Skocz do zawartości
Dziubek19

mtz jaki orbitrol?

Polecane posty

Dziubek19    1

Witam!

Mam zamiar założyć w swoim mtz 82 z 1993 roku orbitrol tylko nie wiem który wybrać czy montowany na kolumnę kierownicy czy bezpośrednio montowany pod kierownicę różnica w cenie to 350 zł więcej ten bezpośrednio pod kierownicę. Proszę o pomoc i z góry dziękuję :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    575

Wszystko działa normalnie. Kolumna zostaje. Blokade włącza olej powracający z orbitrola . Zaworek który jest nad rozdzielaczem blokady utrzymuje go pod cisnieniem i jak właczysz blokadę działa elegancko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    10

NIE DAWNO PRZERABIAŁEM UKŁAD KIEROWNICZY W MTZ 82 ORBITROL ZAMONTOWAŁEM PRZY KOLUMNIE WYDAJE MISIE ŻE POD KIEROWNICĄ JEST WIĘCEJ KOROWODU DŁUGIE PRZEWODY RAMKA NA ORBITROL WIĘCEJ PROBLEMU SPRAWIŁO MI DOROBIENIE UCHWYTU NA SIŁOWNIK PONIEWAŻ NIE MA ODLEWU NA GWINT MYŚLĘ ŻE POMPA JEST ZA SŁABA W CIĄGNIKACH BELARUS NOWYCH UKŁAD DZIAŁA LŻEJ PRECYZYJNIEJ ALE JEST DUŻO LEPIEJ JAK NA STARYM UKŁADZIE NA KTÓRYM NIE DA LO SIĘ JECHAĆ CAŁY UKŁAD MOŻNA KUPIĆ OKOŁO 2500 U NAS ZA MONTAŻ WOŁAJĄ PRZED 1000 JA CZĘŚCI KUPOWAŁEM ODDZIELNIE NIEKTÓRE DORABIAŁEM KOSZT TO OKOŁO 1200 1500 MONTAŻ WE WŁASNYM ZAKRESIE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    10

faktycznie na allegro można kupić za 1600 coś pokręciłem może chodziło mi że w warsztacie z montażem wołają około 2500 mnie części wyniosły tak orbitrol używany z zaworem 300 siłownik 270 ramie do siłownika 180 wałek 90 sworznie 120 płytka 30 + przewody śruby nyple tulejki na allegro mają ramiona nowego typu ja tego nie wymieniałem dokupiłem starego typu z mocowaniem na siłownik drążki zostały jak były nie mam możliwości wrzucić zdjęć może wystarczy opis z blachy 20mm wyciąłem kołnierz który trzeba dopasować w miejscu w którym skręcony jest most wygląda to jak by z felgi wyciąć środek z mocowaniem na piastę i przeciąć na pół do kołnierza od spodu przyspawałem pas blachy który z drugiej strony przykręcony jest jarzmem do blachy przyspawane jest mocowanie na siłownik trzeba to wszystko dobrze ustawić dopasować aby koła po skręceniu nie blokowały się z przewodami trzeba uważać aby nie pomylić przy orbitrolu bo można skasować pompę przewód od pompy którym idzie olej do orbitrola powrót i dwa wychodzą na siłownik w mostach przy których są odlewy nie ma problemu zakładają oryginalne uchwyty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek29    0

witam odswieze temat chce zalozyc orbitrol w swoim mtz 82, glownie zalezy mi na polepszeniu skretu i zastanawiam aie czy nie zalozyc orpitrolu 160 (pompe mam 16) i silownika od tura o skoku 250mm tylko czy to bedzie dobrze dzialalo oryginalny silownik ma skok 200mm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    446

Skok większy to większy skręt, ważna jest średnica bo od niej zależy ile obrotów będziemy robić kierownicą z lewej do prawej i odwrotnie ( w każdą stronę będzie inna ilość obrotów). Pisząc polepszenie skrętu masz na myśli większy skręt czy aby kręciło się lżej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    16

Nie będzie dobrze działało, przy maksymalnym skręcie będzie łamało zwrotnicę lub wyginać drążek. Do tego orbitrola i pompy załóż siłownik c60 to bezpieczny max w lewo i prawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek29    0

Chodzi mi o to aby skręt był jak największy, ktoś na forum miał założony inny siłownik i skręt był dużo większy niż na oryginalnym tylko nie wiem jaki to był siłownik

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×