waldii941

120.54 Pompa nie podnosi

Polecane posty

waldii941    0

Witam.

Mma problem z Renault 120.54 a dokładnie z pompą. Aby podniosła agregat trzeba mocno przygazować i podnosi powoli, aby opuścić tak samo. A gdy na polu przejadę z 200m i chcę podnieść to już w ogóle nie podniesie. Wyłącze ciągnik na jakieś 10-15min i znowu może podnieść ale ciężko. Wiecie może o co w tym chodzi, wcześniej nie miałem żadnych problemów z tym ciągnikiem to się nie orientuję . Z gódy dzięki za pomoc .

Edytowano przez waldii941

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A przyczepy jak wywraca? Za siedzeniem taka linka powinna być ona chyba jest od prędkości ruchów podnośnika i jeszcze filtr ssawny w jakim jest stanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldii941    0

Hydropak podnosi dobrze, przyczepy nie sprawdzałem ale myśle że to samo będzie. A ten filtr ssawny gdzie się znajduję ? Ten jeden przy silniku co jest to wyczyściłem to jest ten ?

Edytowano przez waldii941

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tam kolega waldi293 pisał że podłącz sobie manometr no i zgoda ale taki instrument nie każdy ma w warsztacie i dlatego mówiłem żebyś prawdził podpinając przyczepę pod wywrot ale jeśli piszesz że pracujesz z agregatem to jak ci się siewnik składa normalnie czy też powoli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldi293    0

jeżeli pompa ma dobre ciśnienie to wina bedzie rozdzielacza podnośnika który znajduje sie na płycie pod kabiną ,dostał się brud lub jaki opiłek i stąd takie objawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ten przy silniku filtr to jest tłoczny tego się nie czyści tylko raczej wymienia a jak go otwarłeś to dużo tam było opiłków bo to by znaczyło że pompa się kończy a ten ssawny to jest na tej grubej rurce co olej nią do pompy płynie wejdz pod ciągnik tak w okolicy skrzynki na akumulator to go tam znajdziesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldii941    0

Już chyba znamy przyczynę. Dałem znajomemu pompę i zregeneruje ją. ;]

Jednak było coś nie tak w niej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldii941    0

hmm .. miałem pompę teraz od kolegi pożyczoną oraliśmy 4 godzinki wszystko ładnie było pod koniec już ciężej podnosiła trzeba było już przygazować żeby podniosła, jutro założe swoją już i sprawdzę jeżeli też tak będzie sprawdzę ten rozdzielacz jednak jak piszecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

mam pytanie gdzie się wlewa olej do skrzyni renault 155-54 i czy mogł mi zrobić zdjęcie bagnetu do mierzenia oleju w skrzyni bo jak kupiłem to go nie miał jak jest długi proszę o odpowiedz i dzięki bo pewnie muszę dolać ale nie mogę znależć wlewu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodex20    0

Mam taki sam problem jak założyciel tematu.

Niedawno ze swoim staruszkiem przeprowadzaliśmy naprawę Renault 120.54( ja raczej pomagałem tylko). Wymienialiśmy tryby bieu szosowego bo się połamały.

Po zmontowaniu ciągnika na nowo biegi wchodzą i ta część działa lecz po 10 min od uruchomienia odcina hydraulikę: ni ma wspomagania, podnośnik nie podnosi.

Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy??

Dodam że pod kabiną zdjęliśmy jeszcze pokrywę za skrzynią biegów aby mieć widok na tłoczysko podnośnika i WOM i zebrać cały nieużyteczny olej przed zalaniem nowego, lecz tylko tyle. Główne naprawy dotyczyły skrzyni biegów, ale to hydraulika odmawia posłuszeństwa.

Proszę o sugestie

 

Byłbym wdzięczny za kontynuowanie tego wątku z Państwa strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

jakim olejem byl zalany podnosnik?

bo mi to wyglada na olej

w jakiej wersji ta 120, mechaniczna czy e-hydr. ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejlud    0

Do rami. Jak naładuje baterie to zrobie zdjęcia i spróbuje wstawić do galeri.A wrazie czego to daleko od siebie nie mieszkamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacy1975    3

witam koledzy mechanik mówił mi że będzie również do wymiany oring przypuszczam że coś taki jak na tulejce w 360 pod pokrywą będę robił hydraulikę w tygodniu z tyłu to mogę napisać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

witam mogę podać numer do b . dobrego mechanika dla którego renie i inne zachodnie to chleb powszedni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxx20    2

Witam mój znajomy kupił renault 103-54 są w niej dwie pompy hydrauliczny z lewej taka większa i z prawej mniejsza od czego są te pompy jena na pewno od podnośnika ta większa a ta mniejsza ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxx20    2

Czyli odo podnośnika jest pompa za lewej strony silnika a od wspomagania z prawej strony silnika patrząc od tyłu a zawsze myślałem że to pompa od skrzyni bo reno ma hydrauliczną skrzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj