Skocz do zawartości
nitek

przerubka dźwigni zmiany biegów mtz 82 86r

Polecane posty

nitek    0

Witam, zastanawiam się czy da się przerobić dźwignie zmiany biegów w moim mtz 86r mała kabina. Chodzi mi o przeniesienie jej na bok jak w nowszym mtz. da się coś takiego zrobić ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
long    0

Cena Kup Teraz

 

673 zł

Chyba nie macie na co pieniędzy wydawać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    189

Według mnie ta pokrywa nie będzie pasować. Jak są biegi na środku to kaseta z wodzikami jest na środku a tu jest z boku.Nie robiłem nowszej skrzyni to nie wiem Ale tak sądzę. Też myślałem o tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    449

Śmiem twierdzić że w środku nic nie zmieniali, tylko pokrywa zmieniona i mamy już krok do przodu w technologi. Ale dla pewności trzeba by było porównać chociaż w katalogu te dwa modele czy tylko elementy pokrywy są inne czy również dół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nitek    0

jeśli starczy mi jutro czasu pojadę do sklepu i sprawdzę te dwie pokrywy, mieszkam 1km od verde :) , w skrzyni raczej nic nie jest zmienione, w nowszym typie wodziki też są na środku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

pewnie że na skrzynie pasuje kosz widełek jest taki sam przecież wiberak zmiany biegów jest też na środku tylko dźwignia wyprowadzona jest na bok ale nie wiem jak w kabinie to będzie pasować i wygladać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nitek    0

napewno trzeba przenieść wajchy od womu, i przedniego napędu, w małej kabinie jest niewiele miejsca. Ciekawi mnie czy nietrzeba będzie dorabiać jakiegoś mocowania do tej całej podstawki od biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
henes    11

Ja w swoim mtz82 z 1990r[duża kabina] zmieniłem pokrywę skrzyni biegów z dżwignią na środku na tę z dżwignią z boku już dawno.Wszystko pasowało i chociaż koszt tego był spory to naprawdę było warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×