pawlo694

New Holland TD5

Polecane posty

ChiquitaB    749

w ZIP-AGRO mają już pierwszego Farmalla A 105 i niby ma wzmocnione zwolnice. chociaż czerwony moim zdaniem lepiej się prezentuje. Światła tylne można schować w dziury bo pasują. Chociaż by mogli w standard wrzucić zaczep automatyczny i regulację lewego wieszaka przez śrubę rzymską jak dobrze w pojęciach piszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piesek    0

Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.

i119314_1-5oooo.jpg

i119315_.jpg

i119316_1-5.jpg

i119322_oo.jpg

i119317_ae.jpg

i119318_oe.jpg

i119319_i-.jpg

i119333_aaa.jpg

i119334_aeee.jpg

i119335_o-.jpg

Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią

 

mnie interesuje ciągnik NH TD70D chciałbym się coś więcej o nim dowiedzieć czy ktoś coś onim wie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ben87    1

witam dziś pytałem o TD.5 95. jego cena na dzień dzisiejszy to 120 000zł. bez pneumatyki i klimatyzacji. o rewers nie pytałem

a też słyszałem i czytałem że ma być elektrohydrauliczny no i sprzęgło mokre. i koła chyba o większej średnicy ale to może być do wyboru. kazali mi się śpieszyć... nie wiem czy będą podwyżki czy obniżki. ale z doświadczenia wiemy że na ogół korekty są w góre:[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo694    39

rewers dostępny jest tylko mechaniczny lub hydrauliczny no chyba że w przyszłości coś zmienią. Koła rzeczywiście mogą być większe ale w modelach 105 i 115 z przodu będzie R28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ben87    1

co do sprzęgła to w modelach do 82KM jest suche a w większych mokre.

ogólnie ten ciągnik jest jak YETI ... - wszyscy wiedzą że istnieje ale nieliczni go widzieli lub słyszeli o nim.

nawet dilerów jak pytałem tonie znaja szczegółów i mowią że przekazuja tylko to co dostali na piśmie...:Dhehe a jak jakiś przyjdzie to dopiero coś moga powiedziec;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
honest    2

Od 82 KM wg opisu na stronie NH jest morke sprzęgło jesli wybierzesz rewers hydrauliczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    41

Witam.

Nie znalazłem osobnego tematu dotyczącego TD5.85 a chciałbym się coś więcej dowiedzieć na jego temat, ale chodzi mi o opinie użytkowników tego ciągnika. Jeśli tacy są na AF to proszę o dane dotyczące spalania np. w ładowaczu czołowym i lekkich pracach, jak prawuje się ten ciągnik i zastosowany tam rewers.

Za wszelkie informacje z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Martinezo- tu nikt ci niepowie o jego spalaniu i awaryjności bo nikt tego ciągnika nieużytkuje. New holland jeszcze go niewprowadził do seryjnej produkcji na dóżą skalę. Jak narazie to są tylko prototypy na pokazy noi napewno gdzieś za granicą pracują na gospodarstwie aby go wytestować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
honest    2

a ten silnik w td5.85 to nie ten sam co w td5030?

Edytowano przez honest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak baza, czyli tzw. "słup" to jest to samo co w TD5030. Może różnić się rozlokowaniem osprzętu. Ale na pewno pompa wtryskowa mechaniczna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    41

tak jak kolega wyżej napisał. Dostałem ofertę na ten ciągnik za 130tyś netto. Ma współpracować u mnie z ładowaczem czołowym, co myślicie? sprawdzi się ten ciągnik z ładowaczem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Od 82 KM wg opisu na stronie NH jest morke sprzęgło jesli wybierzesz rewers hydrauliczny.

 

Czyli podobnie jak w obecnych TD50XO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor6748    0

Gdzieś słyszałem ze zostały naprawione błedy jak w td. tj. rozmiejscowienie elektroniki , bardziej komfortowa kabina i rozmieszczenie wagowe ciagnika. Wszyscy chwalą wersje TD ale ta nowa prawdopodobnie bedzie jeszcze lepsza ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareknh    40

panowie, czy myslicie, ze bedzie mozliwa wymiana w starym TD5030 suchego sprzegla na mokre podczas awarii? czy to sa juz inne rozwiazania i zupelnie inna budowa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrursus7    9

Panowie i panie czy ktoś uzytkuje ten ciagniczek ? i jaka cena jest 85 i 95 ? full wersja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nh td 5.95 klima, obciążniki przód, pneumatyka ,siedzenie pneumatyczne ,rewers elektrohydrauliczny ,mokre sprzęgło cene w rolserwisie w płocku powiedzieli mi 165.000 tyś brutto dobra cena ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biznes12    23

dawno nikt tu nie pisał więc zapytam uzytkuje juz ktos ten ciągniczek? jak sie sprawuje czy polecacie go?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yale    15

ten rewers hydrauliczny da sie jakoś skalibrowac zeby nie szarpało ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Skrzynie kalibrujesz. Rewers ma 3 prędkości ruszania.

Pomyliłem się chodziło mi o T nie TD, ale nie wiem czy to nie to samo.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maches    16

Posiadam ciagnik TD5 105. dalem za niego 170 tys w płocku w rolserwisie. ciagnik jak do tej pory sprawuje sie dobrze(30mtg) pracowal przy plugu Kvenaland f160 4skibowy w uciagu nie ma problemow lecz z podnoszeniem lekki jest. trzeba wycofac na poprzyczniaku zeby uniesc. ciagnik stabilny. spalania nie mierzylem ale chyba lubi ON :P rewersu sie nei kalubruje gdyz jest on chydrauliczny a nie Elektro-hydrauliczny. Jest to pełny mechanik. pompa paliwowa mechaniczna. co tu wiecej pisac? pytajcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Optimus    71

masz w nim pneumatyke klime? skrzynia 12x12? myśle o 95 tylko czy z takim wyposażeniem zamkne sie w 160tysi. wstaw jakąś jego fotke do galeri;)

Edytowano przez Optimus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj