Skocz do zawartości
Sadoś

[Ursus C-360] Zalety i wady!

Polecane posty

qazi    58

Hahaha Najlepsze to są ciężkie. Od C-360 juz bym wolał jednak ciapkiem sie męczyć...

 

Mam C-360 nie jest awaryjny. Ale brak jakichkolwiek warunków pracy dla człowieka.... Co za idiota go skonstruował. Za sam most go nienawidze. nigdy w życiu C-360. Nie jest zły ale gorszego nie spotkałem. W MTZ 50 z daszkiem jest lepiej.... :rolleyes: I chetnie bym się pozbył tego czegoś

 

po pierwsze ten idiota konstruował to w latach 60 i na tamte czasy 60 nie odstawała od ciągników czołowych producentów, ale niestety historia potoczyła się tak a nie inaczej i mamy co mamy, i nie można narzekać na te ciągniki bo są naprawdę dobre wiem bo mamy 55 i 3p, co prawda w 3p most trochę daje znać o sobie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    290

Hahaha Najlepsze to są ciężkie. Od C-360 juz bym wolał jednak ciapkiem sie męczyć...

 

Mam C-360 nie jest awaryjny. Ale brak jakichkolwiek warunków pracy dla człowieka.... Co za idiota go skonstruował. Za sam most go nienawidze. nigdy w życiu C-360. Nie jest zły ale gorszego nie spotkałem. W MTZ 50 z daszkiem jest lepiej.... :rolleyes: I chetnie bym się pozbył tego czegoś

A ja Ci gwarantuje ze trochę kapuchy i chęci to da się zrobić z 60 ciągnik wygodny w jeździe.

Co do promienia skrętu to wszystkie C-360 miały sztywne przednie osie i skręt był większy niż na osiach miękkich od C-355 i 4011.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58

bo 60 na płaskiej osi ma większy rozstaw osi o kilka cm od tej okragłej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rafal29    9

A ja bym swojej 360 nie zamienił na żaden inny,wystarczy troche chęci, roboty i jeżdzi mi sie lepiej niz w zetorze.Faktem jest ze wymaga sporo przeróbek ale warto.Foty w mojej galeri.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

No nie nigdy nie bedzie lepiej niż w zetorze bo po 1 wycie zostanei ale będzie w znacznym stopniu wygłuszone. Tylko że w latach 60 były 40 i one były jednak cichsze. 30 lat temu był 5011 i jednak oni mogli zrobic poządna kabine... no i 60,70 11 jeszcze


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    526

Wystarczy dać tryby z łukiem a nie proste i wygłuszysz całkowiecie wycie tak jak w c-355 czy zetorze, zetor to jest c-360 w lepszym wydaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58

no u nas w 55 też nic nie wyje,

a co do polityki w latach jak była produkowana 60 to była jaka była i to Polacy mało decydowali co będą produkować niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dodi    108

Ja w swoim C-362 mam tylni most na częściach od Zetora. Nic nie wyje i przez cały żywot ciągnika most tylko raz był rozbierany bo blokadę urwałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    1

U mnie wyje ale czym by była jazda 60 bez wyjących zwolnic i skrzyni i jeszcze jedno 60 to najwytrzymalszy sprzęt z rodziny ursusów tydzień temu moją 60 pociągłem ursusa 1234 kuzynowi bo mu nie chciał zapalić.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Wystarczy dać tryby z łukiem a nie proste i wygłuszysz całkowiecie wycie tak jak w c-355 czy zetorze, zetor to jest c-360 w lepszym wydaniu

Tylko pytanie. Po co mam wymieniać pól ciągnika? Jak dołoże troche i mam nawet 7211 i mam moc+ Fakt wiem co mam, ale nie boje sie zaryzykować i wymienic na Zetora

 

A co do twardości. 4011 był raczej twardszy. Co u jednego chłopa dostawała po garach, silnik wymieniony kilka razy ale ona chodziła dzień noc, dzień noc tłumik czerwony zmiana traktorzystów i dalej orać.


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

Wystarczy dać tryby z łukiem a nie proste i wygłuszysz całkowiecie wycie tak jak w c-355 czy zetorze, zetor to jest c-360 w lepszym wydaniu

 

gdzie  te tryby załozyc?? w zwolnice czy w atak?? bo w ataku mam juz z łukiem i mam c-355 ale i tak wyje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    526

Zajżyj do zwolnic, do kosza satelit, u mnie w c-360 po wymianie kosza satelit o wiele mniej wyje :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    290

Tylko pytanie. Po co mam wymieniać pól ciągnika? Jak dołoże troche i mam nawet 7211 i mam moc+ Fakt wiem co mam, ale nie boje sie zaryzykować i wymienic na Zetora

 

A co do twardości. 4011 był raczej twardszy. Co u jednego chłopa dostawała po garach, silnik wymieniony kilka razy ale ona chodziła dzień noc, dzień noc tłumik czerwony zmiana traktorzystów i dalej orać.

Pół ciągnika? Zmiana ataku to pół ciągnika... Dobre. Na pewno to tańsze niż 30tys na zetora 7211.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Mam cały mechanizm różnicowy 2 letni od C-360. Ale on mi nei wyje tylko te zwolnice. Ale i tak wole Zetora. No za 25tyś 7211 też sie nawet ładnego dostanie. i zawsze 11km+ Ja rodzimych maszyn wogóle nie uznaje. Bo każda jest tak technicznie zaawansowana że... Na zachodzie dawno to mieli co u nas niedawno zastosowali... No ale niemcy 20 lat na przód. :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

Zajżyj do zwolnic, do kosza satelit, u mnie w c-360 po wymianie kosza satelit o wiele mniej wyje  :D

 

 

dzieki dzięki sprawdzę to jak tylko będę mógł:D

 

 

 

 

a starsze zetorki tak jak 3011 pewnie mają proste??? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LUCEK    0

zaletą to chyba są tanie części i prosta konstrukcja,a co za tym idzie łatwy w naprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer21    1

Brak biegu między 4 a 5 to raczej u c330,ja bym prędzej powiedział,że brak biegu między 2 a 3 bo na cięższych glebach to w głębokiej orce nie zawsze sobie radzi na 3 biegu.Mi tam to problemu nie sprawia bo my mam słabe gleby.A co do podnośnika to można założyć od zetorka i będzie śmigał.

 

Ale może się mylę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer2    0

Powiem tak, w ciągu ostatnich dziesieciu lat udało mi się zakleszczyć biegi może ze trzy razy , co to by była za 60-ka bez tego charakterystycznego szumu (wycia) na 5 czy 4 biegu można to polubić z czasem, poza tym to dużo wytrzyma cześci łatwo dostępne nie drogie dużo można samemu naprawić nie trzeba miec jakichś specjalnych kwalifikacji przez co koszty eksploatacji sie zmniejszają, to ze ma biegi przy kierownicy to plus na ciągnik według mnie, szybko można zmienić bieg i nie trzeba gmerać tam gdzieś pomiędzy nogami jak przy 30-stce, w życiu ale to w życiu nie zamienił bym tego ciągnika na żaden inny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hrabia5994    1

Ja powiem tak mam dwa takie ciągniki i jestem bardzo zadowolony pracują u mnie już kilka lat i nie było jakiś ciężkich zepsuć!! tylko jeden 60 a drugi 55 i mam go do sprzedania w tym zostały wymienione:

Cała karoseria

Cała elektryka wraz z światłami wskaźnikami

po gruntownym remoncie silnika nic nie cieknie

nowe opony tył przód

pomalowana na kolor czerwono-czarny bez kabiny. jeśli ma ktoś w planach kupno to proszę o kontakt

proszę pisać na pw albo na gg 8539504

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GABBER85    2

a moim zdaniem samo rozwiązanie naciskania sprzegła jest w C360 i tak nieźle rozwiazane tzn. lepiej niż w MF255 czy c330 bo "do przodu" a nie 'z góry' mozna bieg zmienic duzo szybciej- w ułamku sekundy :P gdy czasami trzeba


>>>>>> 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mechanik17    0

c-360 to ciagnik który radzi sobie z wszystkim brak jej tylko przedniego napedu i wygodniejszej kabiny mogla by byc troche wyższa :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez yacenty
      Witam!
      powoli decydujemy sie z ojcem na przejscie na duze bele slomy, do tego bedziemy raczej potrzebowac TURa
      co myslicie zeby zalozyc TURa do 3p?
      nie bedzie za lekki ciagnik? jak to sie bedzie spisywalo?
      macie moze podobny ciagnik z turem?
      jak wyglada sprawa załadunku, rozładunku bel albo duzych wiazek przy uzyciu tura?
      jak wyglada sprawa robot ziemnych? podsuwania obornika?
       
      z góry dzieki za informacje
       
      doradzcie tez jakiego tura szukac? nowego na co patrzec przy sprzecie uzywanym?
       
      pozdrawiam
      YacentY
    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
    • Przez pawlus224
      Mamy z tato okazje kupic orginał c-360 3p z 1987roku z przebiegiem 2,5tys mth w którym silnik jest raczej do remontu bo podobno coś stuka.Ciągnik ten wstępnie kosztuje 10 tys zl,ale stoi kilka lat niejeżdżony a przedtem pracowali na nim różni najemnicy więc dodatkowo jest pogięty , ma orginalne opony . Ogólnie wygląda brzydko , ale poza silnikiem nikt niczego nie rozkręcal. Czy warto kupić ten ciągnik? chodzi mi o to czy sie to opłaci,bo co do mocy itp. to mam juz jednego 3p więc wiem co i jak.
    • Przez Tadeusz1212
      Może ktoś mi napisać jaki sprzęt najlepiej nadawałby się do ursusa C-360. Najbardziej mi chodzi o pług, agregat uprawowy, siewnik.
    • Przez Tadeusz1212
      Mój C-360 w obciążeniu maksymalnym pali około 6 litrów a w minimalnym około 5 litrów. A ile wam palą wasze C-360 ???
×