Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KARGO    81

U mnie pojdzie lumax w dawce 3l na ha placilem 1080zl za 20l dwa dni temu poszedl rundap flex w dawce 2.25 na ha stosowany punktowo taj jak pojawill sie perz szczegolnie przy miedzach

Edytowano przez KARGO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lisek66    13

Witam,

Mam takie pytanie czy można pryskać roundupem trans energy po siewie kukurydzy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krychu    43

Jaki ma sens po siewie? Zaczekaj i krótko przed wzejściem kuku daj roundup.

Lumax bierze też młody perz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wiesko    12

U mnie pojdzie lumax w dawce 3l na ha placilem 1080zl za 20l dwa dni temu poszedl rundap flex w dawce 2.25 na ha stosowany punktowo taj jak pojawill sie perz szczegolnie przy miedzach

Netto czy brutto ten lumax?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JozB    23

Pantilmax gdzie kupiłeś lumaxa, bo coś strasznie tanio. U nas ok. 100 zł drożej na 20 litrach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobienko    144

u mnie taka sama cena 1080 za 20L ,w innym patrzyłem 1090 a w jeszcze innym 1130,co sklep to obyczaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KARGO    81

Netto czy brutto ten lumax?

 

Sprawdziłem az na fakturze bo nieco sie pomyliłem 1128,74zł brutto 1044,44 netto

Edytowano przez KARGO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg1985    7

Mam pytanie odnośnie zwalczania perzu. Wczoraj posiałem kukurydze  na dwóch działkach i od razu opryskałem lumaxem w dawce 3 l . Jedna działka była czysta i wolna od perzu bo opryskany był na jesieni. Drugiej działki nie opryskałem . Będę teraz czekał aż kukurydza powschodzi i perz. Czym wtedy najlepiej opryskać ten perz żeby nie przyhamować kukurydzy a pozbyć się tego chwastu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    26

Właśnie jak walczycie z perzem? Jest teraz ladny zielony. Uprawiać będę prawdopodobnie za 2 dni a siać za okolo 5-7. Randapowac go przed wschodami kukurydzy czy teraz jeszcze można by cos dać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobienko    144

ja pryskałem 2lata temu środkiem innovate czy jakos tak,powschodowo oczywiście i wycięło perz,a było go tam w cholerę,wtedy to był pierwszy rok dzierżawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    351

u mnie w zeszłym roku innovate w pełnej dawce perzu nie zwalczył, wiosną była poprawka glifosatem i mam nadzieję, że będzie czysto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas2135    1224

Titus bierze perz jak i dwuliścienne. Jednego roku jednak po titusie wpadło wtórne zachwaszczenie w postaci komosy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dinek94    13

Witam Panowie pryskał może ktoś z was majster czy jakoś tak się nazywał tem oprysk .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patfilmax    7

Pantilmax gdzie kupiłeś lumaxa, bo coś strasznie tanio. U nas ok. 100 zł drożej na 20 litrach

 AgroAs grodków cena cennikowa 1208zł - rabat wychodzi tak jak pisałem 1050zł. ceny netto, jak ktoś zainteresowany to mam pełny cennik ŚOR

Edytowano przez patfilmax

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ignacy01    7

Mam pytanie czy ma sens poleciec teraz przed uprawo wlasciwo(bedzie brona talerzowa a narazie poszla tylko włoka 2 tyg temu) glifosfatem po perzu bo niejest go duzo (ok 15-20% pow pola) a teraz sie to zazielenilo. Siew planuje za 10 dni. Czy poczekac i ze 2 dni przed uprawo go opryskac. Czy moze walczyc z nim po wschodach. Na inne chwasty chce w tym roku dac lumax bo na adengo sie zawiodłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ignacy01    7

Adengo nie hamuje kukurydzy? Jak na niego reaguje perz i skrzyp?

adengo z moich obserwacji hamuje kukurydze szczegulnie tam gdzie nakładały sie lance opryskiwacza, słabo tez działa na glebach lekkich. perz z tego co obserwowalem zahamowało wzrost ale dopiero po 2 tyg. skrzypu nie bierze(najlepiej wapno na skrzyp), ostu tez nie bierze wogóle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam. jestem nowy na forum. Muszę przesiać pszenicę. zakupiłem już kukurydzę Pioneer odmiana P8000.

pszenice zniszczyłem agregatem. W piątek popadało i teraz pszenica odmładza się.

czy stosując herbicyd Lumax pozbędę się jej z kukurydzy? Dodam,że w pszenicy było sporo rumianu i też się zazielenił. Lumax da radę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lnd15    0

Czy stosował ktoś z Was może Lumax z adiuwantem doglebowym? Ile można zjechać na dawce środka? ktoś próbował?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    50

Ja sialem w piątek qq i chciałem przedwschodowo ale teraz albo pada albo pizdzi wiatr wiec zapewne po wschodach polece czyms

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez buchaj
      Jak w temacie. Chodzi mi głównie o osty i pokrzywy.
    • Przez Miki7211
      Po wstępnych oględzinach działu zboża stwierdziłem ze jest masa podobnych tematów. Dla tego zakładam ten temat i go przyklejam po to zeby wszystkie wasze problemy dotyczace zbóż ozimych opisywac własnie tu
    • Przez kojack1014
      Witam!!!
      Ma ktoś może charakterystyke Valtry N101? Pilnie proszę o pomoc. I najlepiej gdyby też było wyposażenie dodatkowe i cena brutto
      Za odpowiedź z góry dzięki!
    • Przez Piotrass
      Mam pytania jaki serwis ma valtra? i ile kosztują poszczególne przeglądy w valtrze T121 HiTech?
    • Przez Kroolik15
      <p>Od kilku lat na naszym polu rośnie jeden szczególny chwast którego nie idzie się niczym pozbyc a który w dużym stopniu zarasta pszenice, owies jak i pszenżyto w ogromnym stopniu zmniejszając nasze zbiory. Nie wiem co to jest ani czym to pryskać za pomoc wielkie dzięki. </p>



×