Zaloguj się, aby obserwować  
miki26

fahr m 770

Polecane posty

ecorol    0

1. Można gdzieś 'palcem" na ten czujnik przycisnąć , bez zdejmowania paska, żeby sprawdzić działanie czujnika od wentylatora?

2. Czy jak np. u Gąski podam nr kat. tego paska 0223 5175 to przyślą dobry? I podobnie będzie z innymi?

3. Jak odpalam o tej porze - to z przekładni kontowej z góry z tej drążonej miarki oleju i śruby z dziurką wyleje (wyciśnie) się trochę oleju - i tylko przy pierwszym uruchomieniu. Potem, jak już pracuje przekładnia nie wyciska tędy oleju?

 

Podrzuci Ktoś Dobry odpowiedzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek222    674

niewiem jak jest u ciebie ale w m88 to wystarczy że pociągne za sprężynke która idzie od napinacza pod czujnik i wtedy trąbi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

ecorol na twoje 1 pytanie odpowiem ci tak jesli próbowales w rózny sposób naciskac lub podciagac do gory ten czujnik i ci on nie dziala to proponuje isc po kablach do deski rozdzielczej na podescie ze tak powiem odkrec kilka srub i sprawdz przewód który idzie od czujnika do takiej puszki jest tam podlaczone kilka przewodow od czujników awaryjnych troche trzeba popracowac ja w swoim robilem kierunki awaryjne i ogólnie mówiac poprawialem instalacje, u mnie byl bajzel pod deska ale sobie z tym poradzilem sam co do 2 pytania to najlepiej spisac numer z paska tak u mnie dobieraja w sklepie możesz też podac dlugosc ale to rzecz wzgledna wiadomo ze paski sie zużywaja i robia sie nie znacznie dluższe co do 3 pytania u mnie nie ma takiej przekladni ale sprawdz czy oleju nie ma zbyt duzo jak tryby ruszaja to moze tak sie dziac ze wyrzuci troche oleju możesz sprawdzic tez jak dziala odpowietrzenie tej skrzyni musi takowe byc moze odpowietrznik jest przypchany i wystarczy go przedmuchac powietrzem pozdro

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

U mnie napinacz odgiął się bez poblemów, z tym paskiem jak jest dobry sklep to po numerze katalogowym znajdą, masz jego rozmiar 9,5x1300 ,a ten olej teraz gęsty i wyrzuci coś, w żniwa będzie ok i pilnuj stanu.

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku, Zdrówka i Pomyślności .... a jak już przestaniecie świętować to proszę o odpowiedź: 3 wytrząsacze słomy są sztywne jak .... (: jeden sie lekko, leciutko odchyla na łożysku. Można go dociągnąć na tej nakrętce?. Jeżeli nie, to czy żeby wymienić łożysko na drugim wytrząsaczu trzeba wybebeszyć wszystkie i cały wał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

ja u siebie sprawdzalem tak wejdz pod kombajn z tylu tam gdzie widac wytrzasacze i pociągaj je góra dól jak nie bedzie pukac to sie nie martw te nakretki nie sa do dociagania tylko jak je ustawisz na walku to przykrecajac te srube blokujesz ja w jednym miejscu na walku tak jak w maszynie wiejce co do wymiany niestety ale tak jest trzeba wyjmowac caly wal mnie to czeka na wiosne

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

tzn. poruszać wytrząsaczem - jak nic nie klepie to odbezpieczyć nakrętkę i dokręcić ciut i ponownie zabezpieczyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

jak pisalem wczesniej tak sie sprawdza luz na lozyskach.jak przed zniwami rozmawialem z takim gosciem co ma taki jak mój kombajn to powiedzial ze nie da sie skasowac luzu pokrecajac ta nakretke mysle ze mozesz spróbowac ja troche ruszyc te lozyska sa plywajace wiec na boki da sie je troche poruszyc pozdro

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

no ale te 3 są nieruchome (chodzi mi o boczne wachnięcia), żaden nie klepie, ale ten jeden jakby trochę się bujał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

to mozesz spróbowac jesli ci sie nie uda nic z tym zrobic to mysl o wymianie ja jutro pójde zobacze u siebie czy tak sie dzieje dam ci jedna rade jak bedziesz smarowal to kup duza strzykawke z igla dosc gruba i powciskaj troche oleju w lozyska których nie mozna smarowac przez kalamitke nie jest to latwe ale przedluza zywotnosc lozysk jak bede mógl ci cos pomóc to napisze ci na pw bo tu dostalem znowu % za ortografie wiec na razie bede omijal forum bo znowu dadza mi bana pozdrawiam

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Sie nie przejmuj za bardzo ortografią (: Jeszcze jedno pokolenie i (mam nadzieję), że będzie po niej! Ja stary jestem i wkuwałem te zasady ale uważam, że większość jest zbędna. Pozdrawiam i wobec tego będę pytał prywatnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki26    0

witam. Chciałbym zrobic sobie daszek w fahr m770 :) moglibyscie mi posunac jakies pomysły :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki26    0

a kolego mam jeszcze jedno pytanie o daszek ;d mógłbys mi podac jego wymiary : ) i wiecej zdjec jak go przymocowałes tongue.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Mam pytanko: na tylnej ścianie kombajnu,(wylot słomy) jest taka blacha na zawiasach, zapięta zawleczką na takim bolcu. Jak się ją odbezpieczy to można podnieść do góry, ale nie wiem po co?, i nie wiem gdzie się ją zapina?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadek5228    132

Ta blaszka jest czujnikiem zapychania słomy w swoim Fahrze też mam coś takiego.Jak idzie dużo słomy to blaszka się unosi i jaży się lampka(jedna z tych trzech)co są po boku jak siedzisz po prawej stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Nieeeeeee (: ta blaszka od zapchania jest pod sufitem - o tą nie pytam! Duża blacha (u góry na zawiasach) na wewnętrznej ścianie z tyłu, na tej samej co zewnętrzna jest z napisem Deutz-fahr. Jak nie jasne to może fotkę zrobię. Pytam, bo właśnie maluję niektóre elementy i tą blachę odkręciłem jest na 3 śrubach, nakrętki są po stronie zewnetrznej prawie na tych napisach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

A masz sieczkarnie?

Nieeeeeee (: ta blaszka od zapchania jest pod sufitem - o tą nie pytam! Duża blacha (u góry na zawiasach) na wewnętrznej ścianie z tyłu, na tej samej co zewnętrzna jest z napisem Deutz-fahr. Jak nie jasne to może fotkę zrobię. Pytam, bo właśnie maluję niektóre elementy i tą blachę odkręciłem jest na 3 śrubach, nakrętki są po stronie zewnetrznej prawie na tych napisach

A masz sieczkarnie?

Bo jak masz to powiem ci a jak nie to i tak ci nie potrzebana:)

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

Jak masz sieczkarnie załączoną to tę blachę przymykasz do sieczkarni a jak robisz bez sieczkarni to tę blachę zaczepiasz do tyłu do ramy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj