Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
miki26

fahr m 770

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fahr
miki26    0

witam . :) kupiłem fahra m 770 z roku 1985 :) chciałbym sie dowiedziec cos o nim plusy i wady :) z góry dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol259    0

A nie bylo by lepiej zapytac sie przed kupnem? :P

Edytowano przez karol259

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek3125    4

witam . smile.gif kupiłem fahra m 770 z roku 1985 smile.gif chciałbym sie dowiedziec cos o nim plusy i wady smile.gif z góry dzięki smile.gif

 

Możesz dodać fotkę i powiedzieć ile zapłaciłeś, bo też chcę kupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

miki26    0

a mam jeszcze jedno pytanie ?? czy sa paski drogie do niego np. pas jezdny ?? ile około kosztuje smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki26    0

aha smile.gif a ja szłyszałem ze gdzie ok. 700 zł to była cyba nieprawda tongue.gif a mam jeszcze jedno pytanie ile wchodzi oleju do slinika smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    23

witam nie chce zakladac nowego wiec podlącze sie do tematu gdzie można kupic pas jezdny do df m 900 wolal bym oryginal ale nie wiem gdzie móglbym go kupic i za ile może byc zamiennik :rolleyes: dodam ze jestem z mazowieckiego okolice wegrowa, sokolowa podlaskiego pozdrawiam

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Koledzy przede wszystkim dobry wieczór. Mam od 2 dni M770 z 1981r. Proszę o kilka info: sprzedawca nie opisał mi wszystkich przycisków, kontrolek i wajch w kabinie. Jest ich niewiele ale jakby ktoś w dwóch zdania opisał albo jakiegoś linka do opisu, bo ja nie widze żadnych zegarów, wskaźników?! Z góry dzięki. Dalej - nigdy nie kosiłem kombajnem a tego to nie znam w ogóle. Pedału gazu nie widzę - tylko ręczny z wgłębieniami na dźwignie do przesuwania. Tylko sie nie śmiejcie i odpowedzcie jak się ustawia w nim jakieś obroty silnika, młocarni i pozostałe. Jestem zielony. Może ktoś jakiś nr gg poda i poswieci mi z pół godzinki na przeszkolenie, o dowolnej porze - dostosuję się. Na razie tyle Dzięki i pozdrawiam. Aha i jeszcze jedno - można w dwóch-trzech zdaniach jak ocenić stan kombajnu? Inaczej : co lub gdzie poznać najbardziej zużycie kombajnu?

 

I zapomniałem jeszcze: katalog jakiś już znalazlem, ale instrukcję obsługi chętnie kupię. Może ktoś zaproponuje godziwą cenę (:, no chyba, że gdzieś jest do zassania smile.gif

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

Zadzwoń 603961193 ja u niego kupiłem katalog i instrukcje. Pisz na moje gg to Ci poopowiadam co z czym i do czego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Koledzy! Mam m770 z 81 r. i 2 pytanka. Chodzi o czujniki i kontrolki. W kabinie widzę tylko 3 kontrolki a z tego co jeden taki dobry człowiek (Akmaly) napisał wynika, że czujników jest więcej. Czy to oznacza, że tylko ta jedna czerwona kontrolka będzie świecić a sygnał trąbić - gdy pojawi się usterka na którymś z elementów kombajnu do którego zainstalowano czujnik? Drugie pytanie dotyczy hamulców: Tarcza jak nowa, klocki jak nowe, a oba pedały twarde jak kamień a hamulec ogólne "cieniutki" Na równiny by wystarczył, ale na pagórkach to jakby go nie było? Jakieś propozycje? I może ktoś by podrzucił jak rozebrać te klocki, bo może cylinderki szwankują (ale żeby oba tak samo?) Dzięki i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    23

z tymi kontrolkami jest tak by najmniej u mnie w df m 900 na pulpicie sa dwa zegary jeden motogodziny drugi wiekszy jest tam wskaznik od poziomu paliwa i od przyspieszacza sa kontrolki od kierunkow jeden od ladowania .i od oleju cisnienia. na desce sa dwie kontroloki od recznego a druga od czujnikow jest i 4 jak dobrze policzylem od napinacza paska dmuchawy od filtra powietrza .od zapchania sieczkarni.od mlynka niedomlotow. i sa na jednej kontrolce plus sygnal dzwiekowy jesli chodzi o hamulce nie wiem jak w 770 ale u mnie nie ma cylinderkow hamulce sa mechaniczne na cieglach może sprawdz jak kombajn hamuje jadac nim badz przesmaruj laczenia ciegiel jesli hamulce masz mechaniczne co do hamulców hyudraulicznych przyczyna może byc pomka hamulcowa niekoniecznie cylinderki te jednak można sprawdzic czy czasem nie stoja ale trzeba dwóch ludzi jesli chodzi o demontaż klocków nic ci nie pomoge nie wiem jakie masz te hamulce

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Właśnie! Ja nie mam zegara od motogodzin i zegara pd stanu paliwa i przyśpieszacza. Ja wogóle nie mam żadnego zegara tylko kontrolki: od ładowania (oczywiście czerowna) od kierunko (zielona), i trzecia czerwona- która świeci (i trąbi sygnał) kiedy jedna z tych czterech co wymieniłeś - zareaguje. Chyba powoli zacznam kumać. Szkoda , ze zegara nie ma tylko jakaś zaślepka, która wygląda na fabryczną ;) Jakby ktoś o tych hamulcach coś wiedział - to proszę o poradę. U mnie 2 pedały naciskają na dwie pompki hydrauliczne i dwoma przewodami płyn hamulcowy jeszcze przez jakiś zawór płynie do cylinderków. Oczywiście dzięki

 

I jeszcze zdanie do Roberta: ja chodziłem za 900-setką ale jakoś nie udało mi się znaleźć.Mam niedużo ha więc zdecydowałem się na m770, ale to chyba ten sam kombajn (4 cylindry) tylko kosa większa - ale może sie mylę? Z którego roku jest Twój?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

Mam M-770 81r, 5 lat nic się nie dzieje. Kolego odnośnie kontrolek, pierwsza od dzwigni gazu jest od ładowania, środkowa od oleju a trzecia od awai. Koło kierownicy masz od długich świateł i kierunkowskazów. Żadnych zegarów niema.Z praktyki powiem Ci że najczęściej będzie zapychał się młynek niedomłotów (dużo zielonego) zapali się kontrolka pierwsza od zbiornika i sygnał trąbi.Sprawdż czy działa czujnik od napinacza paska włącz kluczyk i odepchnij napinacz ma sygnał trąbić i kontrolka świecić.Co do hamulców na początek odpowietrz u mnie też pedały mocno twarde, jak by pompka była uszkodzona to by blokowało klocki (przerabiałem to padła pompka i jedno koło zablokowało)a jak zechcesz odkręcać, trzeba odkręcić dwie śruby klucz 19 i zdjąć , obudowa ma dwa cylinderki po obu stronach czyli na każdy klocek cylinderek ale jak masz suche to się nie czepiaj odpowietrz i ma być.Jak by co to gg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    23

witam nie widzialem z bliska m 770 ale widzialem m 660 to cos podobnego ladny sprzet ja swojego kupilem kolo lublina na wiosne tego roku jest z 1976 roku ale jak na swoje lata jest spoko wymienilem tylko 2 bagnety dosc drogie bo po 50 zl sztuka rozdzielacz i dwa lozyska koszt w sumie 750zl jestem z niego bardzo zadowolony przegladalem go tylko w soboty i wolne dni nie mialem z nim duzo pracy na poczatku panikowalem w róznych tematach zwiazanych z moim df-em ale w zniwa zero problemu na wiosne mam troche pracy zeby nie miec problemów w zniwa najlepiej wszystko przejrzec i nie powinno byc problemu no i smarowanie co rano przed wyjazdem w pole ile bym nie mial kosic kto nie smaruje ten nie jedzie ja tez nie mam duzo bo z 10 ale swój to swój jedziesz kiedy chcesz i kosisz pozdro

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Dzięki za kontrolki. Dzięki za hamulce. Jak się uda odkręcić odpowietrzniki - odpowietrzę i może..., ale zawsze mi się wydawało, że jak zapowietrzne to pedał miękki i rośnie, a ja w ogóle nie mogę pedałami wcisnąć (przepchać, wepchnąć) tych popychaczy w pompkach. I jeszcze jedno: jakbym miał kupić jakieś paski na rezerwę - to które? I czy jak zamówię w ciemno wg nr-u katalogowego to będą dobre. Nie mam w pobliżu sprzedawcy i jedynie na odległość musiałbym zamówić a to trochę ryzyko, że nie taki przyjdzie. Czy sprzedawcy pasków/lańcuchów pomogą - znają temat? Miłego wieczoru.

 

Robert - i właśnie o to chodzi

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    23

jesli chodzi o paski nie kupowalem na zapas do sklepu ma okolo 30 km ocenilem ich stan uznalem ze jeszcze mi posluza i dodam ze tylko na jednym nie bylo napisu deutz fahr domniemam ze byly orginalne moze nie od nowosci ale df-oskie u mnie najbardziej i w sumie jedyny pas jezdny byl w widocznie najgorszym stanie pochodzil by jeszcze dlugie lata zeby nie tego roczne mokradzie na polach w sumie duzo jezdzilem po ludziach wiec na wiosne go wymienie jesli chodzi o lancuchy i zebatki sprawdz ich stan i jesli widac ze zeby sa cienkie badz wytarte po bokach mysl o wymianie dodam ze pasuja rozmiary lancuhow motocyklowe sprawdzalem nie wiem jak jest z zebatkami ale dobrac cos mozna.u mnie jest taka mala zebatka mocowana na tym walku od mlynka tylko z drugiej strony kombajnu jest ona mala a przenosi duze obciazenia napedza wialnie i podajnik klosowy jesli u ciebie jest tak samo sprawdz jej stan a i zajrzyj za sita czy taki pret który podtrzymuje sita od srodka kombajnu nie jest urwany lub uszkodzony zaniedbujac to możesz zgubic sita u mnie w okolicy tak bylo i to nie raz u mnie jest kilka df-uw 900 m88 nawet jeden m40 i kazdy z kim rozmawialem chwali te sprzety pozdro

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0
pas.png Robert i inni. Obiecuję - przedostatnie pytanie ;) Na załączonym obrazku (jeśli się załączył) zaznaczyłem pasek, który biegnie po kołach,a które są ustawione nie w jednej lini. To, ze się krzyżu to ok, ale, że nie w jednej linii? Czy tak ma być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

Tak ma być,to pas do napędu wytrząsaczy, nie napinaj go bardzo mocno wrazie jak by zapchało wytrząsacze to pas się zaślizga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Dzięki - to mnie pocieszyłeś, bo już rozbieać chciałem i ramię napinacza giąć myślałem :rolleyes: Tylko konceptu nie miałem, ale tak nawiasem mówiąc - biegnie ten pas brzydko

 

... ponieważ pisałem, że to przedostatnie pytanie - więc to przedostatnie: co to jest na tym rysunku pas oznaczony jako nr 7 . U mnie widzę - siekacz napędza ta dziesiątka (10) i na inny pas nawet miejsca nie ma! Chyba , że rysunek jeszcze z innego modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

U mnie napęd sieczkarni idzie pasem 6 z przystawki kątowej na koło, a z koła pasem 7 na sieczkarnię, pasa 10 nie mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

... a jak sprawdzić czy kontrolka zadziała od paska dmuchawy "tak na sucho" (na postoju) ? Czy trzeba zdjąc ten pasek? I proszę o jakieś sugestie co może włączać/wyłączać jeden wyłącznik na pulpicie ;) bo u mnie między kontrolkami ładowania, oleju i kontrolką kilku czujników a awaryjnymi, rozruchem, gniazdem i kluczykiem znajduje się włącznik koguta i jeszcze jeden włącznik/wyłącznik od czegoś - czego nie mogę zidentyfikować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

Jak chodzi o pasek dmuchawy silnika odegnij napinacz tak jakby pasek się urwał ma trąbić i kontrolka świecić, ja tak sprawdzałem bez zdejmowania paska, a ten włącznik to najlepiej odkręć tą blachę i zobaczysz gdzie idą od niego kable bo tak to można tylko zgadywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

ok, chociaż próbowalem giąć (odpychać) kółko napinacza, niewiele da się odchylić i nic - nie trąbi ani nie świeci. Może za mocno naciąnięty? Chyba popuszczę napinacz i zdejmę ten pasek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Wszystkim rodzinnych, ciepłych, uśmiechniętych, z opłatkiem, z prezencikiem pod choinką, ze świecidełkami... wszystkiego dobrego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez adamdx18
      Witam 
      Zgłaszam się z pomocą ponieważ poszukuję części do deutz fahra dx 4.50 
      i jeżeli to możliwe żeby było to w obrębie województwa śląskiego 
      za wszelkie namiary oraz pomoc w znalezieniu części bardzo dziękuję  
    • Przez pawelk018
      Witam wszystkich
      W kombajnie Deutz Fahr M900 wyskakuje mi 3 i 4 bieg. Co może być tego przyczyną? Wodzik? W jaki sposób rozwiązać ten problem?
      Dzięki i pozdrawiam
    • Przez robert983
      zakładam temat dla tego że nie ma dla naszych maszyn takiego tematu może komuś się przyda a i mi też ponieważ potrzebował bym katalog części do deutz fahr m900 najlepiej po polsku może być xero lub inna forma.oczywiście odpłatnie
    • Przez ktomek154
      Witam, czy ktoś jest w posiadaniu instrukcji i/lub katalogu do toplinera 4075 H ?
    • Przez lew908
      Witam jestem początkującym użytkownikiem kombajnu zbożowego Fahr M1000 i wielu rzeczy nie wiem mimo że posiadam książkę od tego kombajnu (niestety w języku Francuskim) I dlatego chciałbym się dowiedzieć jaka powinna być dokładnie ustawiona szczelina omłotowa dla tego modelu.
×