pawlo694

New Holland TD5

Polecane posty

ChiquitaB    749

no kaszana by mogli to zwiększyć dać jakieś pomocnicze siłowniki chociaż oba ramiona da się góra dół zmieniać bez zdejmowania z bolca jednego i kręcenia i trochę lepszy widok na dolny zaczep powinien być z tą szybą

szczerze to tył jest okropny nie wiem jak w farmall a ale tu jest brzydal. przy wersji t5 bardziej sie postarali

Edytowano przez ChiquitaB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

Dzwonilem wczoraj do dilera i pytalem sie o termin wejscia do sprzedazy TD5 powiedzial ze pewnie w okolicach czerwca moze dopiero w lipcu wiec jeszcze troszke trzeba na nie poczekac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roter    3

Ja mam informację, że dopiero koniec 2012 roku.

Więc przez najbliższy rok pozostaje dalej zapewne TD5000.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo694    39

jeśli chodzi ci o odpowiedniki TD5 to będą to prawdopodobnie Case Farmall 65A i 75A

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo694    39

UWAGA. do wszystkich zainteresowanych serią TD5. dostałem oficjalną informację ze modele z tej serii New Hollanda będą wprowadzone do produkcji najwcześniej na jesieni 2013 roku choć nie wykluczaja również wprowadzienia w 2014r. więc w najgorszej sytuacji przyjdzie czekać jeszcze 2 lata <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hassi37    21

Ja rozmawiałem z dilerem to powiedział że początek marca mogą już być pierwsze sztuki serii 5.td.Cena za 106 konny bez pneumatyki w dobrym wyposażeniu to 132 tyś netto.Czyli cena chyba niezła jak ktoś coś wie na forum o cenie z tego modelu to niech wrzuca będzie co porównywać.

Edytowano przez hassi37

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za TD5.105 z rewersem pod kierownicą, klimą i całym kompletem cena 132.000,00 zł jest jak najbardziej dobra propozycja. Nie wiadomo jeszcze jaka będzie cena pneumatyki

i czy dotychczasowa z TD5050 i TD5040 będzie pasować? Silnik niby ten sam ale nie wiadomo co z miejscem pod maską? Można "wyłudzić" jakiś bonus i zamawiać traktor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

t5 nigdy nie był na takich zwolnicach, a w td chyba ma być zmiana zwolnic na planetarne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Być może nieporównywalne z tym iż niekoniecznie na korzyść NH :D -było tu już chyba na forum pisane (jak dobrze pamiętam :blink: ) coś na temat tylnych osi w NH TD i zastosowania w nich łożysk kulowych zamiast (co podpowiadałaby zwykła logika ) stożkowych.Swoją drogą C-360 ma (jak na ciągnik tej wielkości i mocy) całkiem solidne zwolnice.

Edytowano przez jaro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

i tutaj poprę mojego przedmówcę, te zwolnice z tdd to porażka, w c-360 są lepsze , ale tradycyjna zwolnica ma też kilka pozytywnych cech,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mówimy o kilku czy kilkunastu ciągnikach w których faktycznie to rozwiązanie okazało się niewłaściwe. Ale ilość sprzedanych TDD i TD jest ogromna, kilkukrotnie większa niż innych serii. To dlatego temat się pojawia częściej niż inne. Mogę powiedzieć że obecnie awaryjność jednostek TD jest na poziomie około 3%. Więc na każde sto sztuk awarii ulegają 3. To chyba dobry wynik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Taki sobie...dla tych trzech wybrańców :D .

"Mówimy o kilku czy kilkunastu ciągnikach w których faktycznie to rozwiązanie okazało się niewłaściwe"-to znaczy że tylko w kilku czy kilkunastu ciągnikach zastosowano takie rozwiązanie czy też w tych kilku czy kilkunastu (na razie-przecież te ciągniki mają dopiero po parę lat) okazało się że takie rozwiązanie spowodowało awarię ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Użyłem złego sformułowania - chodziło mi o wadę techniczną elementu która doprowadziła do awarii. Ale zmierzam do tego, że TDtek już sporo sporo więcej na rynku dlatego o ich awariach słychać proporcjonalnie częściej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj