Zaloguj się, aby obserwować  
miki26

fahr m 770

Polecane posty

miki26    0

witam . :) kupiłem fahra m 770 z roku 1985 :) chciałbym sie dowiedziec cos o nim plusy i wady :) z góry dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol259    1

A nie bylo by lepiej zapytac sie przed kupnem? :P

Edytowano przez karol259

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek3125    41

witam . smile.gif kupiłem fahra m 770 z roku 1985 smile.gif chciałbym sie dowiedziec cos o nim plusy i wady smile.gif z góry dzięki smile.gif

 

Możesz dodać fotkę i powiedzieć ile zapłaciłeś, bo też chcę kupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki26    0

a mam jeszcze jedno pytanie ?? czy sa paski drogie do niego np. pas jezdny ?? ile około kosztuje smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki26    0

aha smile.gif a ja szłyszałem ze gdzie ok. 700 zł to była cyba nieprawda tongue.gif a mam jeszcze jedno pytanie ile wchodzi oleju do slinika smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

witam nie chce zakladac nowego wiec podlącze sie do tematu gdzie można kupic pas jezdny do df m 900 wolal bym oryginal ale nie wiem gdzie móglbym go kupic i za ile może byc zamiennik :rolleyes: dodam ze jestem z mazowieckiego okolice wegrowa, sokolowa podlaskiego pozdrawiam

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Koledzy przede wszystkim dobry wieczór. Mam od 2 dni M770 z 1981r. Proszę o kilka info: sprzedawca nie opisał mi wszystkich przycisków, kontrolek i wajch w kabinie. Jest ich niewiele ale jakby ktoś w dwóch zdania opisał albo jakiegoś linka do opisu, bo ja nie widze żadnych zegarów, wskaźników?! Z góry dzięki. Dalej - nigdy nie kosiłem kombajnem a tego to nie znam w ogóle. Pedału gazu nie widzę - tylko ręczny z wgłębieniami na dźwignie do przesuwania. Tylko sie nie śmiejcie i odpowedzcie jak się ustawia w nim jakieś obroty silnika, młocarni i pozostałe. Jestem zielony. Może ktoś jakiś nr gg poda i poswieci mi z pół godzinki na przeszkolenie, o dowolnej porze - dostosuję się. Na razie tyle Dzięki i pozdrawiam. Aha i jeszcze jedno - można w dwóch-trzech zdaniach jak ocenić stan kombajnu? Inaczej : co lub gdzie poznać najbardziej zużycie kombajnu?

 

I zapomniałem jeszcze: katalog jakiś już znalazlem, ale instrukcję obsługi chętnie kupię. Może ktoś zaproponuje godziwą cenę (:, no chyba, że gdzieś jest do zassania smile.gif

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

Zadzwoń 603961193 ja u niego kupiłem katalog i instrukcje. Pisz na moje gg to Ci poopowiadam co z czym i do czego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Koledzy! Mam m770 z 81 r. i 2 pytanka. Chodzi o czujniki i kontrolki. W kabinie widzę tylko 3 kontrolki a z tego co jeden taki dobry człowiek (Akmaly) napisał wynika, że czujników jest więcej. Czy to oznacza, że tylko ta jedna czerwona kontrolka będzie świecić a sygnał trąbić - gdy pojawi się usterka na którymś z elementów kombajnu do którego zainstalowano czujnik? Drugie pytanie dotyczy hamulców: Tarcza jak nowa, klocki jak nowe, a oba pedały twarde jak kamień a hamulec ogólne "cieniutki" Na równiny by wystarczył, ale na pagórkach to jakby go nie było? Jakieś propozycje? I może ktoś by podrzucił jak rozebrać te klocki, bo może cylinderki szwankują (ale żeby oba tak samo?) Dzięki i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

z tymi kontrolkami jest tak by najmniej u mnie w df m 900 na pulpicie sa dwa zegary jeden motogodziny drugi wiekszy jest tam wskaznik od poziomu paliwa i od przyspieszacza sa kontrolki od kierunkow jeden od ladowania .i od oleju cisnienia. na desce sa dwie kontroloki od recznego a druga od czujnikow jest i 4 jak dobrze policzylem od napinacza paska dmuchawy od filtra powietrza .od zapchania sieczkarni.od mlynka niedomlotow. i sa na jednej kontrolce plus sygnal dzwiekowy jesli chodzi o hamulce nie wiem jak w 770 ale u mnie nie ma cylinderkow hamulce sa mechaniczne na cieglach może sprawdz jak kombajn hamuje jadac nim badz przesmaruj laczenia ciegiel jesli hamulce masz mechaniczne co do hamulców hyudraulicznych przyczyna może byc pomka hamulcowa niekoniecznie cylinderki te jednak można sprawdzic czy czasem nie stoja ale trzeba dwóch ludzi jesli chodzi o demontaż klocków nic ci nie pomoge nie wiem jakie masz te hamulce

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Właśnie! Ja nie mam zegara od motogodzin i zegara pd stanu paliwa i przyśpieszacza. Ja wogóle nie mam żadnego zegara tylko kontrolki: od ładowania (oczywiście czerowna) od kierunko (zielona), i trzecia czerwona- która świeci (i trąbi sygnał) kiedy jedna z tych czterech co wymieniłeś - zareaguje. Chyba powoli zacznam kumać. Szkoda , ze zegara nie ma tylko jakaś zaślepka, która wygląda na fabryczną ;) Jakby ktoś o tych hamulcach coś wiedział - to proszę o poradę. U mnie 2 pedały naciskają na dwie pompki hydrauliczne i dwoma przewodami płyn hamulcowy jeszcze przez jakiś zawór płynie do cylinderków. Oczywiście dzięki

 

I jeszcze zdanie do Roberta: ja chodziłem za 900-setką ale jakoś nie udało mi się znaleźć.Mam niedużo ha więc zdecydowałem się na m770, ale to chyba ten sam kombajn (4 cylindry) tylko kosa większa - ale może sie mylę? Z którego roku jest Twój?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

Mam M-770 81r, 5 lat nic się nie dzieje. Kolego odnośnie kontrolek, pierwsza od dzwigni gazu jest od ładowania, środkowa od oleju a trzecia od awai. Koło kierownicy masz od długich świateł i kierunkowskazów. Żadnych zegarów niema.Z praktyki powiem Ci że najczęściej będzie zapychał się młynek niedomłotów (dużo zielonego) zapali się kontrolka pierwsza od zbiornika i sygnał trąbi.Sprawdż czy działa czujnik od napinacza paska włącz kluczyk i odepchnij napinacz ma sygnał trąbić i kontrolka świecić.Co do hamulców na początek odpowietrz u mnie też pedały mocno twarde, jak by pompka była uszkodzona to by blokowało klocki (przerabiałem to padła pompka i jedno koło zablokowało)a jak zechcesz odkręcać, trzeba odkręcić dwie śruby klucz 19 i zdjąć , obudowa ma dwa cylinderki po obu stronach czyli na każdy klocek cylinderek ale jak masz suche to się nie czepiaj odpowietrz i ma być.Jak by co to gg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

witam nie widzialem z bliska m 770 ale widzialem m 660 to cos podobnego ladny sprzet ja swojego kupilem kolo lublina na wiosne tego roku jest z 1976 roku ale jak na swoje lata jest spoko wymienilem tylko 2 bagnety dosc drogie bo po 50 zl sztuka rozdzielacz i dwa lozyska koszt w sumie 750zl jestem z niego bardzo zadowolony przegladalem go tylko w soboty i wolne dni nie mialem z nim duzo pracy na poczatku panikowalem w róznych tematach zwiazanych z moim df-em ale w zniwa zero problemu na wiosne mam troche pracy zeby nie miec problemów w zniwa najlepiej wszystko przejrzec i nie powinno byc problemu no i smarowanie co rano przed wyjazdem w pole ile bym nie mial kosic kto nie smaruje ten nie jedzie ja tez nie mam duzo bo z 10 ale swój to swój jedziesz kiedy chcesz i kosisz pozdro

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Dzięki za kontrolki. Dzięki za hamulce. Jak się uda odkręcić odpowietrzniki - odpowietrzę i może..., ale zawsze mi się wydawało, że jak zapowietrzne to pedał miękki i rośnie, a ja w ogóle nie mogę pedałami wcisnąć (przepchać, wepchnąć) tych popychaczy w pompkach. I jeszcze jedno: jakbym miał kupić jakieś paski na rezerwę - to które? I czy jak zamówię w ciemno wg nr-u katalogowego to będą dobre. Nie mam w pobliżu sprzedawcy i jedynie na odległość musiałbym zamówić a to trochę ryzyko, że nie taki przyjdzie. Czy sprzedawcy pasków/lańcuchów pomogą - znają temat? Miłego wieczoru.

 

Robert - i właśnie o to chodzi

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

jesli chodzi o paski nie kupowalem na zapas do sklepu ma okolo 30 km ocenilem ich stan uznalem ze jeszcze mi posluza i dodam ze tylko na jednym nie bylo napisu deutz fahr domniemam ze byly orginalne moze nie od nowosci ale df-oskie u mnie najbardziej i w sumie jedyny pas jezdny byl w widocznie najgorszym stanie pochodzil by jeszcze dlugie lata zeby nie tego roczne mokradzie na polach w sumie duzo jezdzilem po ludziach wiec na wiosne go wymienie jesli chodzi o lancuchy i zebatki sprawdz ich stan i jesli widac ze zeby sa cienkie badz wytarte po bokach mysl o wymianie dodam ze pasuja rozmiary lancuhow motocyklowe sprawdzalem nie wiem jak jest z zebatkami ale dobrac cos mozna.u mnie jest taka mala zebatka mocowana na tym walku od mlynka tylko z drugiej strony kombajnu jest ona mala a przenosi duze obciazenia napedza wialnie i podajnik klosowy jesli u ciebie jest tak samo sprawdz jej stan a i zajrzyj za sita czy taki pret który podtrzymuje sita od srodka kombajnu nie jest urwany lub uszkodzony zaniedbujac to możesz zgubic sita u mnie w okolicy tak bylo i to nie raz u mnie jest kilka df-uw 900 m88 nawet jeden m40 i kazdy z kim rozmawialem chwali te sprzety pozdro

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0
pas.png Robert i inni. Obiecuję - przedostatnie pytanie ;) Na załączonym obrazku (jeśli się załączył) zaznaczyłem pasek, który biegnie po kołach,a które są ustawione nie w jednej lini. To, ze się krzyżu to ok, ale, że nie w jednej linii? Czy tak ma być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

Tak ma być,to pas do napędu wytrząsaczy, nie napinaj go bardzo mocno wrazie jak by zapchało wytrząsacze to pas się zaślizga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Dzięki - to mnie pocieszyłeś, bo już rozbieać chciałem i ramię napinacza giąć myślałem :rolleyes: Tylko konceptu nie miałem, ale tak nawiasem mówiąc - biegnie ten pas brzydko

 

... ponieważ pisałem, że to przedostatnie pytanie - więc to przedostatnie: co to jest na tym rysunku pas oznaczony jako nr 7 . U mnie widzę - siekacz napędza ta dziesiątka (10) i na inny pas nawet miejsca nie ma! Chyba , że rysunek jeszcze z innego modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

U mnie napęd sieczkarni idzie pasem 6 z przystawki kątowej na koło, a z koła pasem 7 na sieczkarnię, pasa 10 nie mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

... a jak sprawdzić czy kontrolka zadziała od paska dmuchawy "tak na sucho" (na postoju) ? Czy trzeba zdjąc ten pasek? I proszę o jakieś sugestie co może włączać/wyłączać jeden wyłącznik na pulpicie ;) bo u mnie między kontrolkami ładowania, oleju i kontrolką kilku czujników a awaryjnymi, rozruchem, gniazdem i kluczykiem znajduje się włącznik koguta i jeszcze jeden włącznik/wyłącznik od czegoś - czego nie mogę zidentyfikować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

Jak chodzi o pasek dmuchawy silnika odegnij napinacz tak jakby pasek się urwał ma trąbić i kontrolka świecić, ja tak sprawdzałem bez zdejmowania paska, a ten włącznik to najlepiej odkręć tą blachę i zobaczysz gdzie idą od niego kable bo tak to można tylko zgadywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

ok, chociaż próbowalem giąć (odpychać) kółko napinacza, niewiele da się odchylić i nic - nie trąbi ani nie świeci. Może za mocno naciąnięty? Chyba popuszczę napinacz i zdejmę ten pasek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecorol    0

Wszystkim rodzinnych, ciepłych, uśmiechniętych, z opłatkiem, z prezencikiem pod choinką, ze świecidełkami... wszystkiego dobrego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj