wiesiek24

Ogrzewanie ciągnika renault

Polecane posty

izydor6280    1154

jeden z uzytkownikow zmusil mnie troche do myslenia i doszlem do tego,ze przy wylaczonym napedzie jest tylko blokada na tyl, no a przy wlaczonym na 4

moze masz to w jakiejs dzwigni?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pestrol    0

mam renault ares 610 z97roku kupiony z francji problem w tym iż nie wyłancza sie napęd kontrolka gaśnie elektrozawór działa hydro terz a tarczki się nie rozłanczają prosze o podpowiedż lub pomysł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

Panowie ostatnio próbowałem zrobić ogrzewanie w swojej renówce 110-54 i zauważyłem że pod kabiną węże od ogrzewania w których powinna płynąć ciecz chłodnicza są ucięte...tzn wystają z kabiny tak 0,5m a reszta jest obcięta... Panel na górze pod pokryciem dachu wygląda na sprawny, czyli jest nagrzewnica i węże kompletnie podłączone... Zastanawiam się dlaczego ktoś to odciął??? może była jakaś przyczyna albo po prostu ktoś chciał zaoszczędzić na płynie chłodniczym i nie potrzebował ogrzewania...?

moja prośba jest taka czy mógłby ktoś wrzucić jakieś zdjęcia gdzie te węże powinny być podłączone dokładnie... czy są tam jakieś filtry czy jak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

z kabiny w dolnej czesci ?

jesli tak to one sa tam laczone, jeden wraca do chlodnicy, drogi, jesli sie nie myle, idzie z pompy

ni ma filtrow, zdjecia moge zrobic, ale kolo piatku-soboty


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

kolego zerknij na pierwsza strone, moj post ze zdjeciem

waz wychodzi z termostatu, chyba zle opisalem weze, z termostatu idzie cieple a na chlodnice powrot

jesli chcialbys wiecej zdjec, to jak juz pisalem


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

Ok chyba rozumiem... rozumiem ze w chłodnice tam na dole po prawej stronie.... wystarzczy dokupic weze, połączyć, dolać płynu i będzie dziąłać tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

czy bedzie dzialac to nie wiem, jak zlozysz to sie dowiesz :P

tak po prawej stronie w chlodnicy

pamietaj zeby ten z termostatu podlaczyc do tego weza, gdzie jest zawor/pokretlo


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

pierwszym pokretlem od gory, oczywiscie jesli masz klime


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Przecierz napisal ze ma klime tylko nie wie jak wlaczyc. U mnie w 133.14 na prawym blotniku jest przycisk z "gwiazdka" i tym sie wlacza klime.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxx20    2

Kolego Artur a mógłbyś powiedzieć który to przycisk na tym błotniku bo u mnie są pościerane na błotniku mam dwa przyciski jeden o przedniego a drugi właśnie nie wiem od czego . Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Kolego ja mam tylko jeden i on jest od klimy. U ciebie to pewnie ten drugi przycisk. Wlacz go powinno byc slychac jak chodzi sprezarka od klimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

U mnie są bodajże 4 Światło w kabinie, klima, napęd i coś jeszcze


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

Ja w swojej mam 3 przyciski jeden od klimy, środkowy od napedu i od koguta. mogłem pomylić kolejność koguta z klimą.

Edytowano przez tonyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw12    0

czy bedzie dzialac to nie wiem, jak zlozysz to sie dowiesz :P

tak po prawej stronie w chlodnicy

pamietaj zeby ten z termostatu podlaczyc do tego weza, gdzie jest zawor/pokretlo

wodzu zawór zawsze jest na powrocie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

wodzu zawór zawsze jest na powrocie

 

to jak w końcu jest z tym zaworem???:)

na powrocie czy od termostatu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jaka kabina?

w TX jest pod dachem, odkrec go i wszystko bedzie jasne


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba0707    7

nie tapicerki nie ruszaj odkręć dach od góry ja w 110,54 robiłem nagrzewnicę i to wystarczy dostęp jest bardzo dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj