Zaloguj się, aby obserwować  
ARTEXX

Renault ares 540 kontrolka

Polecane posty

ARTEXX    0

Wie ktoś może od czego jest ta kontrolka .Sory za jakość zdjęcia . Z góry dzieki za odpowieć post-22554-0-59929800-1319739026_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketrab    3

Witam:)

jest to kontrolka od zatkanego filtra hydrauliki.

z tego co sobie przypominam było gdzieś już na forum wspomniane o tej kontrolce:D albo na PW z kims pisałem...nieważne

wystarczy przeczyścic filtr hydrauliki, masz 3 filtry za tylnym prawym kołem, musisz odkęcic ten największy (taki okrągły najprawdopodobniej będzie biały), ten duży można czyścic, te dwa mniejsze takie podłóżne się wymienia, jeśli czyszczenie nie pomoże przy wymianie oleju hydraulicznego radze wymieni wszystkie 3 filtry(trochę zabulisz no ale cóż)a w między czasie sprawdź wtyczkę przy czujniku tego filtra, warto ją przeczyścic

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maliniak985    0

W moim aresie też co nieraz zaświeca się ta kontrolka i dlatego mam pytanie. Przy czyszczeniu tych 3 filtrów trzeba koniecznie spuścić olej czy jest jakaś inna możliwość? Nic się nie stałoby jakbym jeździł przez kilkanaście motogodzin z zatkanymi filtrami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Z czyszczeniem filtrów to niezbyt dobra rada a już na pewno tego dużego, wymiennego ( nie wiem jak to zrobić), wygląda tak;http://allegro.pl/filtr-oleju-hydrauliki-massey-ferguson-mf-hf7952-i3568332004.html. Te małe wymienne można próbować czyścić ale efekt marny ( sam próbowałem) a wygladają takhttp://allegro.pl/filtr-hydrauliki-massey-ferguson-mf-wklad-filtra-i3521423961.html. Do wymiany (demontażu) filtrów nie trzeba spuszczać oleju, pojeździć można na przypalającej się kontrolce, filtry się nie zapchały tylko są mniej drożne, większy opór przepływu. U mnie gdy jeździłem na przygęstym oleju ( agrol U) też się świeciła do póki olej się nie rozgrzał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maliniak985    0

Dzięki za cenne rady . Pół roku temu był wymieniany olej , chciałem od razu nowe filtry wsadzić ale mieli akurat jeden tylko w pobliskim sklepie i dlatego żadnego nie wymieniłem . Ale u mnie jest tak jak u damianbudzyn po 20 minutach już nie świeci . Po zimie wymienię i będzie dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj