Skocz do zawartości
grzes123

Kierownica od samochodu do ursusa 385

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
grzes123    0

Wiatm mam małe pytanie czy będzie pasowac kierownica od jakiego kolwiek samochodu ponieważ chciałbym założyć kierownice od samochodu ale niejestem pewien czy będeie pasowac prosił bym jak by ktoś mógł napisać jak sie taka kierownice zakłada i czy wogóle da się założyć z góry dzięki. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiak1177    5

W każdym bądź razie kierownica musi być z klinem... A też są bardzo marne szanse, że ściągniesz Kierownice.. ja u siebie w 1614 nie mogłem ściągnąć, Rozcinałem platerówką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bilon    0

ja założyłem do swojego c-360 kierownice od dużego fiata(125p) i fajnie to śmiga nawet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mocher    8

sąsiad też miał problemy ze ściągnięciem i potem musiał nową kupić mówił że coś drogo płacił ale już nie pamiętam ile dał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Raczej takiej nie dobierzesz bo chyba wszystkie są na frez i trzeba by było przerabiać a zrobić wpust na klin w utwardzanym frezie nie jest takie proste.

Ja do fortschritta będę zakładał fajere od wartburga ale to pasuje bez problemu taki sam frez.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polecam ja mam w c330 od wartburga , i bardzo wygodna . Ale to już inna bajka bo cały drążek mam od wartburga ponieważ robiłem wspomaganie :)

Edytowano przez Kombajnista2009

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

praktycznie w każdym aucie jest kier ze stopu glinu, więc rozpiłowanie otworu to nie jest wielka trudność, wypiłowanie rowka do klina również. Osobiście do 385 włożyłem kier od bemki i uwierzcie mi przeszczep zają dużo mniej pracy niż zdjęcie starej kierownicy. powodzenia przy pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas2135    1224

Ja myślałem ostatnio także nad zmianą kierownicy w u-904, z tej wysokiej trzyramiennej na niską dwuramienną np do c330. Powodem jest to, że oryginalna kierownica jest dość wysoko umieszczona i przy pracach np z ładowaczem do bel na tylnym tuz, gdy kierowca bywa często obrócony do tyłu trzeba wysoko podnosić rękę co po dłuższym czasie męczy. problem jest w tym, że te kierownice występowały w wersji z wielowypustem i wpustem. Sam nawet nie wiem jaki otwór jest w mojej 904. Kierownica ta sama co w c360 z wyglądu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Murphys    4

A kierownica np. z nowego Ursusa podejdzie? bo mam chęć kupić . bo moja orginalna troszke przyduża:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Witam.Mam problem z kierownicą w 904.Bo mam ją ustawioną wzdłuż ciągnika, a ja chcę mieć tak jak oryginalnie czyli wzdłuż zegarów tak abym je widział.Chciałem przestawić na krzyżaku to mi później nie pasował..musiałem skręcić tak jak było...Może wy wiecie jak to zrobić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc360    11

@locke nie wiem jak jest w dużych Ursusach ale u nas w 3p jak mechanik zmieniał końcówki drążków to źle powkręcał i teraz kierownica jest w innym położeniu do jazdy wprost niż to było wcześniej. Może też tak spróbuj zrobić tzn. inaczej powkręcaj końcówki drążków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich! czy Wiecie może gdzie można kupić kierownicę do nowszych ursusów?jest taka niska,gruba i chyba skórę na kole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Witam.Mam problem z kierownicą w 904.Bo mam ją ustawioną wzdłuż ciągnika, a ja chcę mieć tak jak oryginalnie czyli wzdłuż zegarów tak abym je widział.Chciałem przestawić na krzyżaku to mi później nie pasował..musiałem skręcić tak jak było...Może wy wiecie jak to zrobić??

Musiałbyś zdjąć kolumnę sterowania tam gdzie jest kierownica i tam masz ten długi wałek z taką rurą na końcu tam w tej rurze jest drobny frez i na nim musiałbyś ustawić ale dużo z tym zachodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sumek666
      Witam,
      macie jakiś dobry sposób na wymianę krzyżaków w Ursusku C-385? 
      mam je już zużyte krzyżaki oraz widełki te w serwomechanizmie. warto same krzyżaki czy również widełki? jak to jest zmontowane?
    • Przez pawel
      Witam wszystkich czy już ktoś dokonywał takiej przerobki i jak to rozwiązaliście. Za wszystkie podpowiedzi i uwagi na ten temat z gory dziękuję.
    • Przez tymek2001
      Witam, chciałbym przerobić oryginalne wspomaganie z serwa na siłownik. Moja wersja posiada półserwo sterowane za pomocą orbitola, czy ktoś z was wie czy trzeba zmieniać wąs kierowniczy, na taki jaki jest w zestawach z siłownikiem? Chciałem zakupić taki zestaw http://allegro.pl/wspomaganie-ursus-zetor-385-914-8145-1224-nkpl-i5749488012.html , jeśli ktoś przerabiał taki temat, to proszę o opinie, jakie są + takiej modernizacji, oczywiście poza tym, że nie zostawiamy za sobą kałuż oleju
    • Przez Rafii
      Koledzy jaki model pompy od wspomagania był montowany w u-902(1984 rok). Gdzie jest ten magiczny zawór na zbiorniczku od wspomagania którym reguluje się ciśnienie. Ile oleju wchodzi w układ wspomagania. Po wymianie serwa i pompy jakim olejem zalać układ-hydraulicznym czy do skrzyń automatycznych?
    • Przez Gacuseks
      Witam
      Mam oto taki problem. Mianowicie wycieka mi olej z układu wspomagania w ursusie 1012. Wyciek jest widoczny na zbiorniku oleju wspomagania, wylatuje w miejscu wejścia zaworu bezpieczeństwa w zbiornik, Pewnie są momenty, że nawet tryska pod ciśnieniem bo dookoła wszystko się klei. Sam zawór bezpieczeństwa rusza się troszkę góra dół w zbiorniku. Może tu upatrywać usterki, czy ten zawór jest wkręcony ?
      Pozdrawiam Michał
×