jak się zacznie kręcić ciągnikiem. Miałem podłączone normalnie z nadmiaru wtrysków i w miarę się paliło jak się pompowało ręczną pompką paliwa. Ze zbiorniczka powinno być ok ale zbiorniczek musi być wyżej niż świeca żeby pod własnym ciśnieniem leciało. W innym ciągniku zakładałem to jest tak, że rurka z nadmiarem paliwa idzie wyżej od świecy i tak w rurce około 15 cm zbiera się ropa i tyle wystarcza żeby nagrzać ją.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Miedzy pompką zasilająca a wtryskową zawsze powinno być ciśnienie.Jeśli nie ma to silnik ma problemy z odpalaniem i wtedy nawet świeca nie pomoże.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Zrobiłem też grawitacyjnie i nareszcie działa zobaczymy co pokaże na mrozie. Okazało się jeszcze, że nowa świeca nie działała poprawnie puszczała paliwo na jakieś 2 sekundy ale była cały czas nagrzana czerwona. Założyłem drugą i już działa ok. Tak to wygląda:

 

https://picasaweb.go...518904737413874

Edytowano przez Witek2010

"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Ja mysle jak sie już zapali, to wtedy trzeba odpalać :lol:


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Odświeżę temat. Ostatnio wreszcie nadeszły mrozy i była okazja wytestować tę świecę bo do -10 zbytnio nie było to potrzebne. Ciągnik stoi w nieogrzewanym garażu. Jak na polu było -33 to w garażu -24 i to było najzimniejsze uruchamianie. Dziś było -15 w garażu, w każdym z tych przypadków zapalił i cały czas bez użycia odprężnika ( chyba zawory trzeba wyregulować coś się stało ostatnio) . Z żarową pewnie bym nie zapalił bo zabrakło by prądu :D a płomieniówka mniej prądu pobiera można to nawet porównać po przygasaniu kontrolki. Jeszcze władek nie zastrajkował ale bez tej świecy nie było by szans zapalić bo wiem co było rok temu przy mniejszych mrozach...

 

Polecam każdemu.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Ta pierwsza to na pewno produkcja indyjska czyli to samo co chińska :D . Mam ją nawet i póki co działa może na sezon zimowy wystarczy :)


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertT25    1

Kolego mani51, nie polecam Ci kupowania tych tanich świec ,ponieważ one mają mniejszy przepływ paliwa .Sam zakładałem do Casa tą pierwszą ,efekt był taki ze płomień miała ok 5 cm (zapłaciłem cos koło 20 zł),ale mnie to wcale nie zadowalało i kupiłem druga za 70 zł. ,płomień był na cały kolektor(ok.20 cm).Lepiej dołożyc i kupić tą droższą. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj