pawlo694

New Holland TD5

Polecane posty

proxima95    3

Po 13 mth musiałem wzywać serwis, bo rewers mechaniczny zawiesił się i niemożliwe było wrzucenie do przodu.

Przyjechali , 20 min regulacji i teraz chodzi płynie, że dziecko mogło by przełączać. Tak samo zrobili z przełącznikiem obrotów WOM.

następnego dnia wajcha od hydrauliki (niebieska) odmówiła posłuszeństwa, ale to już sam sobie wyregulowałem.

Wniosek taki, że ciągniki te robione są na taśmie, a u dealera nikt nawet wajchami nie przełoży, tyle tylko co przejeżdżają z tira na plac a z placu znowu na tira i do klienta. 

 

Odpowiadając na powyższe pytanie:

Chłopaki z serwisu powiedzieli, że umawiając się z nimi "prywatnie" , mogą za 1200 zł przestawić coś w kompie traktora i z TD5.85 robi się TD5.115. Powiedzieli też, że spalanie wcale nie rośnie drastycznie po takim tuningu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    6

W serii TD silnik raczej nie jest sterowany komputerem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Po 13 mth musiałem wzywać serwis, bo rewers mechaniczny zawiesił się i niemożliwe było wrzucenie do przodu.

Przyjechali , 20 min regulacji i teraz chodzi płynie, że dziecko mogło by przełączać. Tak samo zrobili z przełącznikiem obrotów WOM.

następnego dnia wajcha od hydrauliki (niebieska) odmówiła posłuszeństwa, ale to już sam sobie wyregulowałem.

Wniosek taki, że ciągniki te robione są na taśmie, a u dealera nikt nawet wajchami nie przełoży, tyle tylko co przejeżdżają z tira na plac a z placu znowu na tira i do klienta. 

 

Odpowiadając na powyższe pytanie:

Chłopaki z serwisu powiedzieli, że umawiając się z nimi "prywatnie" , mogą za 1200 zł przestawić coś w kompie traktora i z TD5.85 robi się TD5.115. Powiedzieli też, że spalanie wcale nie rośnie drastycznie po takim tuningu.

 

Za 1200 zł to ja do Ciebie przyjade i ci o 15km podciągne na pompie,

1/4 obrotu dawki i masz moc,

 


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxima95    3

Haha :D 

Na razie mocy mi nie brakuje, więc tuning odpada. Może kiedyś, jak by się udało porządna prasę kupić.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr666    0

Witam, mam pytanie czy 113,500 to dobra cena za td5.85 ? Z klima,szerokie kola 480/34,skrzynia 12x12 40km,fotel pasazera,dwie pary hydrauliki,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hopis1983    2

ja dostałem oferte za td5105 z tuzem na dużych kolach 480/38 z osią przednią mocną na dwóch siłownikach z najmocniejszą pompą oczywiście klima za 147tys netto czy to dobra cena i czy warto wydać takie pieniądze za ten ciągnik bo handlowcy oczywiście zachwalają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daanny    33

A nie boicie się o te silniki że zeszli w  tej wersji do 3,4 litra pojemności a moc pozostaje cały czas ta sama jak w starszej t5? ja mam dylemat między nh td5.95 a zetorem proxima 100,  orientujecie się czy w nh w opcji ma wom 1000 obr bo z tego co się czytałem to tylko 540 i 540 eco?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxima95    3

Nie wiem co myśleć o tym NH TD5.85...... 
148 mth  i po raz trzeci będzie trzeba wzywać serwis do ustawienia rewersu ( za drugim razem ustawiali przy okazji jak przyjechali, bo się okazało, że się poodkręcały śruby mocujące kabinę, te na tych gumach) 

Wychodzi na to, że wielka międzynarodowa firma małe ciągniki produkuje taśmowo bez jakiejkolwiek później kontroli 

 

Dodam że z Proximą 95 z 2009 roku też z rewersem mechanicznym nie było żadnego problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hopis1983    2

ja podpytałem człowieka który ma 2 forterry 105 i 125  i  new hollandy serii td5030 czy 50 nie pamiętam,mówię mu że chcę kupić td 5 85 lub proximę 90 a on że jak chce mieć spokój to new holland twierdzi że jak skończy się leasing to zaraz sprzedaje zetory, podpytałem jeszcze jego operatorów twierdzą że rewers jest w zetorze okropny jak przełączysz to zgaśnie albo wybijesz głową szybe, sprzęgła robili 2 razy w zetorach 1 w td ogólnie w tym przedsiębiorstwie jest tak że kto wsiądzie to jedzie

i ciągniki są wykorzystywane na maxa wtedy najlepiej porównać która marka jest lepsza.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

tylko że te modele td5010 -td5050 są jednymi z najlepszych serii, u nas trochę jeździ tych ciągników i mało kto narzeka, wiadomo jak trafi się wadliwy egzemplarz to nic nie pomoże, ogólnie dość twarde ciągniki, jak już pisałem kiedyś znajomy ma dwie td i nową t5.105, i z tego co mówi to stara td co ma 88 km lepiej ciągnie niż nowa t5 co ma 105 km, a przecież t5 jest ,,niby'' lepsza od td5 , nawet cena między nimi to kilkadziesiąt tyś 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hopis1983    2

Tak zgadzam się że nawet jelonki się zdarzają wadliwe a steria t5 to około 50tys różnicy od td 5. To jaki ciągnik z 85koni i w takich pieniądzach czyli 120tyś w praktycznie ful opcji kupić bo jelonek to koszt 220tys massey nie wiem ale mam jednego seri 62 i dziękuje kubot też dobre ciągniki ale też drogie deutz drogi ursus chinczyk  jeszcze zetor.Mam new hollanda ts 125a na wypasie to jest praca w polu aż miło jak przesiadłem się z zetora 14245 więc chyba zostanie td.Wcześniej pisałem że 105 ale doradzono mi że td 5 85 to tosamo co 115 rużnica 35 tys a jak podkręcisz 85 to będzie miała 113 koni za 2200zł tyko co mnie martwi to że koła jednak 38 nie wejdą szkoda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MG1991    3

Koledzy, miał ktoś z was problem z czujnikiem pod siedzeniem? u mnie od jakiegoś czasu piszczy niezależnie od tego czy jadę czy stoję. Czujnik nie wyczuwa ze siedzę na krześle wydaje irytujący pisk.
Druga sprawa to rewers elektrohydrauliczny. Często jak ustawiam go w pozycji neutralnej podczas manewrowania po podwórku, ciągnik pomimo to rusza, co mnie trochę przeraża bo łatwo można komuś krzywdę zrobić. Jak myślicie, jaka jest przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andzin    20

Linkę od rewersu trzeba wyregulować bo i pewnie masz czasem problem z uruchomieniem ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hopis1983    2

td 5 85  liczba cylindrów 4, pojemność silnika 4l, moc silnika 63/86KM,

dokładnie 125tys netto (chociaż  taki ciągnik powinien kosztować nie więcej jak 85tyś netto)

-biegi 12x12 powershuttle,sprzęgło mokre wielotarczowe,radio,pneumatyka jedno i dwuobwodowa,klimatyzacja, oś przednia dwusiłownikowa wzmacniana 4WD, pompa chydrauliczna o zwiększonym wydatku,3 pary wyjść chydraulicznych, podnośnik tylny udzwig 4700kg, koła 16.9 r34 13.6 r24 przód regulowany, silowniki wspomagające tuz, okno dachowe, obciążniki 8 x 40kg, eurochaki, zaczep górny, dolny.

czeka na wiosenne prace

Edytowano przez hopis1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hopis1983    2

jeżeli ruszasz rewersem i czasami zapala a czasami nie to sprawdz połączenie kabla po prawej stronie jak siedzisz w ciągniku pod kabiną tam jest czujnik jest on spinany i może być wysunięte łączenie, u mnie też myślałem że to to a jednak okazało się że przy rozruszniku jest puszka gdzie jest przekaźnik i był on wysunięty i nie łączył a objawy były jak by rewers, szarpałem pare razy i odpalił pużniej nie aż w końcu znalazłem przyczynę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MG1991    3

z tym odpalaniem to jeszcze nie jest zbyt uciążliwe, ale najgorsze że przy zatrzymywaniu czasami zdarza mi się sprzęgło przytrzymać i wyrzucić rewers do pozycji neutralnej, a gdy je odpuszczam, ciągnik nagle szarpie do przodu. Jest to bardzo irytujące i niebezpieczne dla osób trzecich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj