wiesiek24

Ogrzewanie ciągnika renault

Polecane posty

123p    1

u mnie na każdej prędkości kręci ale dopiero na 3 jest wyczuwalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maryush    9

Przyszły chłodne dni i w końcu przywróciłem ogrzewanie kabiny (Renault 110.54). Wystarczyło zdjąć przednią część dachu i przedmuchać nagrzewnicę. Była zasyfiona kurzem że zero przepływu powietrza, a jest bardzo drobna (wąski szczeliny). Filtr kabinowy, a właściwie to co z niego zostało, nadawało się tylko do kosza. Rozpadał się w rękach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adameo    1

problem z ogrzewaniem Renault ceres dziurawa nagrzewnica pomocy od czego może pasować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adriano6270    0

Witam kupiłem ostatnio ceresa 345 i mam problem z ogrzewaniem które cały czas wieje zimnym powietrzem. Dodam że jest mało płynu w chłodnicy czy to może być powodem że nie ma ogerzewania ?  Czy po dolaniu płynu problem zniknie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Przy za małym poziomie płynu na pewno nie będzie działać nagrzewnica. A co jeszcze mu dolega dowiesz się jak uzupełnisz płyn.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

zakładając że grzeje Ci silnik to wypadałoby przedmuchac nagrrzewnicę, może któryś wąz jest spuchnięty i nie puszcza płynu, ciężko coś poradzić na odległość


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adameo    1

zacznij od tego czy przewody są prawidłowo podłaczone podłącz według katalogu który jest w necie. Przedmuhaj nagrzewnice. dolej płynu. rozgrzej dobrze tylko dobrze silnik i ma chodzić ja tez tak miałem w ceresie 85x zrobiłem podłaczenie wg katalogu dolałem płynu rozgrzałem silnik i chodzi grzeje jest ok potem znów sprawdź płyn i ma być ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skywalker89    832

ja też nie mam ogrzewania w 120.54, nagrzewnica przedmuchana, gdy ciągnik się nagrzeje nagrzewnica ciepła, ale nie dmucha ciepłym powietrzem.. 

a tak w ogóle, to ta wskaźniku temperatury jak Wam się ciągnik dobrze rozgrzeje, np w orce to gdzie jest wskazówka? Bo u mnie prawie na połowie, bądź w połowie i nie wiem czy to jest dobra temperatura.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

dobra, nawet troche za duża

dmuchawa działa Ci dobrze, masz wszystkie biegi ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Zamknij kratki nawiewowe, otworz boczne skrytki i tam ma dmuchac ciepełko , o ile dach nad nagrzewnicą szczelny , jak tam daje to zamykasz i sterujesz nawiewem kratkami.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
devillod    0

Witam

Mam renie 90-34 z niską kabiną tylko 1 drzwi i mam problem z ogrzewaniem wentylator podłączyłem oddzielnie i działa na najwyższy biegu (2), nagrzewnica się grzeje ale gdy włączę nadmuch to po 5 sekundach leci letnie powietrze i przy mrozach -10 jest dość zimno w kabinie, dodam że ciągnik pracuje z przyczepką leśną i nie wysila się za bardzo większość czasu działa na niskich obrotach. A więc jeśli macie pomysł jak usprawnić ogrzewanie za niewielki koszt to był bym wdzięczny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Spróbuj tak : zdejmij dach i sprawdz czy cała misa nagrzewnicy jest szczelnie zakryta od góry wykładziną , ona kieruje powietrze od grzejnika do wentylatora , przez nieszczelności wentylator ciągnie zimne. Mam niską kabinę w 90-34 tylko dwudzwiową , żeby było cieplej uszczelniałem podłogę pod pedałami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
devillod    0

Dzięki za szybką odpowiedz

Dach ściągałem w lato przedmuchiwałem nagrzewnicę, pod dachem jest folia na całości więc nie może Ciągnąć zimnego powietrza tym bardziej że nagrzewnica jest zabudowana z wentylatorem. Mam też klimę nie działającą ale jest tak jakby nagrzewnica duża nad szybą, mógł bym podłączyć ją do obiegu nagrzewnicy normalnej ale nie wiem czy to ma sens skoro ciągnik większość czasu pracy stoi a tam wentylatora nie ma co by ciepłe powietrze do kabiny wdmuchiwał.

 

Ja podłogę mam dość dobrze ocieploną jest miękka gąbka na podłodze

Edytowano przez devillod

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiatm pisze z zapytaniem gdzie jest bezpiecznik od dmuchawy bo nie idzie mi prad na dmuchawe i nie moge znalesc dlaczego

Przekaznik slychac ze dziala ale pradu nie dostaje nie moge znalezc gdzie dochodzi ten kabel wszystkie sa pomaranczowe i nie moge znalesc oznaczen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

model i typ kabiny, będzie łatwiej pomóc  ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Renault 110.54 jaki model kabiny to nie wiem ale ta wysoka nie amortyzowana

Przekażnik jest dobry pod przelacznik podpinam plus na krótko i chodzi wprawdzie tylko na trójce bo pewnie rezystor jest zjarany ale to druga sprawa

Pod kieownica wypinalem te wtyczki od wiązek ktore wychodza spod kierownicy na zewnatrz i przytykalem plus do pinów troche to niebezpieczne bo chyba zjarałem czujnik cisnienia oleju.

Niestety nie znalazlem i wiecej tak probowal nie bede bo znow cos spale :( moje bytanie czy jest jakis bezpiecznik jeszcze po drodze np pod oslona wajch podnośnika ?

Jeżeli tam nie ma to juz naprawde nie wiem chyba poprostu puszcze z akumulatoras kabel tylko przydał by sie jakis bezpiecznik tylko znowu  nie wiem na ile amper


Przyznam sie ze lubie raczej zostawac przy orginale i mam nadzieje ze jednak uda sie jakos naprawic to bez zadnego kabla na krotko

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

w słupku idą tylko kable

wiązka powinna być puszczona od błotnika i podwieszona na podłodze, po drodze prawdopodobnie będzie kostka, oczywiście wszystko na zewnątrz

 

ciężko coś poradzić na odległość,nawet jeśli się ma większą wiedzę o elektryce niż ja  <_<

jedyne co mogę polecić to oczyszczenie wszystkich bezpieczników, jeśli nie pomorze to musisz iść po kablach i szukać problemu

 

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy ten przekaznik pod sufitem jest napewno od dmuchawy ?

Oznaczenia przewodów sie nie zgadzaja no i przewody z przekaznika zmostkowalem i tez zero reakcji

kostki sa jeszcze pod prawa pokrywa na blodiku przy szybie jak sie zdejmie pokrywe to je widac ale poki co rozszyfrowalem tylko przewody od halogenow

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Zasada jest prosta: jeśli nie jesteś pewien swojej wiedzy o instalacji elektrycznej nie zabieraj się zań. Można narobić więcej szkód i czasem taniej wychodzi drożej.

Dla każdego elektryka (nie patałacha) sprawdzenie, czy przekaźnik jest od dmuchawy, czy nie zajmie co najwyżej 15 sekund i nie potrzeba specjalistycznego sprzętu, czy komputera z serwisu tylko najzwyklejszy miernik.

Zaproś elektryka samochodowego i zrobi Ci w godzinę. Dla mniej obrotnego ściągnij schemat elektryczny. Tu będziesz pytał i pół roku zleci.

Na odległość Ci nie poradzę, bo mam inny model.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

przekaźnik powinien być od dmuchawy, po zdjęciu dachu wszystko widoczne jak na dłoni


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@izydor6280 ma racje elektryk ogarnie temat i po sprawie. Ja u siebie doszedłem co i jak ale właśnie z pomocą zaprzyjaźnionego elektryka. Zostało jeszcze podpięcie obrotomierza elektronicznego i narazie spokój z elektryką.
Teraz walczę z filtrami kabinowymi. Wyjąłem rozebrałem i czekam na wkłady jak dobrze pójdzie to dzisiaj skończę.
@izydor za 2 filtry wyjdzie mnie ok. 100zł. to nie 450zł. A obydwa są rozbieralne.

Edytowano przez blondynek2004

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogarnięte w końcu zrobiłem i w dodatku jednak nic nie spaliłem tylko że złączki pod pokrywą z prawej strony były pognite i ginął prąd.

A przekaznik od dmuchawy byl tylko ze zmylily mnie kable bo sa dziwnie oznaczone

No i jeszcze wsówka przy bezpieczniku raz lapala raz nie

Wszystko przez to ze nigdzie nie moge znaleźć schematu elektrycznego do reni

W kombajnie nh 1540S byl katalog na necie ze schematem elektrycznym i kazda naprawa czegos z pradem trwa minuty

Zgodze sie ze lepiej elektryka wezwac ale przynajmniej poznalem dobrze ciagnik potem nie bede musial go wolac do kazdej pierdoly

Jeszcze tylko z dmuchawa coś trzeba zrobic bo harczy ale to juz elektryk niech zrobi

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Podczepię się.

Jak działa sterowanie ogrzewania/nawiewów/klimy w Aresach (interesuje mnie w 710 ale myślę że we wszystkich będzie to samo). Latem słabo działała mi klima, zaś teraz nie mam ogrzewania.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj