mateunia19

Sprzedaż Ursusa- pomoc w wycenie

Polecane posty

bayer    16

Panowie sprzedałem mojego ursusa 1224 za 105 tyś. Myślicie że dobrze mi zapłacili?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolwiesz    3

Ile mógłbym żądać za U 1222 z 2000 roku, 1600 mth, pierwszy właściciel pracował na 30 ha Produkowali do listopada, a może ktoś wie ile kosztowałaby przeróbka na 1224 i czy trzeba go rozpoławiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    159

http://www.allegro.pl/item303093213_ursus_...estrowany_.html

 

jesli mówisz o czyms takim to w granicach 10-12 tysięcy


^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
at_horses    0

zetor 12045 6 cyl 4x4 ok 12-15 tys zł do remontu. jadę oglądać takie w przyszłym tygodniu to może wtedy coś więcej napisze...


mf 3635... udany sprzet:)

zts12145 z turem.... porazka... ale jeszcze sie nie rozleciał do końca....
jak sie tak dalej bedzie sypał to trzeba bedzie zaprzac szkapy-nieroby do roboty:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

dokładnie, w takim stanie trzeba dołożyć ze 20 tyś żeby coś z niego "było" nie omijając szrotów przy okazji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal180    4

nie wiem czy sie wogule opłaca kupić takiego złoma . bo zeby go doprowadzić do stanu użytkowania to władujesz w niego tyle kasy że lepiej kupić coś innego w duzo lepszym stanie . tak Wogule to nie wiem jakim trzeba być debilem zeby tak rozwalić ciągnik :angry: . brawa dla tego co to zrobił...


.

 

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
at_horses    0

chyba że na części... sam szukam coś z przodem bo można taniej kupić cały ciągnik niż przedni napęd...


mf 3635... udany sprzet:)

zts12145 z turem.... porazka... ale jeszcze sie nie rozleciał do końca....
jak sie tak dalej bedzie sypał to trzeba bedzie zaprzac szkapy-nieroby do roboty:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
at_horses    0

@Wirusek straszne trupy wyszukujesz... nie patrz na to czy ciągnik jest do remontu i dołożysz kilka tys i będzie ok...

 

jak ciągnik jest tak dopaszczony wizualnie zazwyczaj jest to związane też z mechaniką... nie nadążysz rupcia naprawiać...

 

a wart jest tyle ile waży x 55gr/kg chyba że częściami z niego chcesz handlować...


mf 3635... udany sprzet:)

zts12145 z turem.... porazka... ale jeszcze sie nie rozleciał do końca....
jak sie tak dalej bedzie sypał to trzeba bedzie zaprzac szkapy-nieroby do roboty:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolwiesz    3

Wznawiam pytanie, ile wycenić U 1222 z 2000 roku pracował na 30 ha ma 1600 mth, pierwszy właściciel, kupiony u dilera ewentualnie ile kosztowałoby założenie przedniego napędu i czy trzeba byłoby go rozpoławiać do założenia kół w skrzyni PZDR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Na nowy przedni napęd wydasz ponad 20 tyś, ciągnik niestety trzeba rozpoławiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Za 12tys. zł można kupić najnowszy typ przedniego napędu używany, więc 8 i więcej tysi zostaje...Z resztą przy sprzedaży dziwnie będzie wyglądał z nowym napędem i od razu jakoś podejrzane...A tak, to można powiedzieć, że został założony krótko po zakupie.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chce sprzedać ursusa c 385 A De luxe Turbo w za***istym stanie wszystko działa w tapicerce zarejestrowany silnik chodzi jak malina komlet zaczepów i obciązników. Jak myślicie ile za niego wziąść myślałem tak 29 tysi jak myslicie nie za dużo ?? Z góry dzięki za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj