Nemesis

Problem ze świecą żarową

Polecane posty

Nemesis    0

Witam

 

Dzisiaj okazało się, że świeca żarowa z Belarusie 1025 nie działa. Przed odpaleniem ciągnika przy włączeniu tej świecy dioda sygnalizująca jej działanie nie świeci się. Sama kontrolka jest sprawna. Wczoraj działała poprawnie, dzisiaj już nie. Co może być przyczyną, jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Stan paliwa w tym zbiorniczku przy świecy masz? ;) Bo mi serwisant mówił że w z zimę przy używaniu świecy należy to kontrolować,ponieważ te zbiorniczki lubią pękać od drgań na zgrzewie ,a wtedy paliwo spiernicza i jak włączysz świece to się świeca przepala ;)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Bezpieczniki sprawdź ,kable i tam chyba przekaźnik gdzieś też jest ... ;)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Witam, chciałem odświeżyć temat co by bałaganu nie robić. Ostatnio przy przeglądzie postanowiłem posprawdzać bezpieczniki czy wszystko jest ok, sprawdziłem każde z 5 miejsc tzn. główna skrzynka bezpieczników za kokpitem, bezp. 50A, bezp. od tura przy altku, bez. rozdzielacza ładowania i kostkę na 2 bezp. 25A białe z lewej strony przed zbiornikiem oleju hydr. i wymieniłem ten pzrepalony bezp. Przy odpalaniu świece jak zawsze włączają się po ok2 sek od przekręcania stacyjki i okazało się że w momencie włączenia się świec żarowych wymieniony bezpiecznik 25A znowu strzelił, w związku z tym co sprawdzić i co ewentualnie wymienić?? Czy jedna z 4 świec żarowych może mieć przebicie bezpośrednio na masę??


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Oczywiście, że świeca może mieć przebicie. Odkręć mostek zasilający na świecach i zasilaj pojedynczo świece z obcego źródła przez bezpiecznik. Spalony bezpiecznik wskaże winną.

Oczywiście po odkręceniu mostka jak i przewodu zasilającego od świec(zabezpieczyć koniec przed zwarciami) sprawdź czy nie ma problemów w linii zasilającej uruchamiając grzanie świec z kabiny. Oczywiście z włożonym na swoje miejsce bezpiecznikiem od świec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Dzięki wielkie, sposób sprawdzania świec podałeś bardzo ciekawy, a ja planowałem wykręcać je z głowic, jutro się za to biorę i o efektach napiszę :)


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem świece nie działają, rok temu jeszcze działały a teraz już nie (kontrolka nie świeci, a jest sprawna). O co chodzi z tym zbiorniczkiem? Jest taki mały metalowy pod maską, co w nim powinno być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekc    65

o jaki model ciągnika ci chodzi bo w moim są przed kierownicą


Jedyne co mnie kręci to karuzela !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Miałem taki sam problem tylko że ja doszedłem do tego bo kontrolka mrugała po zapaleniu silnika ,jak trzymałem przycisk .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeśli masz mały metalowy zbiorniczek to  ie świece żarowe tylko płomieniówka. Kompletnie dwie różne rzeczy.

Sprawdź czy rozgrzewa się żarnik, sprawdź czy otwiera się zaworek w płomieniówce, sprawdź czy dostaje paliwo ze zbiorniczka i czy w ogóle jest. Nalew się ON.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj