Skocz do zawartości
kevin25

John Deere 1640

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
kevin25    158

Witam wczoraj zakupiłem sobie nową zabaweczke do gospodarstwa a inaczej mówiąc John Deera 1640 z 86r z turem Mailleux MX 40-85 i z tej racji mam do was kilka pytań:

- jaki tam filtra oleju silnikowego potrzebny jest, do tego modelu? chodzi mi o numer katalogowy filtra lub jego zamiennik czy cos takiego bo musze zmienić olej w silniku.

- czy posiada on filtr oleju hydrauliczno_przekładniowego inaczej mówiąc skrzyniowego? Jesli tak to w którym miejscu moge go przy traktorze znaleść i co zrobić aby go wyczyścić lub może jest wkład to jaki ma numer katalogowy to zakupie.

- po przekreceniu kluczyka na 11 pozycje czyli inaczej zapłon nie wiem dla czego myga kontrolka znaku zapytania w trujkącie? czym moze być to spowodowane. Od razu powiem ze wtedy jak ona mygała brak było oleju hydraulicznego bo pooprzedni włascicel patrzył sstan na odpalonym silniku. Co moze powodowac ze ta kontrolka się zaświeca ?

- czy olecilibyście jaki materiał na błotniki inaczej tapicerke bo chciał bym mu połozyć zupełnie nową bo w kilku miejscach jej powaznie brakuje.

- jak sprawdzić stan oleju w przednim moscie i przednich piastach?

- jakie ciegło wybrać do tego modelu?

- czy odłacza siegdzieś jakimiś kranikami węzownice od ogrzewania kabiny?

_ jak rozebrać maske bo chciałem sie dobrać do filtra powietrza?

Narazie te pytania mnie irytuja chciał bym w miare możliwości poznać odpowiedzi na nie pozdrawiam wszystkich uzytkowników starych JD i reszte AF :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

glwoj    1

1. Znajdziesz w katalogu, kupisz m. in. na techagro.pl

2. Znajdziesz w katalogu, kupisz m. in. na techagro.pl

3. Mrugająca kontrolka to normalne, po zapaleniu ma przestać. Olej sprawdza się na odpalonym ciągniku, jak masz tura to stan oleju ma być odpowiednio wyższy.

4. Nie mam zdania.

5. W moście od przodu są dwie "śruby" na kwadraciak, stan oleju sprawdza się w tej wyższej. Na piastach jest znak jak trzeba ustawić koło i odkręcając śrubę sprawdza się stan oleum.

6. ??? Chodzi o łącznik górny; nie ma jak oryginał

7. Nie ma kraników, tylko zawór w kabinie który steruje mocą grzania

8. Trzeba odchylić prawy dekiel i masz dojście do filtra, tur może utrudniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

moj 1640 jest troche przymulony czy moze to byc przyczyna pompki zasilającej filtry wymieniłem jak dodam raptownie gazu to dymi ale długo sie napedza i niewiem czy pompka czy morze pompa główna bo wszystko w orginale chyba jeszcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwa    0

Dlaczego w John Deere 1640 są problemy ze zmianą biegów? Ciężko wchodzą. Jaki płyn powinien być stosowany do pompki sprzęgłowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    1

Do pompki sprzęgłowej przychodzi płyn DOT4. Może nie wysprzęgla dobrze i dlatego biegi ciężko wchodzą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    1

A wysprzęgla dobrze czy nie bardzo? powodem nie wysprzęglania może być zapowietrzenie, pompka, wysprzęglik, łożysko oporowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwa    0

Nie bardzo wysprzęgla. Czasem trzeba jeszcze raz wycisnąć sprzęgło ale pompka nie jest zapowietrzona.

Edytowano przez wwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    1

Z wysprzęglika nie leje czasem? Może uszczelniacz w pompce przepuszcza (ja tak miałem, wymieniłem a za pół roku poszedł uszczelniacz w wysprzęgliku :() Próbowałeś odpowietrzać? Możesz zwiększyć skok pedału sprzęgła (śruba regulacyjna przy pompce).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwa    0

Nie wszędzie czysto. Tak wczoraj nic nie dało. Spróbuje z tą regulacją może coś pomoże. A czy może dojść do uszkodzenia czegoś jeśli tak to się zostawi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    1

Trzeba ściągnąć cięgła, spuścić olej, przesunąć wałek w jedną stronę, wydłubać stary uszczelniacz i wepchnąć nowy (ciężko to wchodzi, najpierw wsadzić jedną stronę, a potem napychać czymś tępym)

Edytowano przez glwoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    1060

nie chce zakladać nowego tematu ,mój johan 1640 zaczął tracić moc ,jadę z przyczepą pelnym gazem nagle zwalnia,chwilę mu odpuszczę i znow dobrze,filtr paliwa nowy,gdzie jeszcze może być przytkany,pozdrawiam i liczę na pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
    • Przez kierowca12
      Witam 
      Chciałbym się dowiedzieć jak jest zasłożony przedni wom w jd 3050 mógłby ktoś mi wyłać zdjecie albo chociaż napisać jak to jest zamontowane 
    • Przez Rafal_john3140
      Witam.
      Mam nastepujący problem z jd 3140: kiedy mam załaczony przedni naped na zakretach słychac zgrzyty w obu kołach przypominające kamienie młyńskie trące o siebie.Kiedy jade prosto z włączonym przodem jest ok. Przy wyłączonym przydnim napedzie problemu nie ma nawet na zakretach.
      Dodam ze zalałem nowy olej w kołach i przednim moscie,nie ma poprawy.
       
      Co to moze byc? Proszę o pomoc.
    • Przez Spojler
      Moge kupic traktor ale waham się pomiedzy case'em 5140 a jd 3050.Nie mam pojęcia jak porównać te dwa ciągniki.W końcu w case jest wiecej elektroniki a jd prostota.
       
      prosze o plusy i minusy tych dwu ciągników
       
      PS. zna ktos stronke z uzywanymi/uszkodzonymi maszynami z polski/holandii?
    • Przez damian19321
      Cześć jakie macie opinie o tych modelach jd 1640/2140, jak z spalaniem w porównaniu do c360 dostępnośćią częśći i kosztem, na co zwracać uwagę przy kupnie poza ceną (stan techniczny)? jakie usterki występują najczęściej? Czy nie lepszy był by np zetor np 7245 
      Pracował by na około 15ha na lekkich ziemiach 
×