Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Broja    0

Ja pryskałem zaraz po siewie Guardian max 840EC + Atranex 500SC na niecałe 5 ha, to bylo 24 kwietnia i chyba podziałało, bo kukurydza wschodzi, a na razie chwastów nie ma. Zobaczymy co będzie za tydzień. :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    193

Ja od ładnych kilku lat pryskam Milagro + atranex 1l +1l/ha( azoprim, maizyne itp to to samo wszytkie zawierawja atrazyne) I zawsze pryskam po wschodach jak kukurydza ma 2-7 lisci wtedy chwasty maja juz kilka centymetrów. Jest to super skuteczna kombinacja jesli jest chwastnica jednostronna.

Samym atranexem 3l/ha pryskam tylko jak kukurydze sieje pierwszy raz nadanej działce bo wtedy jescze nie ma problemu z chwastnica i wtedy pryskam przedwschodowo.

Nawet kuka dni temy pryskałem kombinacja milagro + atranex i juz widac że chwastnica pożółkła a kukurydza leci do góry jak należy :D

 

Milagro jest dosc drogie w porówaniu z atranexem ale warto !!!!!!!!

 

Kiedys pryskałem titusem i była lipa chwastnice wykonczyło a po tygodniu znowu odbiła :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bartek7    0

u nas stosujemy Atranex przed wschodowo, a gdy gdzieś się pojawi się jeszcze jakieś ziele jak perz to jeszcze raz titusem lub Maistrem razem z odżywką dolistną, w 2008 mają być wycofane opryski na bazie atrazyny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

Ja używam AZOPIRIM -jak się okqazuje bardzo skuteczny,ba dodatkowo prze mój błąd lanca poleciała mi po kukurydzy bo pryskałem marchew AZOGARD i o dziwo KUKURYDZA 2 rzędy czyściutkie!!kukurydza wzeszła ani deko nie przypalona :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

W moim przypadku

(merlin super) milagro+atranex+banwel+titus+saletra= czyste pole

na nowe pola 6kg atrazyny i czyściutko. Może i koniec z sprzedażą atrazyny w przyszłym roku. Ale nie zakaz stosowania. Ja mam zapas na kilka lat he :D A mozne jeszcze nakupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elwis2    11

ja pryskałem Mustangiem drugi rok z rzędu i pole jest wolne od chwastów,niemam perzu bo jesieną pryskałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

Przy 6 kg atrazyny to w następnym roku tylko kuku a i tak koszt tego wyjdzie ponad 100 zł

 

Ja w tym roku sianą po życie poleciałem bezpośrednio po siewie guardianem + atrazyna na 7,5 ha dałem 20 l guardiana + 10 l atranexu i jest czyściutko wyszło ok 80 pare zł na ha i jeszcze co innego gdybym chjciał teraz pryskać to nie mam mowy o wjechanieu na pole

 

 

We wtorek z rana pojechałem prysnąć kuku posianą w ugorze przyskałem titus + atranex skończyłem pryskać a za pól godziny ulało konkretnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529
W moim przypadku

(merlin super) milagro+atranex+banwel+titus+saletra= czyste pole

na nowe pola 6kg atrazyny i czyściutko. Może i koniec z sprzedażą atrazyny w przyszłym roku. Ale nie zakaz stosowania. Ja mam zapas na kilka lat he :D A mozne jeszcze nakupić.

 

 

"Mieszanina może być stosowana do 30 czerwca 2007 r., tj. do utraty ważności zezwoleń na dopuszczenie do

obrotu i stosowania środków ochrony roślin zawierających atrazynę, w tym Azoprim 50 WP, Gesaprim 90 WG."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    193

z tymi 6kg atranexu to troche przegiecie nie sadzicie???? wegług dawek to chyba 3 kg to maks !!! Ja tezsie zastanawiam czy nie zrobic zapasu atranexu na kilka lat bo to bardzo skuteczny oprysk w połaczeniu z innymi.

 

 

Jesli po titusie popadało to chyba bedziesz pryskał jescze raz :D Mój kolega tak miał w tamtym roku wieksze zielsko odkukurydzy było :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

nie bede pryskał aż sam się zdziwiłem bo nie brało perzu tylko tam gdzie były duże jego kępy i dzisiaj obleciałem to plecakowym :D :D :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

Oczywiście ze kosi wszystko tylko po co przepłacać jak można użyć tańszych srodków i efekt będzie podobny lecz perzu nie zniszczą a majster i owszem wiec jak pole jest bez perzu to po co przepłacać

 

 

Pozdrawiam Balzak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    14

owszem efekt "podobny" aczkolwiek jezt różnica miedzy podobny a taki sam.Wszystko zalezy od warunków i stanowiska na którym jezt posiana kukurydza .Dla przykłdu - w tym roku wziołem dzierżawę zaniedbaną i dosyć późno,w moim regionie jedyną rośliną jaką mogłem obsadzić pole była kukurydza,pierwszy zabieg(Titus+Mustang) wykonałem po wschodach bo niesamowite zachwaszczenie było, po około 2 tyg musiałem zasówać 2 raz z opryskiem bo wtórne zachwaszczenie zadusiło by kukurydzę,wolałem nie ryzykować i zastosowałem" majstra".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

Nie no oczywiście na takim stanowisku to to tylko i wyłącznie Majstra zastanawiam sie dlaczego od razu go nie użyłeś. powiem ci cos ja w tamtym roku na czymś takim posiałem kukurydze to praktycznie mało co urosło a ziemia III i IV klasa na tym kawałku była z przewaga na III. Ale pole było zaniedbane a jeszcze jakieś bakterie sie wdały i roślinę zniszczyły dlatego obserwuj roślinę i jak coś to pryskaj czym sie da żeby ją ratować

 

 

Pozdrawiam Balzak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    14

spoko:) rośline obserwuję niemal co 2 dni puki co nic sie nie dzieje-rewelacji nie ma ale katastrofy też nie widze.Dzięki za wymianę poglądów.

 

 

Pozdrawiam Tomek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubi    0

w tym roku zastosowałem po raz pierwszy majstra.efekt rewelacyjny :D chwasty wyciete,aż miło jak na polu rośnie tylko kukurydza :)

jedyny minus majstra to cena :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MACGYVER    0

Ja pryskam krutko po siewie. Oprysk robie środkiem Atranexu i jest wszystko ładne i pięknie rośnie. Zielsko nie rośnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    193

w tym roku juz sobie nie opryskasz atranexem ;) chyba że kupiłes w tamtum roku wiecej na zapas. BO jak juz wczesniej było pisane skonczyła sie koncesja na ten srodek i podobne 500SC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laki    0

Ja w tym roku prysnę kuku. Callist+Milagro Exstra. A tak na marginesie czy ktoś wie gdzie jeszcze mogę kupić Azotop...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    193

ja kupiłem jescze atranexu "troche " - na 2 lata B) i w tym roku bedzie on mieszany z TROPHY to samo co GUARDIAN. Jest tansze od milagro którym co roku pryskałem, a róznica polega tylko na tym ze milagro brało perz a tego u mnie na polach nie zobaczysz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez buchaj
      Jak w temacie. Chodzi mi głównie o osty i pokrzywy.
    • Przez Miki7211
      Po wstępnych oględzinach działu zboża stwierdziłem ze jest masa podobnych tematów. Dla tego zakładam ten temat i go przyklejam po to zeby wszystkie wasze problemy dotyczace zbóż ozimych opisywac własnie tu
    • Przez kojack1014
      Witam!!!
      Ma ktoś może charakterystyke Valtry N101? Pilnie proszę o pomoc. I najlepiej gdyby też było wyposażenie dodatkowe i cena brutto
      Za odpowiedź z góry dzięki!
    • Przez Piotrass
      Mam pytania jaki serwis ma valtra? i ile kosztują poszczególne przeglądy w valtrze T121 HiTech?
    • Przez Kroolik15
      <p>Od kilku lat na naszym polu rośnie jeden szczególny chwast którego nie idzie się niczym pozbyc a który w dużym stopniu zarasta pszenice, owies jak i pszenżyto w ogromnym stopniu zmniejszając nasze zbiory. Nie wiem co to jest ani czym to pryskać za pomoc wielkie dzięki. </p>



×