Sadoś

[Ursus C-360] Zalety i wady!

Polecane posty

PIOTREK44    2

Coś Piotrek mieszasz - by podnieś maszynę z założonym wałkiem - trzeba rączkę obrotów WOM podnieść na max do góry , rączkę zmiany szybkości biegów - żółw - zając dać na luz i włączyć bieg np czwórkę i pod nosisz .

 

 

Tak logicznie pomyśleć to jednak kolega @andrzej612b ma rację :D maszynę idzie jak najbardziej podnieść nie odczepiając WOM :P punkt 3 http://instrukcja.pl/storage/photos/4/large_1542887430.jpg

dzięki wam za to objaśnienie to czego służą wajchy

raz było tak że przez przypadek pociągnąłem tą wajchę to samej góry to później nie mogłem wyłączyć ale sobie poradziłem pewnie muszą się wodziki przetrzeć

a ta wajch-la od polnych i drogowych 5 razy włączyłem ją na środek i włączam 2 lub trójkę a ciągnik stoi w miejscu ale poradziłem sobie zawsze z tym

 

Moim zdaniem C-360 niema poważnych wad

 

a jeszcze jedno jak pociągnę to wajch-le od WOM to samej góry czy tak można jeździć ?

a czy jak pociągnę WOM to samej góry i ten drugą wajchę na luz i włączę przez przypadek trójkę czy się nie rozwali coś w skrzyni nie rozleci czy będzie działać?

Edytowano przez PIOTREK44

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matheo92    0

Co do 60-tki to traktor prosty w budowie.Jak wszystko ma wady i zalety ale ciągnik uniwersalny części tanie i dobrze dostępne.Sam mam zamiar sobie sprawić taki sprzęt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak wajche od włączania womu i pompy pociągniesz do samej góry to jak włączysz 3 to nic nie ma prawa się stać. Ale na piątym biegu jazda nie zalecana ze względu na wysokie obroty pompy hydr.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikBS    10

Ja też mam 60-tke jeśli pozwolicie to z krótka ją opiszę :

rok.pr - 1978

kabina - czeska

iloś ha - 12

mth - nie wiem dokładnie , ale pewnie nie dużo , bo w PGR nie robiła w polu a u mnie na 5 hektarach , bo tylko od 2010 mam dzierżawę 7 ha

wady - wycieki , skrzynia się zakleszcza przy włączonym wałku czyli zawsze w polu , pompa podnosi gdy wałek pracuje

zalety - niska awaryjność , wytrzymałość , most nie wyje tak głośno w porównaniu do tych nowszych 60tek , prostota konstrukcji , kabina

spalanie - wacha się w podorywce plus minus 10-12l a w orce trochę więcej gdzieś 15-20l , w porównaniu do perkinsa naprawdę dużo

kabina - czeska

Ogólnie w mojej 60tce wszystko działa jak trzeba , bo wiadomo porusza się po drogach , więc trzeba o to dbać opony mam "Taurusa" z tyłu a z przodu polskie "Stomil-Dębica"


Rolnik BS = Mercedes190ful1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klepk995    182

@RolnikBS nie za dużo ci pali ta c-360 bo jak na moje oko 10 -12l w podorywce to za dużo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikBS    10

Ja tak mówię plus minus , bo jak mówię nie liczyłem , bo nie ma dla mnie sensu liczyć , bo ile spali to spali ...


Rolnik BS = Mercedes190ful1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klepk995    182

w sumie racja ale to spalanie co podałeś jest za duże ,od nikogo jeszcze nie słyszałem żeby mu c-360 tyle spaliła wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klepk995    182

mi hałas nie przeszkadza w c-360 a i tak jest ciszej od tej c-360 którą widziałem ostatnio gdzie ją słyszałem z odległości 1km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Pewnie to była moja :D żart.

Mojego ciągnika nie trzeba widzieć że jedzie wiadomo że on jedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

jak dla mnie redukcja to zmiana z wiekszego na mniejszy,

halas z tylnego mostu, wole jezdzic 60 bo ciszej niz w 30


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pieniu    1

No więc na plus:

- prosta budowa

- wytrzymałość

- dostęp do części

- dobry uciąg

- mało awaryjny

- dobry układ biegów( chodzi mi o prędkości)

- spalanie; Ci co mają ciapka czy ruska powiedzą, że pali dużo, ale 4,5 litra/ h w orce po górach to nie jest dużo.

 

Na minus

- hamulce tongue.gif

- wyjąca skrzynia

- wolny podnośnik

- głośno w kabinie.

 

To by było na tyle, jak mi się coś przypomni to dopisze.

 

 

kolego na plusie dobrze ale na minusie :

- zawsze gdy wsiądę wrzucę 1 i potem wsteczny nie ma bata zawsze się blokuje ;/ a podnośnik da się przyśpieszyć :) jest gdzieś w środku wajcha coś w podobie do włączania wom'u i wtedy masz szybszy wałek i podnośnik ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klepk995    182

jak dla mnie redukcja to zmiana z wiekszego na mniejszy,

halas z tylnego mostu, wole jezdzic 60 bo ciszej niz w 30

 

a co się ci dzieje że masz w 30 głośniej niż w 60 ja mam 330m i jakoś powiedział bym że w 30 jest ciszej niż w 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

nie spotkasz dwoch ciagnikow w takim samym stanie,

w naszym ciapku przy odjeciu gazu strasznie wyja zwolnice, w 60 tak tego nie odczuwam, wydaje mi sie ze nawet jest dosc cicho


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klepk995    182

to prawda dwóch traktorów tego samego modelu w takim samym stanie się nie spodka , na szczęście u mnie zwolnice nie wyją w c-330m a w 360 słychać je ale mi to nie przeszkadza się już przyzwyczaiłem a i tak jest ciszej niż w niektórych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam140292    11

u mnie też tylni most wyje ale mam zamiar go całego wymienić razem z zwolnicami i założyc od 4011 ponieważ wtedy montowali leprze osty niż w późniejszych 60-tkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mat93    36

nie wiedziałem gdzie to doczepić więc spytam tu jak się czyści odstojnik w c360 i czy przy tym zabiegu należy wymieć filtry paliwowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody28    39

No jak? normalnie, jak poluzujesz ta srube na dole odstojnika to go normalnie wyjmujesz razem z filterkiem w srodku, wylewasz syf , pluczesz w paliwie, ten filterek tez czyscisz w paliwie albo kupujesz nowy, kosztuje chyba grosze. Filtrow paliwa wymieniac nie musisz (choc przy okazji nie zaszkodzi jak dawno nie wymieniane). Tylko wczesniej zakrec kranik przy zbiorniku, no i potem trzeba odpowietrzyc uklad.

Edytowano przez mlody28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mat93    36

filtry wymieniana 7mtg temu czyli niedawno dzięki za odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus20    17

Ja swoją c-360 co 6 tygodni jeżdżę z Wielunia (Łódzkie) do Zawadzkiego (Opolskie) po obornik i nie przeszkadza mi wycie zwolnic i skrzyni wręcz przeciwnie fajnie jest posłuchać tego dźwięku...;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Gdybyś jeździł tam codziennie to byś tak nie pisał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Co się dziwić pewnie @ursus20 ma w ciągniku tak cicho, że żeby by mógł usłyszeć zwolnice to musi się dobrze przysłuchać żeby mógł usłyszeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28740

albo poprostu kolega @ursus20 już ogłuchł do tego stopnia że nie słyszy tego

 

jeżdżę z Wielunia (Łódzkie) do Zawadzkiego (Opolskie)

ile to km tak z ciekawości???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj