Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
sezam

co sadzicie o traktorze ltz 55

Polecane posty

sezam    0

Tak jak w temacie co o nich sadzicie bo kozna takiego wyrwac juz za 15 tys zamiast ursusa 330 moglby byc pracowalby z ursusem 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

A mój kolega to miał i było to jednym wielkim szajsem. Coś ala T25A tylko 4 cylindry.Ciągnik lekki niby ma ten napęd ale Białorus Jumz lupiej sobie radził w polu od niego,ostatnio się przełamał podczas kopania kartofli Anną. Na szczęście sprzedał ten wynalazek i kupił MTZ 82.Ciągnik dobry do lekkich prac np.kosiarka, oprysk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qamil    0

ja nie mam tego ale widze zalety, których nie ma c 360 np:

1 wspomaganie kierownicy

2 napęd 4x4

Tyle z mojego punktu widzenia mogę ci podpowiedzieć, jesli miał bym wybierać to brałbym ltz 55

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pracował z pługiem Lemkena 3x35 ale strasznie mu ciężko było i znowu wierna Białoruś Jumz z nim pracowała, brony 5 polowe,opryskiwacz, rozsiewacz nawozu o pojemności max 600 kg bo przód podrywa, siewnik do zboża, kosiarka do trawy. Odwieczny problem to cieknąca hydraulika jeszcze bardziej poplątana niż w MTZ. No ma ten napęd ale często rwał się wałek na łączeniu z elastycznym sprzęgłem. Trochę dużo pali jak na swoją moc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FanUrsusa    0

A jak dba tak się ma nieprawda ? A było kilka serii . A powiem ci tak on nie ma wile wspólnego z belarusem , no może z 1/4 ale nie odziedziczył po nim słabej i cieknącej hydrauliki . Troszkę cieknie ale przy belarusie by się lało . Jak się dba to jest sucho . Plusem jest 4x4 , rewers , podnośnik 1,6t , komfort , zwrotność . On połowę ma z władka reszta czyli 1/4 jest tylko projektowana .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sezam    0

A nadawal by sie ten ltz do tura jesli tak to do jakiego i ile by podniosl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk89    18

@kukiteam

no to żeś uzasadnił swoją odpowiedź.

LTZ ma na pewno lepszy komfort niż w c-360, wspomaganie, napęd 4x4. moim zdaniem ciekawy ciągnik.

napisz do usera @ltz55as, on ma taki ciągnik więc może Ci coś więcej powie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FanUrsusa    0

Tur do niego to zależy do jakiej kwoty . Ciekawe czy ci co tak źle komentują to chociaż się przejechali ltz . Ja bym kupił ale mi potrzeba coś silniejszego . Ale w przyszłości za c-360 może przyjdzie taki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    18

To jakies do***ane te ltzty byly co nimi jezdziliscie.... :D

moj pali w 4x35 7 l ON na ha! w glebokiej zimowej orce wiec jak pompa wtryskowa i wtryski do d**y to i spali duzo i sily nie bedzie... 3x35 to moj by rozerwal, 14 km/h z takim latalem jak pluga do niego nie mialem wiec...

Walek ani razzu nie urwany, mam go z czarna kabina i komfort jest dobry, nigdzie mi nie wieje ani na nogi ani na glowe, wyciszenie ok siedzenie wygodne, 10 biegów d przodu, 6 do tyłu ( z czego ostatni 30 km/h :D )a

A od wszpomagania to sie odpie**olcie bo jezdzilem roznymi ciagnikami ze wsp kier i jakos w ltz wcale gorzej nie chodzi.

Aha i jeszcze ktos tu wyzej wspomnial ze za lekki- hahaha wez go do 5211 albo do 3512 przyrownaj, linke dawac i jakas 60 i gwarantuje ze 60 nawet pol metra go niue przeciagnie wiec bajek nie opowiadajcie, plug ktory mam dugi dosc jest i ciezki (ok 500 kg) i nigdy jeszcze kola na 2 cm mi sie nie oderwaly od Ziemi wiec co jest? grawitacje w kolach przednich mam? bzdury piszecie tu koledzy jak nie wiem co

tyle odemnie pozdrawiam :)

gallery_2106_318_27741.jpg

Edytowano przez MiRol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

hah na temat tego sprzetu moge sie wpypowiedziec posiadam taki bardzo fajny ciagnik...

spalanie plug 4x35 7l/mth agregat 2,4m 5/6/mth,,,

komfortu nawet nie ma co porownywac z 360 bo w 60 to zero komfortu,,,

w ltz idzie radia posuchac... a tam.... o bosci kabina i ogolnie wszystko pozostawia wiele do zyczenia..

plus to naped wspomaganie.. osobny zbiornik na hydraulike..

jak chcesz cos wiedziec wiecej pisz na priva...

cena takiego capka.... hmmmm mysle ze za 22tys powinien byc juz dobry egzemplarz..

tylko zastawawialbym sie jeszcze nad mtz82:)

Edytowano przez ltz55aluki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz przeciągać to podepnij 5245 i LTZ i na pewno LTZ będzie skakał jak głupi.Te pługi to były obrotowe Lemken 3 skiby tylko górne korpusy były odkręcone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    18

Jak chcesz przeciągać to podepnij 5245 i LTZ i na pewno LTZ będzie skakał jak głupi.Te pługi to były obrotowe Lemken 3 skiby tylko górne korpusy były odkręcone.

 

A 4340 moze byc? bo akurat z takim sie przecialem i zgadnij ktory skakal??

podpowiem tylko ze napewno nie ltz :D wnioski zostawiam dla Ciebie ....

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz porównywać ciągnik który ma napęd na 4 koła z ciągnikiem który go nie ma?Bezsensowne porównanie, jeżeli już chcesz porównać faktycznie to weź ciągniki o podobnej mocy i z napędem na 4 koła. Konkurentem dla LTZ 55 może być zetor 6245 jestem przekonany ,że Zetor na pewno by poradził sobie z ruskiem.Widziałem przez kilka lat LTZ 55 i wiem co może a czego nie może.Na glebach w mojej wsi miał faktycznie wielki problem z pługiem wyżej wymienionym mimo 4x4.Na twoich glebach może jechać z pługiem te 14 KM/H ale to już nie jest orka.Każdy ma swoje zdanie o tym ciągniku i nie ma powodu do wywoływania jakiejś kłótni. Ja przedstawiłem argumenty które zauważyłem podczas pracy i obserwacji tego ciągnika.

Edytowano przez grzesiu09091987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    18

tak jak mowilem zetora 4340 przeciaga i ma on podobna moc i naped 4x4... ma on bodajze 62.5 albo 58 km wiec czy ten czy 6245 jeden czort :D

Edytowano przez MiRol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ole    0

Witam,

Posiadam LTZ 55a od stycznia, w sumie to nawet od użytkownika tego portalu. LTZ zastąpił poczciwą 60-tke. Powiem tak, nie jest to ciągnik idealny, ma na pewno wady jak: lekkie wycieki czy słabe hamulce oraz za szybki wsteczny - te przynajmniej zaobserwowałem. Wycieki po wymianie rozdzielacza i uszczelnieniu tu i tam już prawie zanikły, a to reszty trzeba się przyzwyczaić. Ale plusów na zdecydowanie więcej: cisza w kabinie, automatyczne załączanie i wyłączanie przedniego napędu, duży prześwit, mocy podnośnik z dociskiem, niski spalanie, chłodzenie powietrzem, wspomaganie, niska cena części, dostępność części (w porównaniu do zachodnich maszyn) bardzo duży uciąg (waga ciągnika to 3,4t) i wiele innych. Byłem nim parę razy w lesie i sprawuje się świetnie również w współpracy z wyciągarką. Wżyciu nie zamienił bym się z powrotem na c-360 ,a różnica w cenie niewielka bo ltz-ty należą do tańszych jak nie najtańszych ciągników w tym przedziale mocy i roczników. Mogę polecić ten ciągnik.

Edytowano przez ole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

eeee fachowiec mowie tu o grzesiu:)

tyle powiem porownaj cene zakupu zetora cene jego eksloatacji cene czesci zamiennych spalanie itp:) <_<

to ja juz dziekuje za tego twojego zetora.... :lol:

koledzy na yt ciagaja nim 5x35 i plug wazy tez tak ok 600kg i jakos go nie podnosi i daje sobie z nim rade...

a widzialem ltz w akcji z agregatem bomet 3,60m:D

nie chcesz wierzyc to nie....

a to co mowisz to bajki... ;)

aaa i jeszcze cos nie ogarniasz tematu zetora bo nawet modeli nie znasz 4340 ma 4x4 4cylindry i jakies 62km...

5245 ma 3cylindry 4x4 i 51km od rocznika 87-93 ... ponizej 87 maja 48;)

http://www.tractoor.pl/cignik/dane-techniczne/116-zetor/943-zetor-5211-7745.html poczytaj troszke:)

pozdrawiam...

Edytowano przez ltz55aluki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chłopczyku pokaż mi dokładnie cytat w którym piszę o Zetorze 4340? Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem, wiem ,że kochasz LTZ. Ja jak bym miał kupować ciągnik LTZ to z pewnością wolał bym już kupić MTZ 82, oba są w tej samej cenie.U mnie w okolicy wogule nie ma części do tego. Ja piszę moje spostrzeżenia a ty zaraz się denerwujesz opanuj się troszkę i przyjmij z pokorą zdanie innych. Na zetorach i innych traktorach to ja się znam, kształciłem się w kierunku maszyn rolniczych a dodatkowo zajmujemy się remontowaniem ciągników. Mogę uprzedzić kolejny twój post. Wyremontowane ciągniki chodzą bardzo dobrze i klienci są zadowoleni bo wszystko chodzi jak należy.

Edytowano przez grzesiu09091987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×