Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
damianos0010

Deutz-Fahr Agrotron K610 vs Deutz-Fahr Agrotron K610 ProfLine

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz-Fahr

Witam !

Jest to mój pierwszy post na forum wiec chciałbym na początku przywitać wszystkich serdeczne.

 

Stoję przed kupnem ciągnika Deutz Fahr i mam w związku z tym kilka pytań.

Na początku, tak jak w temacie, chciałbym się dowiedzieć czym różnią się te dwie wersje ciągników "Deutz-Fahr Agrotron K610" i "Deutz-Fahr Agrotron K610 ProfLine". Czy opłaca się dołożyć ponad 40 000 - 50 000 zł do wersji ProfLine. Może ktoś z was posiada jeden z tych modeli i mógłby opisać powierzchownie jakie posiada opcje oraz funkcje które w codziennym użytkowaniu ułatwiają i uprzyjemniają pracę. Kolejne pytanie jest takie jakie systemy, opcję oraz funkcję powinien mieć a co kompletnie się nie przydaje i jest tylko dodatkiem obciążającym kieszeń. Ze swojej strony dodam stronę którą udało mi się znaleźć i na której jest opis podstawowej wersji Agrotron K.

 

Agrotron k

 

Dziękuję wszystkim za wszelkie udzielone informacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jasiupila    1

Na początku byś musiał podać ceny tych ciągników.

Profiline to fajny bajer, tylko trochę drogi. Taki sam Joystick jest w TTV. W tym joysticku masz w prawdzie 16 funkcji, ten Comfotip, którego jeszcze nigdy nie używałem, rewers, też rzadko używany. Choć jak mam być szczery to jak jeżdżę TTV i przesiądę się do eMki to nie mogę się odnaleźć. Wszystko rozpieprzone po całej kabinie prawie. W TTV jest jednak w 1 miejscu. Ja nie mam w eMce PL bo mi kasy było szkoda. I nie żałuje, żałuje że nie wziąłem TTV 610.

A ty musisz mieć szóśtkę, może być 4-cylindrowy? Jeśli może być 4 i chcesz wydać tą kasę na ten PL to to wydaje mi się, że za te pieniądze(podejrzewam około 270 tyś netto za K610 PL) możesz mieć TTV 420. Chodzi o Agrotrona, nie o Agrofarma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na początku byś musiał podać ceny tych ciągników.

Profiline to fajny bajer, tylko trochę drogi. Taki sam Joystick jest w TTV. W tym joysticku masz w prawdzie 16 funkcji, ten Comfotip, którego jeszcze nigdy nie używałem, rewers, też rzadko używany. Choć jak mam być szczery to jak jeżdżę TTV i przesiądę się do eMki to nie mogę się odnaleźć. Wszystko rozpieprzone po całej kabinie prawie. W TTV jest jednak w 1 miejscu. Ja nie mam w eMce PL bo mi kasy było szkoda. I nie żałuje, żałuje że nie wziąłem TTV 610.

A ty musisz mieć szóśtkę, może być 4-cylindrowy? Jeśli może być 4 i chcesz wydać tą kasę na ten PL to to wydaje mi się, że za te pieniądze(podejrzewam około 270 tyś netto za K610 PL) możesz mieć TTV 420. Chodzi o Agrotrona, nie o Agrofarma.

To jedna z ofert za K610 (nie profline) i jednocześnie najlepsza. Podobno jest to "full opcja". Ogólnie powiem tak, panowie z Deutz Fahr polecili mi K610 dlatego że zależy mi aby radził on sobie z pługami 4 (klasa ziemi 1,2) oraz agregatem, broną aktywną co najmniej 3m. Wiec bardziej jestem przychylny do wersji 6-cio cylindrowej . Zastanawiam się też czy do wersji zwykłej można dokupić joistic ? Bo z tego co piszesz wydaje mi się że to jest przydatna rzecz.

 

Deutz-Fahr Agrotechni k610

-moc maksymalna 127KM

-silnik 6 – cylindrowy , turbo intercooler , EURO III

-skrzynia biegów z POWERSHIFT i POWERSHUTTLE, 4 biegi załączane pod

obciążeniem, 40 km/h

-system ASM

-WOM tylny 540/1000/540ECO/1000ECO obr./min.

-kabina z ogrzewaniem i klimatyzacją

-przednia oś amortyzowana

-podnośnik przedni +WOM przedni 1000 obr/min +obciążnik

 

Cena: 250.000 zł netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

slawny    6

doplata do PL to jakies 20tys netto zawsze dealerzy mi o takiej kwocie mowili wiec nie wiem skad te 40-50 do pluga 4 na takie ziemie nie potrzebne ci sa cylindry tylko moc, a dociazenie bedziesz mial w postaci obciaznika na przedni tuz. mi w tym tyg agrotrona M410 zwykla wersje B z amort kabiny i osi przedni tuz wycenili na 254 netto do negocjacji

Edytowano przez slawny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

doplata do PL to jakies 20tys netto zawsze dealerzy mi o takiej kwocie mowili wiec nie wiem skad te 40-50 do pluga 4 na takie ziemie nie potrzebne ci sa cylindry tylko moc, a dociazenie bedziesz mial w postaci obciaznika na przedni tuz. mi w tym tyg agrotrona M410 zwykla wersje B z amort kabiny i osi przedni tuz wycenili na 254 netto do negocjacji

 

Kurcze trochę gubię się w tych wersjach, powiedz mi w takim razie czym wersja M różni się od wersji K610 oprócz silnika 4L. Mógłbym wiedzieć z jakiego województwa jesteś, bo ja lubelskie i tak naprawdę mało który dealer Deutz Fahr po za lubelskim chce mi sprzedać ciągnik, ze względu na odległość od serwisu :/. Jeszcze mam jedną prośbę mógłbyś pokrótce opisać co za tą cenę masz w wyposażeniu. Z tego co się doczytałem to on ma 142KM ?

Edytowano przez damianos0010

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Seria K to modele: K410 - 4cyl. 99KM, K420 - 4cyl. 112KM, K610 - 6cyl. 119KM (121 z DPC) i K430 - 4cyl. 126 (130 z DPC)

Seria M to modele: M310 - 4cyl. 134KM(142 z DPC), K420 - 4cyl. 154KM(157 z DPC), M600 - 6cyl. 131KM(132 z DPC),

M610/615 - 6cyl. 145KM (145 z DPC), M620/625 - 6cyl. 163KM (166 z DPC), M640 - 6cyl. 176KM (181 z DPC) i

M650 - 6cyl. 184KM (192 z DPC).

 

Poleciłbym zamiast K610 wziąć M600. Mocniejszy i lepszy silnik, większy zbiornik paliwa, lepsza skrzynia o większej ilości przełożeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jasiupila    1

No jest przydatny, ale później to go nie dołożysz. Po drugie wersja PL to nie tylko ten joystick, ale jak to jest w przypadku serii M pneumatyczna amortyzacja kabiny. K610 jest od M600 o tyle lepszy że ma osobną hydraulikę (olej do hydrauliki nie idzie ze skrzyni tylko z osobnego zbiornika). To chyba tylko to jest na plus K610. M600 ma natomiast lepszą skrzynię, wyższa seria i gabaryty trochę większe i chyba nawet jest trochę tańszy.

Tylko do M600 Profiline nie założysz, bo nie występuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam że teraz już trochę jestem zmieszany, będę zastanawiał się nad M600. Jeszcze mam parę pytań. Czy orientujecie się ile dealer może zejść z ceny już przy konkretnym zakupie, np. z 250, 270 netto, na ile mogę liczyć że zejdzie. Ciągnik będzie pracował z takimi maszynami jak

pług 4, agregat, brona aktywna 3m, talrzówka i to tylko tyle, więcej sprzętu nie przewiduje na ten ciągnik. Powiedzcie mi teraz czy tak na prawdę ten joystick mi się przyda ?. Fajnie by było gdybyście mi podali jakieś konkretne zastosowanie tego joystik-a

Edytowano przez damianos0010

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    6

ile konkretnie moze zejsc to zalezy od dealera i klienta:) dzoj przyda ci sie wtedy kiedy np bedziesz oral to bez odrywania reki z dzoja podniesiesz plug obrucisz zmienisz przelozenia i kierunek jazdy. Do tych maszyn ktore wymieniles spokojnie starczy ci ciagnik 4cyl jednak myslac przyszlosciowo np biorac pod uwage ze ciagnik bedzie pracowal z agr upr siewnym albo wiekszym agregatem lub plugiem z walem to zdecydowanie polecam 6, kupujac serie M masz 24 miesiace gwarancjii a w k jest 12 i ciagnik wyprodukowany we wloszech a eMka jest niemiecka. dlaczego w m600 nie dobierze sie PL skoro do M420 tak? kolego damianos radze poszperac po necie zdjecia poogladac jak jaka wersja wyglada katalogi pdf ze strony producenta posciagac, w serii M zwyklej mimo ze bez dzojstika to w podlokietniku juz jest sporo funkcji. wersja PL ma jeszcze wiele plusow w postaci automatyki zmiany przelozes, zarzadzania na uwrociach, licznik hektarow, wskaznik spalania i pare innych

Edytowano przez slawny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    4

posiadam właśnie wersje PL i jestem z niej zadowolony, nawet ojciec czesc funkcji w podłokietniku używa.

Plusem jest to ze wszystko masz w jednym miejscu i prawie cały ciagnik obsługujesz prawa dłonia. Serje K wybrałem bo ma odzielny zbiornik oleju do obsługi wyjsc zewnętrznych. Faktycznie to co poprzednik pisze ze K ma 12 miesiecy gwarancji i jest składana we włoszech ale mi to nie przeszkadza, najważniejsze zeby ciagnik sie niepsuł.

A teraz minusy:

-troszke mało przełożeń albo niedobór mocy bo czasami steka w gruberze (M-ka ma wiecej biegów pod obciążeniem)

-wiecej pali od ursusa U-1222 a podobna moc ale to przypadłość nowych ciagników bez wzgledu na marke (nawet FENTD-owi sie zdarza)

a tak to super ciagnik:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

 

-troszke mało przełożeń albo niedobór mocy bo czasami steka w gruberze (M-ka ma wiecej biegów pod obciążeniem)

 

 

M-ka ma 4 biegi pod obciążeniem więc to tylko/aż jeden bieg więcej niż seria K.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    6

mam zetora forterre z 3 i mf 6180 z 4 i powiem ze ten jeden bieg wiecej to naprawde duzo, w emce masz osobne 6 biegow a w K sa 4 pomnozone x2 takze eMka na pewno ma lepiej zestopniowana skrzynie. no i milo ze mit o super oszczednych deutzach legl w gruzach:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    108

Chcesz mi powiedzieć że silniki deutza dużo paląlaugh.gif mam fendta z silnikiem deutza i z agregatem 4.20m spali 5 l na hektar więc nie wiem skąd ta wzmianka.

Edytowano przez andrzej2257

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    6

a czy ja powiedzialem ze duzo pala? bardziej chodzi mi o to ze silnik deutza nie musi gwarantowac oszczednosci na forum jest uzytkownik posiadajacy k610 i forterre 11441 i duzo lepiej ocenia silnik zetora, bo nie dosc ze zwawszy to jeszcze na wykonana prace ma mniejsze spalanie zetor 4 a deutz 6

jest jeszcze jeden uzytkownik posiadajacy k420 PL i df 130 czyli poprzednika serii M i jak 130 mu sie bardo podoba tak K 420 drugi raz by nie kupil.

Dodam jeszcze ze silniki trafiajace do DF i fendta znaczaco sie roznia.

Edytowano przez slawny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Dodam jeszcze ze silniki trafiajace do DF i fendta znaczaco sie roznia.

 

Trochę się kolego mylisz. Do Fendt'ów trafiają te same silniki tylko z głowicą o 4 zaworach na cylinder.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    108

Dokładnie więc coś ci się nie udało slawny ja mam fendta kolega ma dojcza oba mało palą.

Edytowano przez andrzej2257

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    6

Trochę się kolego mylisz. Do Fendt'ów trafiają te same silniki tylko z głowicą o 4 zaworach na cylinder.

 

kolego to ze to ma taki sam blok silnika to nic nie znaczy, na silnik sklada sie mase osprzetu, ktory przedewsztkim decyduje o charakterystyce silnika, idac waszym rozumowaniem kazdy zetor ma ten sam silnik bo tam ten sam odlew siedzi od 60km do 140 takze nie rozumiem waszego rozumowania, claas i jd maja te niby te same silniki, tylko ze osprzet w claasie jest dokladany przez claasa i silniki maja zupelnie inna charakterystyke. sory ale glowica to praktycznie pol silnika wiec jak mozna mowic ze to te same silniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kgbck    6

Moje zdanie jak jezdzisz tyle spali:) ja mam fendta przy plugu pali 13 litrow na hektar ale potrafie zrobic ponad 20:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×