andrejus

Czy mój model ma świecę płomieniową?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
andrejus    158

Jest coś takiego co wyglądem przypomina świecę płomieniową w kolektorze ssącym. Do tego jest doprowadzony węzyk z paliwem. Jeśli to świeca to chyba nie działa bo w czasie tych kilkustopniowych przymrozków muszę kręcić rozrusznikiem dosyć długo.

Kontrolki od świecy na konsoli głównej nie widać.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

nie wszystkie mają kontrolkę a świecę przecież można sprawdzić wiec sprawdz bo to jest ona


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

A właśnie mam chyba ten sam problem. Jak sprawdzić taką świecę? I właściwie czy coś powinno być słychać po przekręceniu kluczyka? No i nie wiem też ile czasu powinno się przytrzymać kluczyk w położeniu w którym jest włączona świeca płomieniowa? Dodatkowo zauważyłem przy akumulatorze dwa ucięte dość grube szare przewody. Czy to może przewody właśnie od tej świecy? A jeśli tak to dlaczego ktoś je uciął? Czy taka świeca może być np. źródłem pożaru traktora, np. jeśli wydarzy się jakieś zwarcie? Bo w niektórych traktorach widziałem dorobione wyłączniki masy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

1.odkrec przewod filtr-kolektor i zobaczysz czy sie zacznie palic, oczywiscie ktos musi trzymac kluczyk

2.nic nie slychac

3.ok. pol minuty

 

@andrejus no wlasnie to jest swieca plomieniowa, jak juz pisal @mariusz(ZDUN) nie nusi byc kontrolki


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

Po ok. 10 sek. od włączenia jest słychać mały huk-moment zapłonu za następne 5 sek. można kręcić nawet przy lejących wtryskach silnik musi odpalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Dzięki za pomoc. Piwo dla wszystkich :)

Działa. zrobiłem mały trik: podłączyłem żaróweczkę 12V pod świece, tak że widziałem kiedy idzie prąd do niej. A idzie w 2 pozycji kluczyka czyli:

- pierwsza pozycja to konrolki

- druga świeca płomieniowa

- i trzecia ostatnia rozruch

 

Nalezy przytrzymać około 15s w drugiej pozycji po czym kręcić.

 

Efekt? Pali za pierwszym razem :)


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Witam, odświerzę troche temat bo mam mały problem :unsure:

Mam do was pytanie - z kąt świeca płomieniowa w 110.54 pobiera paliwo??? U mnie od świecy idzie kawałek rórki a następnie przechodzi w wężyk i biegnie do górnego zbiornika w okolicy orbitrola, tam jest zatkany i opaską przypięta do innych węży aby nie zwisiał. Proszę zobaczcie jak to jest u was....

Mam jeszcze pytanie jak do niej dozowane jest paliwo? W mtz był dodatkowy kabel który w chwiki rozruchu otwierał zaworek a tu jest tylko jeden.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

swieca jest polaczona z gornym zbiornikiem w tym miejscu co sa one laczone ze soba


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Dzisiaj jeszcze się temu przyjrzałem i widzę że jest tam taki malutki jak by zbiorniczek na wężu od powrotu paliwa i chyba pod to ma być. Tam ktoś wymieniał już węza i widocznie nie miał tego czym połączyć i pozatykał oba węże. Od jakiej temperatury zaczynacie grzać świecę ? U mnie wczoraj było -1 i miał spory problem z zapaleniem.

Powodem może być też wina rozrusznika - kończą mi się szczotki i ma problem z szybkim kręceniem (podstawa przy odpaleniu) Ma ktoś namiary gdzie dostanę szczotki do rozrusznika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

rozrusznik chyba jest Bosha, wiec nie powinno byc z tym problemu, mysle ze moga byc nawet takie same jak w naszych malych ursusach


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj