Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
scisly97    0

http://otomoto.pl/massey-ferguson-6180-mf6180-mf-6180-A66308.html

Witam. Co myślicie o tym ciągniku? Za zdjęć wydaję się być w ładnym stanie. Opony ma jak nowe. Ale czy on nie jest za drogi? Ciągnik nie dla mnie, ale uczestniczę w poszukiwaniu ciągnika, i ten mnie zainteresował. Co w ogóle myślicie o tych modelach? Jakie są opinie o o serii 6100? Pozrdo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bogdan815    0

W zyciu bym nie kupił MF

miałem pozbyłem sie i sie ciesze

Edytowano przez nasil90
Cytowanie posta & Nabijanie postów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scisly97    0

Mógł byś rozwinąć swoją wypowiedź? Co to był za model i co się w nim psuło? Jaki był powód sprzedania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpysiu    2

ładny ciągniczek, widac, że zadbany ale według mnie troszkę za drogi....ale jeśli Ci odpowiada nie zastanawiaj się i kupuj, nie powinieneś żałowac....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1537

właśnie @bogdan co to był za model?? bo dużo słyszałem dobrych opinii na temat tej serii, wydaję mi się że jest bardziej udana niż 30xx i 36xx. co nie zmienia faktu że 80 koła ze ten model to bardzo dużo. za taki ciągnik można dać do 70 k, nawet jeśli jest w idealnym stanie. trochę dołożysz i powinieneś już coś znaleźć z serii 62xx która mi się podoba ze względu na rewers bez sprzęgła i ten praktyczny podłokietnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpysiu    2

ten już bardziej wypasiony....a na jakim areale miałby ten ciągnik pracowac i z jaki sprzętem....i dlaczego ma byc to massey ferguson?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scisly97    0

Ma pracować na areale coś ponad 55ha. Dlaczego MF? Ja posiadam, i jestem bardzo zadowolony. Osoba, która chce kupić również posiada 2, i chce, aby trzeci był z jednej stajni. Ma pracować z pługiem unia IBIS 4 skiby, Agregat uprawowo-siewny bierny 3m, talerzówka 3,15, gruber 6 łap i jeszcze jakieś, ale nie wiem już jakie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpysiu    2

jeśli tak...to ten drugi massey bardziej będzie pasował...przynajmniej ja tak uważam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Masseyy    0

Na moje to warto kupić. Widać że ktoś dbał o niego. Tylko ciekawe czy nie miał jakiejś poważnej awarii. Ale chyba nie. ;)


MF 5470, Pronar 82SA, Ursus 3512, Weidemann 3006 i Bizonek Z056 xD Macie pytania w sprawie trzody?? Pisać!! Pomogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scisly97    0

No właśnie ta cena trochę za duża, a vatu odliczyć on nie może, dlatego jesteśmy skierowani bardzie ku 6180.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    29

Po pierwsze to za drogi. Po drugie jest malowany, może nie maska ale tył na 100%.

Byłem kiedyś tam jak szukałem dla siebie i widziałem porozbierane ciągniki, myją je, podmalują, jakiś remont czasem zrobią.

Przejechać się można bo w samym Damasławku masz 2 handlarzy i w Turzy k. Damasławka też są ciągniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scisly97    0

Fakt. Coś mi właśnie nie pasowało, a to był inny kolor maski od błotników tylnych. Na razie znajomy ma jechać oglądać jakiegoś innego 6180, ale tańszego, bo 71000 do negocjacji. Jeśli tamtego nie kupi, to pojedziemy tego obejrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
staszek    3

i byłeś oglądać tego MF-a? cały malowany? czy tylko poszczególne podzespoły. najlepiej szukajcie traktora bezpośrednio od rolnika, powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiedz coś o nim. Dlaczego go sprzedajesz? Jaka cena?

 

ciągnik zadbany, przedni tuz komplet zaczepów klima rewerelektro hydrauliczny, rozdzielacz 3 sekcje, sprzedaje ponieważ biorę nowego na PROW(umowa do wglądu :)), sprowadzony z belgi od rolnika a nie jak większość z angli z korporacji rolniczych nie miałem z nim problemów pali w największe mrozy z obrotu silnik nie bierze oleju , skrzynia wszystko sprawne jak pisałem na forum miałem problem z symeringiem na kole który wymienilem, jeden wtrysk lał wszystkie wymienione i z kontrolka gdzie kable zaśniedziały i nie łączyły, ciągnik jest z 96 roku nie malowane tylko felgi po renowacji przebieg odczytany niecałe 6000 mth, opony zużycie ok. 20 procent więcej info, na privZdjecia cena to 69 tyś do wzięcia jak zostanie przedni tuz który jest na masywnej ramie połączonej z tylnym mostem to spuszczę z ceny woj lubelskie,

Edytowano przez Piotrlubelskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scisly97    0

Nie wiem, czy był go oglądał, bo nie byłem u niego. Co do tego MFa, to pokażę mu i się odezwę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6329

Ja bym w życiu nie brał tego ciągnika bez tuza. To chyba jeden z nielicznych egzemplarzy w tak solidnym wykonaniu Na cięższych glebach 1000 kg z przodu przy orce i odpowiednim pługu daje poczucie ubywającej roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scisly97    0

Znajomy jeszcze nie był, bo wypatrzył sobie jakiegoś innego. Również w podobnym stanie, ale tańszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    3

O tym pierwszym to napisze co widze czyli: 1. Jest cały pomalowany

2.Ma zmienione opony na jakies szersze niż oryginalne i tu moze byc problem czy są zbieżne tryby w skrzyni.

3.Prawa tylna lampa tam gdzie sa przyciski od podnośnika jest wymieniona na lewą.

4.Nie ma wycieraczki tylnej szyby ( bardzo dużo MF nie ma)

5.Nie wiem na pewno ale chyba ma zmieniony fotel. (Ja ma w swoim 4,6 tys. mth i ma jeszcze oryginalne w dobrym stanie i opony mam pierwsze w połowie zdarte)

Ogólnie to na pewno jest malowany cały i zastanawiające jest to skąd wzięli te zółte naklejki bo nigdzie takich nie wiedziałem do kupienia. Moim zdaniem za drogi jak na jego stan.

Te są tez godne uwagi: http://otomoto.pl/massey-ferguson-6180-A91456.html Swojego mam z tej firmy

http://otomoto.pl/massey-ferguson-6180-A93601.html ten jest ładnie odpicowany

W tym z TUZem nie rozumiem jak on ma sterowane wyjścia hydrauliczne bo ma jakos dziwnie a jego przebieg wydaje się być wiarygodny.

A nie chcesz moze coś z Renault np. Aresa 630?

Mają te same skrzynie co MF i w ogóle sa bardzo podobne. My mieliśmy juz takiego brac ale sprzedali więc padło na MF 6170 jak dla nas jest idealny i wszystko wskazuje ze trafiliśmy na egzemplarz z tak małym przebiegiem. MF to dobry wybór a zwłaszcza seria 61XX.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Bartek878
      Ciągnik stał 4 miesiące na dworzu po wciśnięciu sprzęgła nie palą się kontrolki oraz brak szybkich biegów
      Massey Ferguson 3065
    • Przez rafik256
      Witam
      Jak już kiedyś wspominałem w jednym z tematów dotyczących MF wziąłem się za przygotowanie instrukcji napraw Autotronic oraz Dynashift do serii 30xx oraz 31xx w języku polskim. W końcu udało mi się złożyć wszystko w całość i teraz mogę odpowiedzieć wszystkim pytającym, że instrukcja jest już gotowa.
       
      Oto jej zawartość:
       
      Działanie, kontrola i naprawy AUTOTRONIC bez testera 3
      Opis Autotronic 3
      Ogólnie o Autotronic 5
      1. Zasilanie 6
      2. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 1) 6
      3. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 2) 6
      4. Blokada mechanizmu różnicowego 6
      5. Włącznik hamulca 7
      6. Napęd na cztery koła 7
      7. Przełącznik podnoszenie/opuszczania podnośnika 7
      8. Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’ . 7
      9. WOM 8
      10. Kontrola czujnika prędkości obrotowej silnika 8
      11. Kontrola czujnika prędkości WOM. 8
      12. Kontrola czujnika prędkości jazdy. 9
      13. Przewody elektryczne elektrozaworu zakresów ‘zając’/’żółw’ 9
      14. Przewody elektryczne elektrozaworu napędu na cztery koła. 9
      15. Przewody elektryczne elektrozaworu blokady mechanizmu różnicowego 9
      Kontrola i naprawy za pomocą testera 10
      A Ogólne 10
      B Tester ECTU 11
      C Prawidłowe funkcjonowanie. 13
      D. Nieprawidłowe działanie. 17
      E. Identyfikacja wiązek przewodów ciągnika. 22
      F. Schemat okablowania (wraz z ETCU) 23
      G. Schemat okablowania (bez Autotronic) 30
      System Dynashift 33
      A Ogólne 33
      B. Funkcje jednostki sterującej. 34
      C. Instrukcja wykonywania testów. 35
      D Schemat okablowania, bez czujnika temperatur 41
       
      W punkcie: opis autotronic opisane sa wszystkie funkcje za jakie odpowiada panel autotronic tzn. (fragment instrukcji)
       
      AUTOTRONIC - elektroniczny system kontroli transmisji - działa automatycznie na:
       
      1. Zmiany zakresów ‘zając’/’żółw’
      2. WOM
      3. Blokada mechanizmu różnicowego
      4. Napęd na cztery koła
       
      Autotronic odpowiada za hydrauliczną ochrona funkcji 1-4
      Jeśli ciśnienie hydrauliczne staje się zbyt niskie (17 barów), dochodzi do automatycznego:
      A. Wyłączenia:
      2 - WOM
      3 - Blokada mechanizmu różnicowego
      B. Zablokowania:
      1 - Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’
      C. Włączenia:
      4 - Napęd na cztery koła
       
      Dalej mamy opis co gdzie kiedy i jak działa. Jak i kiedy się włącza. Co oznacza miganie, świecenie poszczególnych kontrolek itd. Czyli opisane jest jak dokładnie Autotronic steruje wszystkimi funkcjami.
      W części od 1 do 15 opisane sa metody sprawdzenia wszystkich funkcji jakimi dysponuje Autotronic oraz poszczególnych obwodów.
      Kontrola i naprawy za pomocą testera. Jest tam dokładny opis diagnozowania awarii w obwodach Autotronic z podanymi konkretnymi wartościami pomiarowymi w poszczególnych punktach obwodów. Opis testów pomaga krok po kroku wszystko sprawdzić i ustalić przyczynę usterki np.
       
      Test Nº1 – Kontrola zasilania
       
      Jeśli żadna kontrolka na desce rozdzielczej nie włącza się, sprawdź a, b i c.
      a) zasilanie: silnik wyłączony, przy wyłączonym zapłonie
      sprawdź napięcie pomiędzy A1 i A8
       
      Jeśli V=12V : wartość właściwa. Nie ma problemu z zasilaniem (patrz B )
      Jeśli V=0V : wartość niewłaściwa. Sprawdź napięcie pomiędzy A1 a obudową skrzyni biegów
      Jeśli V=12V : przerwy w przewodzie A8
      Jeśli V=0V : przerwy w przewodzie A1
       
      B ) czujnik sprzęgła
      Ciągnik rusza po puszczeniu sprzęgła
      Ciągnik nie rusza, gdy sprzęgło jest wciśnięte / przełącznik sprzęgła działa poprawnie (patrz c)
       
      Zapłon wyłączony, wciśnij pedał sprzęgła i sprawdź opór między A3 i A8:
      Jeśli R= 1-1.5 om : wartość właściwa
      Jeśli R= nieskończoność : Przerwy w przewodzie A3 lub uszkodzony czujnik sprzęgła
       
      Oczywiście do wszystkiego dołączone sa schematy obwodów z dokładnym opisem przewodów. Podobnie to wygląda w przypadku Dynashift. Opis działania, schematy i cos o czym nie wszyscy wiedzą testy sprawdzające działanie Dynashift i wszystkich czujników z nim związanych. Dzięki nim możemy odczytać przy pomocy kodów wyświetlanych przy pomocy kontrolek od biegów pod obciążeniem, który dokładnie czujnik czy obwód jest uszkodzony.
       
      Fragment z instrukcji do Dynashift
      C. Instrukcja wykonywania testów.
       
      System posiada swój własny program testów.
      Przełącznik testowy jest zainstalowany na….
       
      Inny fragment tego tekstu
       
      Test 2: Test czujnika sprzęgła
       Przesuń przełącznik na pozycję 'work'. Kontrolki A i B muszą się zapalić. Przy każdym wciśnięciu sprzęgła musi nastąpić zmiana z A,B na C,D.
      Usterka:
       sprawdź przełącznik sprzęgła i odpowiednie przewody (końcówka 4 złącza J1).
       
       przesuń przełącznik na pozycję 'test'
       kontrolka B zaświeci się: kontynuuj
       
      Co gdzie i jak przetestować można będzie znaleźć w instrukcji.
       
      Osoby zainteresowane instrukcją proszę o kontakt przy użyciu prywatnych wiadomości. Uzyskają one tam wszelkie potrzebne informacje: w jaki sposób można otrzymać instrukcję i jakie będą tego koszty.
       
      Administracja forum była tak miła, że pozwoliła mi założyć ten temat dlatego proszę wszystkich o nie robienie bałaganu i kierowanie wszelkich pytań i zastrzeżeń bezpośrednio do mnie poprzez prywatne wiadomości. Proszę nie pisać w tym temacie.
       
      Pozdrawiam rafik256
    • Przez Tekila
      Posiada ktoś instrukcje napraw skrzyni biegów Massey Ferguson 3085 skrzynia 16x16
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj