Skocz do zawartości
dawid19011994

john deere 6630 przedni napęd nie wyłącza się

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john

Świeci się kontrolka załączonego przedniego mostu i nie można go wyłączyć. Jeżeli ktoś miał już kiedyś taki przypadek lub wie jak temu zaradzić bez serwisu to proszę pisać.

 

Pozdrawiam

Z góry dzięki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rado2140    0

Nie przejmuj się tym też tak miałem przy 6600 jest kupiony od Korbanka przyjechał serwis i zapłaciłem za część 20 a 30 za dojazd ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JohnD6830    0

wiem że to po czasie ale może w przyszłości komuś pomoże przy przeglądzie serwisant wspominał że w tych jelonkach napęd jest na stałe załączony układ elektro-hydrauliczny rozłącza go więc jaka kolwiek przerwa w obwodzie elektrycznym powoduje załączenie na stałe napędu spotyka się że urywa się przewód od elektrozaworu umieszczonego przy skrzyni na samym dole.

Może to komuś pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam problem z wyłączaniem przedniego napędu,tylko u mnie niby wszystko jest jak trzeba,bo cewka działa.Wyjmowałem też ten trzpień który załącza napęd,wyczyściłem umyłem,a napęd nadal nie rozł.Nie wiem czy tak ma być ale jak nacisnę hamulec to zapala się lampka od przedniego napędu.Dodam że reszta hydrauliki działa jak należy,filtry były zmieniane,olej jest org.

JOHN DEERE 6800

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    29

Nie wiem czy tak ma być ale jak nacisnę hamulec to zapala się lampka od przedniego napędu.

Tak jest w każdym nowszym ciągniku, ponieważ hamuje przez dołączenie przedniego napędu. Po puszczeniu hamulców wyłącza.

 

 

 


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
momek    15

kolega ma racjie identycznie jest w kop-ład tylko że tam jest wybur czy hamują 4 czy 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianzbr    993

O w mordę, no ja mam 6630, ale nigdy się mi coś takiego nie przydarzyło. A jakiś błąd się wyświetla, pali się ta lampka niebieska, pomarańczowa lub czerwona? A nie dzwoniłeś do serwisu opowiedzieć o problemie? Miejmy nadzieje że to tylko jakiś czujnik padł, tani i znajdujący się na wierzchu... Moim zdaniem przyczyny trzeba szukać od strony elektrycznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ufek119    0

Kolego sprawdź bezpieczniki, może się spalił od załączania przedniego napędu.

A jakie miałeś objawy? czy po prostu przestał działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianzbr    993

Co do tego, co koledzy wyżej napisali, to muszę przyznać że te jaśki mają coś nie tak z tymi bezpiecznikami. Bo u siebie chyba już 2 razy wymieniałem od kierunkowskazów i raz od trąbika, czy jakoś tak. I na forum czytałem że też ktoś miał z tym problemy. I taki daleki kuzyn co mieszka daleko mówił że jego sąsiad ma 6630 i też co róż wymienia bezpieczniki. Mam nadzieję że ten problem u ciebie okaże się być błahą sprawą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejm335    0

A więc tak panowie problem mam już z głowy wtyczka od elektrozaworu przedniego napędu która znajduje się w dolnej części skrzyni została naruszona prawdopodobnie przez błoto została przerwana izolacja w wyniku czego zaśniedziało uzwojenie i nie było przejścia{dodam że potrzebne jest zasilanie aby rozłączyć napęd}no i problem z głowy dzięki za dobre rady!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kipper    1

A więc tak panowie problem mam już z głowy wtyczka od elektrozaworu przedniego napędu która znajduje się w dolnej części skrzyni została naruszona prawdopodobnie przez błoto została przerwana izolacja w wyniku czego zaśniedziało uzwojenie i nie było przejścia{dodam że potrzebne jest zasilanie aby rozłączyć napęd}no i problem z głowy dzięki za dobre rady!

Czy chodzi o ten zawór obok filtra oleju hydraulicznego? U mnie też napędu nie mogę wyłaczyc ;[ Bezpiecznik nie spalony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejm335    0

Nie ten elektrozawór znajduje sie w dolnej części skrzyni jest w takim zagłębieniu jak wjedziesz na kanał to od spodu go znajdzesz bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Kolego wszystko wskazuje że w twoim przypadku występuje przeciek na sprzęgle przedniego napędu i stąd brak możliwości jego wyłączenia .

Raczej czeka cię rozebranie i sprawdzenie sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper1990    3

kontrolka od przedniego napedu swieci sie wlasnie jak spali sie ktorys bezpiecznik od swiatel kierunkowskazow, a dlaczego sie czesto pala to juz pretensje do swojego sprzetu np. przyczep itd zwarcie robia i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek_m123    0

Witam. mam taki problem przy JD6320 lampka od przedniego napędu cały czas mruga nawet przy wciśnięciu hamulca. Natomiast przy załączaniu świeci się tak jak powinno być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jacek5227
      Czy jest jakaś zasada na odczytanie z nazwy ile Km ma ciągnik albo jaka wersja wyposażenia?! Czy poprostu trzeba to wiedzieć...?
    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
    • Przez MateuszCiurysek
      Witam przymierzam się do malowania błotników w Zetorze 5340 i o to moje pytanie czy ktos juz zdejmował te błotniki w podobnym zetorze czy trzeba tapicerkę ściągać by wyjąć błotnik  po prostu czy jest ona przytwierdzona do niego jeżeli ktoś już wyciągał błotniki to niech się odpowie jak to wygląda
    • Przez KierowcaJCB
      Witam chciałbym się dowiedzieć coś na temat skrzyni Autopower w jd 6920  , ile wytrzymują , czy często się psują oraz czy drogie są koszty naprawy.
×