nitek

przerubka dźwigni zmiany biegów mtz 82 86r

Polecane posty

nitek    0

Witam, zastanawiam się czy da się przerobić dźwignie zmiany biegów w moim mtz 86r mała kabina. Chodzi mi o przeniesienie jej na bok jak w nowszym mtz. da się coś takiego zrobić ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
long    1

Cena Kup Teraz

 

673 zł

Chyba nie macie na co pieniędzy wydawać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Według mnie ta pokrywa nie będzie pasować. Jak są biegi na środku to kaseta z wodzikami jest na środku a tu jest z boku.Nie robiłem nowszej skrzyni to nie wiem Ale tak sądzę. Też myślałem o tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Śmiem twierdzić że w środku nic nie zmieniali, tylko pokrywa zmieniona i mamy już krok do przodu w technologi. Ale dla pewności trzeba by było porównać chociaż w katalogu te dwa modele czy tylko elementy pokrywy są inne czy również dół.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nitek    0

jeśli starczy mi jutro czasu pojadę do sklepu i sprawdzę te dwie pokrywy, mieszkam 1km od verde :) , w skrzyni raczej nic nie jest zmienione, w nowszym typie wodziki też są na środku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

pewnie że na skrzynie pasuje kosz widełek jest taki sam przecież wiberak zmiany biegów jest też na środku tylko dźwignia wyprowadzona jest na bok ale nie wiem jak w kabinie to będzie pasować i wygladać


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nitek    0

napewno trzeba przenieść wajchy od womu, i przedniego napędu, w małej kabinie jest niewiele miejsca. Ciekawi mnie czy nietrzeba będzie dorabiać jakiegoś mocowania do tej całej podstawki od biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
henes    11

Ja w swoim mtz82 z 1990r[duża kabina] zmieniłem pokrywę skrzyni biegów z dżwignią na środku na tę z dżwignią z boku już dawno.Wszystko pasowało i chociaż koszt tego był spory to naprawdę było warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj