Zaloguj się, aby obserwować  
miki26

fahr m 770

Polecane posty

romeooo    2

Jak zdejmiesz te zębatkę z wału to masz łożysko w obudowie składającej się z dwóch blach, ja jak kupiłem swój to były rozgięte te blachy i też był luz na osi zklepałem je i jest ok nie ma luzu, a nakrętka ma się nie odkręcać ale jest luz i wibracje i się odkręca, a ta obudowa to coś takiego http://allegro.pl/ob...2479017546.html

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Dzięki. Jutro obejrzę. Pocieszyłbś mnie bardziej gdybyś w ostatnim zdaniu napisał jeszcze np: "... prosta sprawa , nie trzeba rozbierać pół kombajnu" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Obejrzałem no i mam problem. Koledzy podpowiedzcie - gdzie dostanę takie łożysko i tą obudowę łożyska. Tyle, że u mnie jest na 3 dziury - nieco inne niż to co Marcin wskazał w linku. Bardziej jednak zależy mi na samył łożysku bo prawie go nie ma - została z niego tylko ta tuleja wew. na osi, którą i tak nie mogę zdjąć, bo tam od wew, nie ma jak zaczepić ściągacz! Rozciąć też niebezpiecznie. Może jakaś ekspresowa porada. Z góry dzięki. Czekam nawet dzisiaj!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Kupisz w każdym dobrym sklepie z łożyskami. Nie wiem skąd jesteś ale na pewno takie łożysko dostaniesz w http://www.agro-serwis24.pl/ ( to nie reklama tylko tam mają dużo łożysk tego typu). Nie daj się namówić na same łożysko ponieważ powinno wymieniać się je wraz z tą obudową ponieważ łożysko na zew. średnicy ma powierzchnię baryłkową która współpracuje z obudową ( aby dobrze się wyosiowało i nie miało luzu). Szukaj w sklepach z częściami do maszyn rolniczych, lub z łożyskami ale proponuję założyć coś z SKF lub jak oryginał z INA - na pewno dłużej popracuje a rozbierać to też strata czasu, czasami bardzo cennego czasu. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Dzięki zaczynam od rana Dodam, że korzystałem już z tego sklepu - kupowałem części do mojego Fergusona - nawet gdzieś mam do nich gg. Jeszcze raz dzięki. Gorzej bo nie mam opcji na zdjęcie z osi tej pozostałej części łożyska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Spróbuj może od czoła strzelić przez jakąś rurę parę razy to może się ruszy. Te łożyska są bardzo luźno pasowane, zaciskają się dopiero za pomocą tej nakrętki z mimośrodem. Zapewne tak go obiło że ta bieżnia wewnętrzna jest odkształcona i masz problem, jak nie dasz rady to wydmuchaj słomę ze środka i może palnik i podgrzać tą tulejkę z łożyska co została albo dobry ściągacz i pójdzie, musi pójść. Jeszcze na noc zapuść jakieś WD40 ( ale na łożysko do gardła po żniwach:)) Czasami pomaga i to bardzo dużo:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

za tym łożyskiem od środka jest jeszcze gruba (z 5mm) podkładka (pierścień) jakby mi się ją udało może rozciąć jakimś przecinakiem to może ściągacz by chwycił. Myślałem też czy by jakoś zacisnąć mocną obejmę na tej pozostałej bieżni łożyska bo jest dość mocno wklęsła w miejscu gdzie były kulki (chyba) i dopiero wtedy za tą obejme chwycić ściągaczem (nieeee - d..pa ze mnie - obejmę jak zacisnę ( skręcę), to jeszcze trudniej schodzić będzie - kicha) Posłucham Twoich rad i coś poczaruję. Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktos2212    0

Mam zamiar kupić deutz fahr m770 i chciałbym się dowiedzieć czy to dobry wybór i czy drogie są do niego części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Ktos - dopiero kosiłem 6 godz, ale z czystym sumieniem polecam. Dobrze by było, gdyby miał kabinę (rzecz nieoceniona) i rozdrabniacz (różne bywają "okazje") A teraz 2 zdania o moim łożysku na odrzutniku. Oj, namęczylem się bardzo. Po pierwsze: jak resztki łozyska zespawały sie z osią to przechlapane! Róznych sposobów sie imałem, w końcu gąbkami mocno zamoczonymi w wodzie (dużo ich trzeba) zapchałem otwór i ... kątówka pomogła! Ciąłem po kawału i przecinakiem odbijałem. Niewygodnie i niebezpiecznie, bo część tuleji łożyska już za ścianą (bałem się , że maszyna się "chwyci",ale w końcu pękło i wyciągnąłem. Z częściami nie było problemu: łożysko o nazwie D207 i oprawa do niego (u mnie 2 blachy na 3 dziury) dostępne w sklepach - spoko. Koszt około 50 zł (wszystko). Należy przy składaniu uważać, aby dystans (odległośc) zębatek i napinacza była taka sama , tzn, żeby łańcuch szedł w linii tych trzech kół. Na tym koniec idę spać, bo myślę, że wreszcie jutro zacznę żniwa u siebie :)) Jakby ktoś chciał popytać o szczegóły - to służę informacją. Dzięki wszystkim i pozdawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Tak na oko (tak praktycznie) - połowę mniejszy od od zwyłego Bizona, ale pewnie inni Koledzy napiszą dokładnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Zapomniałem zapytać - podpowie Ktoś z kolegów czemu koła wariatora są dość gorące? Wprawdzie wczoraj był starszy upał u nas i ileś tam godzin popracował, ale czy tak może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Deutz fahr m 900 ma zbiornik na około 1,5 tony zboża żyta pszenicy itp,owsu wchodzi mniej. Co do odpowiedzi @ecorola, Jak się orientuje to bizon ma na 2 tony zbiornik.ilość zboża zależy od zboża jakie parametry i jakie zboże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Roberciku ok - ja podając wielkość zbiornika miałem na myśli objętość, bo ile zboża wagowo - to rzeczywiście od zboża zależy, pomijam zupełnie rzepak i takie inne, ale piszę nie z tego powodu: mam prośbę: pomacajcie :)) przyśpieszacz (koła) po np. 2 godz. młócenia. Czy koła są mocno gorące, czy można je dotknąć? Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki26    0

witam. poszukuje paska klinkowego czyli jezdnego chodzi mi o ten pierwszy od silnika. poszukuje jego numeru i jego ceny. pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Deutz fahr m 900 ma zbiornik na około 1,5 tony zboża żyta pszenicy itp,owsu wchodzi mniej. Co do odpowiedzi @ecorola, Jak się orientuje to bizon ma na 2 tony zbiornik.ilość zboża zależy od zboża jakie parametry i jakie zboże.

Dokładnie 2300l co daje ok 1700 kg pszenicy ( to zależy już od samego zboża)

 

Roberciku ok - ja podając wielkość zbiornika miałem na myśli objętość, bo ile zboża wagowo - to rzeczywiście od zboża zależy, pomijam zupełnie rzepak i takie inne, ale piszę nie z tego powodu: mam prośbę: pomacajcie :)) przyśpieszacz (koła) po np. 2 godz. młócenia. Czy koła są mocno gorące, czy można je dotknąć? Dzięki

Kosisz na przyśpieszaczu czy 2 bez? Być może masz za luźny pas i występuje mały poślizg pasa co nagrzewa koła. Pas ten napina się taką śrubą na kole do przyśpieszacza (ustawiasz maksymalne rozsunięcie połówek koła). A może nie smarujesz tej kalamitki wewnątrz wariatora? lub masz duży luz na wariatorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Kalamitkę smaruję, ale chyba któryś z pasów to robi, bo jak jadę w pole na wyższym biegu (np 3) i jest lekko pod góre, to czuję, że któryś z pasów napedowych ślizga. Trochę nie rozumię, jak się napina te pasy :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Na wariatorze, ten zespół kół z siłownikiem, jest skręcony 3 śrubami, dodatkowo jest jeszcze 4 ( widać że inna) którą regulujesz luz paska, jeżeli jedziesz w pole i ślizga Ci się bez przyśpieszacza to spróbuj przyśpieszyć, jak ustąpi to tylko regulacja a jak nie to przyczynę szukaj w przekładni ( najczęściej pas już nadmiernie zużyty)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

miki 26 jak masz fahra m770 to jest w katalogu m660 770 tam jest wykaz pasów i łańcuchów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktos2212    0

mógłby mi ktoś doradzić jaki kombajn wybrać deutz fahr m770 czy class mercator 50 na 10 hektarów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj