waldii941

120.54 Pompa nie podnosi

Polecane posty

waldii941    0

Witam.

Mma problem z Renault 120.54 a dokładnie z pompą. Aby podniosła agregat trzeba mocno przygazować i podnosi powoli, aby opuścić tak samo. A gdy na polu przejadę z 200m i chcę podnieść to już w ogóle nie podniesie. Wyłącze ciągnik na jakieś 10-15min i znowu może podnieść ale ciężko. Wiecie może o co w tym chodzi, wcześniej nie miałem żadnych problemów z tym ciągnikiem to się nie orientuję . Z gódy dzięki za pomoc .

Edytowano przez waldii941

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A przyczepy jak wywraca? Za siedzeniem taka linka powinna być ona chyba jest od prędkości ruchów podnośnika i jeszcze filtr ssawny w jakim jest stanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldii941    0

Hydropak podnosi dobrze, przyczepy nie sprawdzałem ale myśle że to samo będzie. A ten filtr ssawny gdzie się znajduję ? Ten jeden przy silniku co jest to wyczyściłem to jest ten ?

Edytowano przez waldii941

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tam kolega waldi293 pisał że podłącz sobie manometr no i zgoda ale taki instrument nie każdy ma w warsztacie i dlatego mówiłem żebyś prawdził podpinając przyczepę pod wywrot ale jeśli piszesz że pracujesz z agregatem to jak ci się siewnik składa normalnie czy też powoli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldi293    0

jeżeli pompa ma dobre ciśnienie to wina bedzie rozdzielacza podnośnika który znajduje sie na płycie pod kabiną ,dostał się brud lub jaki opiłek i stąd takie objawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ten przy silniku filtr to jest tłoczny tego się nie czyści tylko raczej wymienia a jak go otwarłeś to dużo tam było opiłków bo to by znaczyło że pompa się kończy a ten ssawny to jest na tej grubej rurce co olej nią do pompy płynie wejdz pod ciągnik tak w okolicy skrzynki na akumulator to go tam znajdziesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldii941    0

Już chyba znamy przyczynę. Dałem znajomemu pompę i zregeneruje ją. ;]

Jednak było coś nie tak w niej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldii941    0

hmm .. miałem pompę teraz od kolegi pożyczoną oraliśmy 4 godzinki wszystko ładnie było pod koniec już ciężej podnosiła trzeba było już przygazować żeby podniosła, jutro założe swoją już i sprawdzę jeżeli też tak będzie sprawdzę ten rozdzielacz jednak jak piszecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

mam pytanie gdzie się wlewa olej do skrzyni renault 155-54 i czy mogł mi zrobić zdjęcie bagnetu do mierzenia oleju w skrzyni bo jak kupiłem to go nie miał jak jest długi proszę o odpowiedz i dzięki bo pewnie muszę dolać ale nie mogę znależć wlewu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodex20    0

Mam taki sam problem jak założyciel tematu.

Niedawno ze swoim staruszkiem przeprowadzaliśmy naprawę Renault 120.54( ja raczej pomagałem tylko). Wymienialiśmy tryby bieu szosowego bo się połamały.

Po zmontowaniu ciągnika na nowo biegi wchodzą i ta część działa lecz po 10 min od uruchomienia odcina hydraulikę: ni ma wspomagania, podnośnik nie podnosi.

Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy??

Dodam że pod kabiną zdjęliśmy jeszcze pokrywę za skrzynią biegów aby mieć widok na tłoczysko podnośnika i WOM i zebrać cały nieużyteczny olej przed zalaniem nowego, lecz tylko tyle. Główne naprawy dotyczyły skrzyni biegów, ale to hydraulika odmawia posłuszeństwa.

Proszę o sugestie

 

Byłbym wdzięczny za kontynuowanie tego wątku z Państwa strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jakim olejem byl zalany podnosnik?

bo mi to wyglada na olej

w jakiej wersji ta 120, mechaniczna czy e-hydr. ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejlud    0

Do rami. Jak naładuje baterie to zrobie zdjęcia i spróbuje wstawić do galeri.A wrazie czego to daleko od siebie nie mieszkamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacy1975    3

witam koledzy mechanik mówił mi że będzie również do wymiany oring przypuszczam że coś taki jak na tulejce w 360 pod pokrywą będę robił hydraulikę w tygodniu z tyłu to mogę napisać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

witam mogę podać numer do b . dobrego mechanika dla którego renie i inne zachodnie to chleb powszedni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxx20    2

Witam mój znajomy kupił renault 103-54 są w niej dwie pompy hydrauliczny z lewej taka większa i z prawej mniejsza od czego są te pompy jena na pewno od podnośnika ta większa a ta mniejsza ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxx20    2

Czyli odo podnośnika jest pompa za lewej strony silnika a od wspomagania z prawej strony silnika patrząc od tyłu a zawsze myślałem że to pompa od skrzyni bo reno ma hydrauliczną skrzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj