Sadoś

[Ursus C-360] Zalety i wady!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
UrsusCzesio    310

Najchętnie to bym udusił tego co zrobił tak piękny most albo może nie co zrobił a nie udoskonalił ;[

No w Zetorze to już poczujesz komfort. I nie będziesz chciał wsiąść w C-360


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilek6500    0

Powiem tak u mnie dwa lata temu stanoł dylemat kupić zetora mf john deera z turem i najlepiej napendem na 4 kola albo może ursusa c360 tez z turem padło na mf bez przedniego napędu z turem z 89r

i i jeśli chodzi o porównanie to mf 70 konny pali tyle co c360 a ma 20 koni wiecej do tego wydajniejsza pompe hydrauliczna pozatym wspomaganie cichutka kabina itd ale za to częsci do 60 sa tańsze i remonty są prościejsze tylko znowu tak jak tutaj piszą forumowicze ta wada c360 ze musi działać wom żeby podnośnik działał nie powiem co to za de---- tak wymyślił bo to wkurza jakoś w c330 tego nie było a w c360 zrobili do tego te wyjące zwolnice niektórych irytuja a mi się podobają ;) także ja bym sobie kupił ursusa c360 za 2500zł dołożył wspomaganie i śmigał mimo że wyją zwolnice dużo pali ale części ma tanie i naprawa prosta jest i mimo najwarzniejszego ze ma 70 konnego mf z cichutką kabina wpomaganiem radyjkiem itd to polecam c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    9

u mnie c360 byłą w domu od 33 lat i w tym roku została zmieniona na belarusa 82. ogolnie to w c360 denerwują te zwolnice bo po co niby one sa w ogole? brak przedniego napedu no i chyba to wszystko co mi przeszkadzało ogolnie to ciągnik miałem zdrowy palil przy -20 po podgrzaniu swiecami i wszystko byłby spoko gdyby mi sie nie złamał :D:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tanco96    10

Jak się złamał?


Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
URSUS16    278

Najchętnie to bym udusił tego co zrobił tak piękny most albo może nie co zrobił a nie udoskonalił ;[

No w Zetorze to już poczujesz komfort. I nie będziesz chciał wsiąść w C-360

 

 

... i z tym komfortem tak zostało do teraz. Zetor ma bardziej komfortową kabinę niż ursus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Wtedy Zetor dawał tapicerke ursus goła blacha.

Dziś zetor mięciutka tapicerka Ursus plastik...

 

Ciekawe czy w tych najnowszych modelach też będą tyle plastiku ładować.


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja mam c4011 przerobioną na c360 jest u nas od 1975roku i chodzi jak zegarek :lol: jeździłem też oryginalną 60 i w porównaniu do c360 to w mojej jest cicho :lol: 40 prawie nie wyje a 60 to tak że szok :P teraz wykonuje u mnie lżejsze prace a resztę roboty robi forszaj to dużo 60 nie jeżdżę ale jakieś 20-30 lat temu 60 była marzeniem wielu polskich rolników :D no ale czasy się zmieniają i ludzie też kto kiedyś wymagał komfortu ludzie nawet o takim czymś nie słyszeli każdy cieszył się że miał ciągnik i nie musiał łazić za koniem ;) tak więc 60 nie jest zła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Wtedy Zetor dawał tapicerke ursus goła blacha.

Dziś zetor mięciutka tapicerka Ursus plastik...

 

Ciekawe czy w tych najnowszych modelach też będą tyle plastiku ładować.

Było tak pewnie dla tego że Ursus był tańszy, a Zetor droższy. Ursus był skromniej wyposażony bo chodziło o prostote i niskie koszty produkcji po to aby polskich rolników było na nie stać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

hahah wyjaca skrzynia ja nie moge to sa zwolnice!!!!.A zwolnice zaden problem bo mozna wstawic od zetora ,ciagnik dia sie wyciszyc kupujac nowa kabine jezeli wolno podnosi to juz wina tego przewodu a c-360 na rozgrzaniu ma dobry podnosnik jezli kots ma dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EdwardC360    34

mi osobiscie wycie zwolnic nie przeszkadza. ja uważam że prawdziwa szesdziesiątka musi wyć na 5 biegu. ja lubie ten dźwięk jazdy na 5 biegu. ale to moja opinia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Adi sam jesteś zwolnica. Dyferencjał wyje z winy kształtu zębów.

 

Nie wiem co wy się tak tych zwolnic uczepili. Zanim zaczniecie głupoty wypisywać zainteresujcie się troszkę tematem.

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Kolego seweryn20 tutaj niektórzy twierdzą że mają zwojnice,więc czego tu wymagać...

Wg mnie powinien być napisany dekalog dla C360 w którym będą podstawowe prawdy o tym

ciągniku-a więc dyferencjał,termostat,pompa i inne takie i każdy forumowicz powinien

go obowiązkowo przeczytać by nie powtarzać ciągle tych samych pytań

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Termostat ? To jest wada ciągnika ? :blink: Ja problemu z termostatem nie mam bo jest już pare ładnych lat wywalony :rolleyes:

 

wg mnie 2 główne wady to

- wyjący most

- po wyłączeniu wałka pompa nie chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Kolego Ursusc385 źle mnie zrozumiałeś,nie chodziło mi o wady tylko dałem przykładowe pytania

które sie najczęściej powtarzają.Na niektórych forach jest taki dział-zanim zapytasz przeczytaj-

w którym są opisane rozwiązania najczęstszych problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ja też lubię jeździć c360 :P jeździ się wygodnie biegi po ręką kierownica w normalnym położeniu tylko WOM i reduktor trochę nie wygodnie ale na tą chwilę co się przełącza to może być :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Volvo chyba masz rację. Niektórzy nie wiedzą co jak się to nazywa, do czego służy, a jak tego nie wiem to najlepiej to wyrzucić. I tak na przykład dobre termostaty lądują na złomie bo przecież jest nie potrzebny, tylko wodę hamuje.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

hahah wyjaca skrzynia ja nie moge to sa zwolnice!!!!.A zwolnice zaden problem bo mozna wstawic od zetora ,ciagnik dia sie wyciszyc kupujac nowa kabine jezeli wolno podnosi to juz wina tego przewodu a c-360 na rozgrzaniu ma dobry podnosnik jezli kots ma dobry

 

Jak podliczysz sobie nową kabine, wspomaganie, zrobić żeby nie wyło to lepiej sprzedać i kupic 7211. Bo nie wspomne że on moze miec juz siłownik wspomagajacy podnośnika


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Podnośnik w c360 ma przecież przełożenie pozwalające na prace pompy bez włączonego wom-u. Lewa wajcha na max do góry i bieg jakikolwiek i pompa pracuje a wom wyłączony jest. Niektóre modele nie miały jednego wycięcia w wodziku i dlatego nie można było można włączyć tego przełożenia ale wyjąć wodzik fleks w ręke i można działać tylko trzeba mieć drugi na przykład aby rowek w dobrym miejscu zrobić. A co do tego za co lubie c360 no to za dostępność części i prostota budowy no to było by na tyle z plusów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Uwierz, że nie każdy to wie :blink: . Nie w każdej sześćdziesiątce były te nacięcia w wodzikach i wystarczyło nacięcie zrobić i pojawiało się to przełożenie. Tak samo jak w sześćdziesiątkach były 2 różne rozdzielacze hydrauliczne montowane.

Edytowano przez kokoman0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hrabia5994    1

Panowie jak by ktoś chciał to ja mam piękną 60 tke do sprzedania więcej informacji pod numerem tel 663329115

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

zalety:

szybki

zwinny

mocny

lekko się kieruje

części dostępne w każdym sklepie

łatwy do naprawy

siedzenie GRAMMERA

 

wady:

za lekki jak na 52 KM

za mały udźwig

brak półbiegów

brak dobrej kabiny


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

i przez skrzynie w ładowaczu na jedynce będzie chodzić podnośnik jak żółw .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Adi sam jesteś zwolnica. Dyferencjał wyje z winy kształtu zębów.

 

Nie wiem co wy się tak tych zwolnic uczepili. Zanim zaczniecie głupoty wypisywać zainteresujcie się troszkę tematem.

Ewolwentowy zarys zębów oraz kształt zębów w przekładni kątowej we wszystkich maszynach jakie znam a jestem inżynierem i znam ich dużo jest cudownym rozwiązaniem ze względu na cichą i płynna prace 99.9999%sprawność niezawodność chyba ze kołek który składał tą przekładnie nie ustawi prawidłowo luzu, a zaręczam że 99% mechaników uważających się za dobrych nie wie jak to się robi .Dlatego korzystać chłopy z instrukcji poradników bo składacie źle i później wyje wycina zęby itp, ale kolega wyżej to już śmiech... :D

 

Zapomniałem dodać o prawidłowym ustawieniu koła słonecznego i atakującego względem siebie ale to poczytacie w jakimś poradniku mechanika czy instrukcji montażu bo jest trudne do wyjaśnienia w kilku zdaniach.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

będzie też wyć jak za mocno się dociśnie tryb atakujący do talerzowego ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj