mfmf

mf 8120 kontrolka zapchanego filtra oleju

Polecane posty

mariusz(ZDUN)    327

jkaiuszczelniacz i co ma być ok


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

w bizonie jak sie zmieni simeringi na koncu pompy to bedzie git ale to zupelnie inna pompa :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sprite    0

napewno to pompa? moglby mi ktos wyjasnic jak to sprawdzic bez jej wyjmowania, np. cisnienia gdzie zmierzyc i jakie powinny byc? poza tym znalazlem wczoraj jeszcze jeden objaw a mianowicie kiedy ciagnik jest rozgrzany i co za tym idzie kiedy pali sie kontrolka, o ktorej mowa oraz podczas próby skręcenia kierownica (która na wolnych nie da sie juz krecic) ale podczas uzycia sily na kierownice kontrolka gasnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nowy1234    0

Witam

Mam problem z mf 3120 wczoraj zapaliła się kontrolka filtru oleju przekładniowego i wtedy zauważyłem ze nie mam 3-ciego biegu to znaczy normalnie wchodzi ale nie jedzie na zadnym półbiegu a ni to tyłu wszystkie pozostałe biegi działąją bez zarzutu. Proszę o pomoć czy tak kontrolka mozę miec coś wspólnego z brakiem biegu trzeciego I czy można jeżdzic bez trzeciego biegu

 

Porszę o szybką odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Winio    6

napewno to pompa? moglby mi ktos wyjasnic jak to sprawdzic bez jej wyjmowania, np. cisnienia gdzie zmierzyc i jakie powinny byc? poza tym znalazlem wczoraj jeszcze jeden objaw a mianowicie kiedy ciagnik jest rozgrzany i co za tym idzie kiedy pali sie kontrolka, o ktorej mowa oraz podczas próby skręcenia kierownica (która na wolnych nie da sie juz krecic) ale podczas uzycia sily na kierownice kontrolka gasnie.

 

Ja najpierw sprawdziłbym czy zawór rozdzielaczowy tzw. trójdrogowy nie przycina się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kashiroko    0

witam, ktoś poradził sobie z tym problemem? pilnie potrzebuje pomocy w moim 6170 jest to samo a wymiana filtrów nie pomogła

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dolaczam sie do pytania ;) jak sprawdzic ta pompe bez jej wyciagania bo mam podobne objawy ze po nagrzaniu oleju ciezej chodzi wspomaganie jak odlacze czujnik od podluznego filtru to kontrolka gasnie. Olej i filtry wymienione. Ciagnik to mf 6160

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamillo96    3

mi też sie zaświeca ale tylko jak się ciągnik rozgrzeje to mrygnie jak podnocze tylny tuz lub podnoszę przedni tuz rozdzielaczem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sokol2    139

witam mi sie ta kontrolka pali na zimnym oleju (fuchs) im sie bardziej rozgrzeje tym mniej sie zapala... normalne to ?? jak jest z tym u was?? mf 3080

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1546    0

Witam w Moim MF 8120 ma podobny problem z tą kontrolką zapchanego filtra oleju. Poradził sobie ktoś już z tym problemem oprócz wymiany oleju i filtrów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    104

Szukam kogoś kto powie mi jak wypłukać skrzynie z opiłków

 

pomoże ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    104
6 godzin temu, sznajdik napisał:

Ciężka i żmudna robota, może być kosztowna

Kosztowna pod jakim względem? 

Rozumiem, że nie uzyskam opisu jak to zrobić, żeby się zorientować jak to wygląda i czy warto wykonywać to w moim ciągniku? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

przecież to nie raz tu było wałkowane... jednemu mechanik przepuścił przez traktor rzekomo ze 150 litrów oleju, kilka filtrów i niby czyste. Jeśli ma być w wersji ekonomicznej to trza samemu zakasać rękawy, zdjąć pokrywy i płukać ropą..... no cudów tu nikt nie wymyśli a widać liczysz na jakieś ekstra porady coby zrobić a się nie narobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztof80    0
Dnia 12.11.2011 o 22:08, mariusz(ZDUN) napisał:

jak się zapala na wysokich obrotach się pali a na wolnych gaśnie czy cały czs się pali kontrolka przepływy odpowiada za dwa czujniki przepływu i temperatyry jak dobrze pamiętam pozattym odkręc filtr i wylej z niego wszystko patrz czy ne ma dużej lości opiłków bo być może nie powinieneś wymieniać oleju tylko najpierw mechanika z nim odwiedzić

Witam u mnie w mf6290 tak jest że zapala się kontrolka od zapchanego filtra oleju na wysokich obrotach a na wolniejszych gaśnie gdzie szukać przyczyny?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Na większych obrotach pompuje więcej oleju na mniejszych mniej jak filtr nie drożny to na mniejszych wyda a na większych przepływ niestety nie domaga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Bartek878
      Ciągnik stał 4 miesiące na dworzu po wciśnięciu sprzęgła nie palą się kontrolki oraz brak szybkich biegów
      Massey Ferguson 3065
    • Przez rafik256
      Witam
      Jak już kiedyś wspominałem w jednym z tematów dotyczących MF wziąłem się za przygotowanie instrukcji napraw Autotronic oraz Dynashift do serii 30xx oraz 31xx w języku polskim. W końcu udało mi się złożyć wszystko w całość i teraz mogę odpowiedzieć wszystkim pytającym, że instrukcja jest już gotowa.
       
      Oto jej zawartość:
       
      Działanie, kontrola i naprawy AUTOTRONIC bez testera 3
      Opis Autotronic 3
      Ogólnie o Autotronic 5
      1. Zasilanie 6
      2. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 1) 6
      3. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 2) 6
      4. Blokada mechanizmu różnicowego 6
      5. Włącznik hamulca 7
      6. Napęd na cztery koła 7
      7. Przełącznik podnoszenie/opuszczania podnośnika 7
      8. Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’ . 7
      9. WOM 8
      10. Kontrola czujnika prędkości obrotowej silnika 8
      11. Kontrola czujnika prędkości WOM. 8
      12. Kontrola czujnika prędkości jazdy. 9
      13. Przewody elektryczne elektrozaworu zakresów ‘zając’/’żółw’ 9
      14. Przewody elektryczne elektrozaworu napędu na cztery koła. 9
      15. Przewody elektryczne elektrozaworu blokady mechanizmu różnicowego 9
      Kontrola i naprawy za pomocą testera 10
      A Ogólne 10
      B Tester ECTU 11
      C Prawidłowe funkcjonowanie. 13
      D. Nieprawidłowe działanie. 17
      E. Identyfikacja wiązek przewodów ciągnika. 22
      F. Schemat okablowania (wraz z ETCU) 23
      G. Schemat okablowania (bez Autotronic) 30
      System Dynashift 33
      A Ogólne 33
      B. Funkcje jednostki sterującej. 34
      C. Instrukcja wykonywania testów. 35
      D Schemat okablowania, bez czujnika temperatur 41
       
      W punkcie: opis autotronic opisane sa wszystkie funkcje za jakie odpowiada panel autotronic tzn. (fragment instrukcji)
       
      AUTOTRONIC - elektroniczny system kontroli transmisji - działa automatycznie na:
       
      1. Zmiany zakresów ‘zając’/’żółw’
      2. WOM
      3. Blokada mechanizmu różnicowego
      4. Napęd na cztery koła
       
      Autotronic odpowiada za hydrauliczną ochrona funkcji 1-4
      Jeśli ciśnienie hydrauliczne staje się zbyt niskie (17 barów), dochodzi do automatycznego:
      A. Wyłączenia:
      2 - WOM
      3 - Blokada mechanizmu różnicowego
      B. Zablokowania:
      1 - Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’
      C. Włączenia:
      4 - Napęd na cztery koła
       
      Dalej mamy opis co gdzie kiedy i jak działa. Jak i kiedy się włącza. Co oznacza miganie, świecenie poszczególnych kontrolek itd. Czyli opisane jest jak dokładnie Autotronic steruje wszystkimi funkcjami.
      W części od 1 do 15 opisane sa metody sprawdzenia wszystkich funkcji jakimi dysponuje Autotronic oraz poszczególnych obwodów.
      Kontrola i naprawy za pomocą testera. Jest tam dokładny opis diagnozowania awarii w obwodach Autotronic z podanymi konkretnymi wartościami pomiarowymi w poszczególnych punktach obwodów. Opis testów pomaga krok po kroku wszystko sprawdzić i ustalić przyczynę usterki np.
       
      Test Nº1 – Kontrola zasilania
       
      Jeśli żadna kontrolka na desce rozdzielczej nie włącza się, sprawdź a, b i c.
      a) zasilanie: silnik wyłączony, przy wyłączonym zapłonie
      sprawdź napięcie pomiędzy A1 i A8
       
      Jeśli V=12V : wartość właściwa. Nie ma problemu z zasilaniem (patrz B )
      Jeśli V=0V : wartość niewłaściwa. Sprawdź napięcie pomiędzy A1 a obudową skrzyni biegów
      Jeśli V=12V : przerwy w przewodzie A8
      Jeśli V=0V : przerwy w przewodzie A1
       
      B ) czujnik sprzęgła
      Ciągnik rusza po puszczeniu sprzęgła
      Ciągnik nie rusza, gdy sprzęgło jest wciśnięte / przełącznik sprzęgła działa poprawnie (patrz c)
       
      Zapłon wyłączony, wciśnij pedał sprzęgła i sprawdź opór między A3 i A8:
      Jeśli R= 1-1.5 om : wartość właściwa
      Jeśli R= nieskończoność : Przerwy w przewodzie A3 lub uszkodzony czujnik sprzęgła
       
      Oczywiście do wszystkiego dołączone sa schematy obwodów z dokładnym opisem przewodów. Podobnie to wygląda w przypadku Dynashift. Opis działania, schematy i cos o czym nie wszyscy wiedzą testy sprawdzające działanie Dynashift i wszystkich czujników z nim związanych. Dzięki nim możemy odczytać przy pomocy kodów wyświetlanych przy pomocy kontrolek od biegów pod obciążeniem, który dokładnie czujnik czy obwód jest uszkodzony.
       
      Fragment z instrukcji do Dynashift
      C. Instrukcja wykonywania testów.
       
      System posiada swój własny program testów.
      Przełącznik testowy jest zainstalowany na….
       
      Inny fragment tego tekstu
       
      Test 2: Test czujnika sprzęgła
       Przesuń przełącznik na pozycję 'work'. Kontrolki A i B muszą się zapalić. Przy każdym wciśnięciu sprzęgła musi nastąpić zmiana z A,B na C,D.
      Usterka:
       sprawdź przełącznik sprzęgła i odpowiednie przewody (końcówka 4 złącza J1).
       
       przesuń przełącznik na pozycję 'test'
       kontrolka B zaświeci się: kontynuuj
       
      Co gdzie i jak przetestować można będzie znaleźć w instrukcji.
       
      Osoby zainteresowane instrukcją proszę o kontakt przy użyciu prywatnych wiadomości. Uzyskają one tam wszelkie potrzebne informacje: w jaki sposób można otrzymać instrukcję i jakie będą tego koszty.
       
      Administracja forum była tak miła, że pozwoliła mi założyć ten temat dlatego proszę wszystkich o nie robienie bałaganu i kierowanie wszelkich pytań i zastrzeżeń bezpośrednio do mnie poprzez prywatne wiadomości. Proszę nie pisać w tym temacie.
       
      Pozdrawiam rafik256
    • Przez Tekila
      Posiada ktoś instrukcje napraw skrzyni biegów Massey Ferguson 3085 skrzynia 16x16
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj