piotrb14

dziwna propozycja od firmy BELARUS

Polecane posty

piotrb14    192

Witajcie. Niedawno dostałem list od firmy Belarus. Nie będę przedstawiał jego treści ale powiem pogłównie o co chodzi. Napisali mi iż zostałem wylosowany jako posiadacz Ciągnika marki Belarus do testów nowych rozwiązań i technologi w tym ciągniku. Pytają czy zgodziłbym się na testowanie nowej skrzyni ( polegało by to na tym iż tą skrzynię 16/8 którą posiadam w moim belarusie zamienili by na inną i miałbym ją testować. w zamian jeżeli by mnie zadowoliła mógłbym zostać jej posiadaczem... Co wy myslicie o tym?? Czy warto się zgodzić?? List oficjalny od korporacji BELARUS. Niedługo mam dostać informacje jaką skrzynię by mi zamontowali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciapekc328    0

jak go nie będziesz teraz dużo to weź ,a jeśli by Ci wyskoczyła awaria to będzie problem. Ja bym zaryzykował na zimę.


kupię przyczepę dwuosiową wywrotkę ładowność około 4t.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7974

t o zalezy czy w czasie testowania usterki ktore moga wystapic beda usuniete przez serwis czy nie

ja bym zaryzykowal bo ta skrzynia co teraz masz nie jest wygodna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jaka firma takie testy :lol:. Powinni dać cały ciągnik do testowania, a nie samą skrzynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqrydz    2

dostałem też taki list :D od pobliskiego dealera belarusa słyszałem ze to ma byc podobno vario...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

jak nie chcesz to daj ich do mnie to ja wezme :) a powaznie to dziwi mnie troche fakt czemu nie chca dac calago ciagnika... to by było najlepsze rozwiazanie bo mogli by dac taki ciagnik do kilku gospodarstw i lepsze by bylo wyobrazenie o pracy nowej skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREK135    0

nie zastanawiaj się bierz :lol:

 

1.spytaj się czy dadzą ci gwarancję na tą szkrzyżenie

2.Jak tak to bierz

3.Jak nie to nie bierz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Heh belarus stawia na nowoczesne rozwiązania... i daje same skrzynie do testów :huh: :lol: A na serio to ja bym też chyba na twoim miejscu zaryzykował ,ale pod warunkiem że:

1.Dadzą ci gwarancję.[bo jak to jakiś wynalazek i ci się sypnie to ....]

2.Zostawią ci stara skrzynie [na wszelki wypadek] :D




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

zadzwoniłem i dowiedziałem się że jest 4 lata na nią gwarancji... starą skrzynię zostawiają i jeśli mi ta nie będzie odpowiadać to założą tą starą znów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
long    1

A to ci dopiero ruski na naszych skszynie testują a może dziś 1 kwietnia od kidy oni tak liczą się z opinią klientów. Tylko na życie się dobrze ubezpiecz

Edytowano przez long

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

troche to dziwne wszystko no ale moze, dziwne ze chca testowac to akurat w polsce wkoncu tam maja blizej swoich farmerow, ale z drugiej strony bardzo ciekawa propozycja, zeby była to skrzynia tak jak ktos pisal vario i np z rewersem to bym zaryzykował pomimo iz ciagnik u mnie potrzebny codziennie:P bierz ta skrzynie jesli to tylko nie jakis podstep i opisuj nam co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

skrzynia ma być podobna do tej co mam za 1 wyjątkiem. Ma mieć na reduktorze 2 wajchy ( 1 od zakresów H L wolne, szybkie) a 2 wajcha na grupy... po za tym na wajsze głównej ma być nie 4 biegów ale 6!!! i na tym szybkim zakresie 1 nie będzie już taka szybka ( będzie wolniejsza o połowę co ma ułatwić transport a na koniec te długie nieporęczne wajchy mają być zmienione...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Bierz smiało. Nie głupie rozwiązanie. I co że samą skrzynie ale zrobia wszystko i nic cię nie obchodzi masz wsadzona skrzynie i jedziesz. Bo cały ciągnik to troche kosztowniejsze by było dla nich bo po testach ci go za free nie dadzą a sprzedać też cieżko bo najbardziej straci na wartości przez pierwsze miesiące pracy


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
Witajcie. Niedawno dostałem list od firmy Belarus....

 

możesz go nam pokazać?

List e-mail czy na papierze?

Ogólnie jakoś nie chce mi się wierzyć w to ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

list na papierze... mogę zrobić jedynie zdjęcie bo skaner mam zepsuty... a po 2 ja nie szukam ludzi którzy w to wierzą tylko opini czy to brać czy nie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

ja też bym brał sami wszystko zrobią a ty będziesz tylko jezdził i prowadził zapewne rejestr jak ta skrzynia działa na poszczególnych przełożeniach jak się włączają biegi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Bierz smiało. Nie głupie rozwiązanie. I co że samą skrzynie ale zrobia wszystko i nic cię nie obchodzi masz wsadzona skrzynie i jedziesz. Bo cały ciągnik to troche kosztowniejsze by było dla nich bo po testach ci go za free nie dadzą a sprzedać też cieżko bo najbardziej straci na wartości przez pierwsze miesiące pracy

Porządne firmy same testują swoje prototypy, np Claas testuje kombajny w Kazachstanie, Amazone ma własny "tor przeszkód" dla agregatów aktywnych. MTZ szuka naiwnych, którzy zgodzą się dobrowolnie 2x rozpołowić ciągnik.

 

Nawet tak wyśmiewany przez Ciebie Pronar dał na testy (pewnemu użytkownikowi af) cały ciągnik. Propozycja MTZ jest dla mnie śmieszna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Porządne firmy same testują swoje prototypy, np Claas testuje kombajny w Kazachstanie, Amazone ma własny "tor przeszkód" dla agregatów aktywnych. MTZ szuka naiwnych, którzy zgodzą się dobrowolnie 2x rozpołowić ciągnik.

 

Nawet tak wyśmiewany przez Ciebie Pronar dał na testy (pewnemu użytkownikowi af) cały ciągnik. Propozycja MTZ jest dla mnie śmieszna.

 

Belarus też miał nie wiem czy teraz ma swój tor przeszkód. Tylko co po tym że oni sami przetestują i dla nich niby będzie ok. A jak użytkownicy sami ocenia to będzie lepiej. A druga sprawa co to za filozofia rozpołowić ten ciagnik :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj