emilchaja

Zakup kombajnu fortschritt E514 prośba o pomoc

Polecane posty

suzuki21l    5

fool-hd145.jpg

fool-hd146.jpg

panowie co to za kostki idą do nich 2 grube kable z tyłu kombajnu po obu stronach, pod wytrząsaczami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz779    1

Kolego suzuki 211 prawdopodobnie to są wyjścia do czujników strat ziarna, ja tak sądzę, muszę sprawdzić u siebie. Ja czujniki mam w swojej 514, ale nie mam komputera.

Kilka fotek wjazdu, czy ja się tam zmieszczę z hederem, raczej nie, ale spróbować zawsze można.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b0dc1912ae632e4.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d21d8e70099b142c.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/589823c3325cea37.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/486413554204095e.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

moze byc ciezko, ale dalej utrzymuje ze na dwa razy ale wyjdziesz :P


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki21l    5

fool-hd147.jpg

panowie dużo się od was dowiedziałem , ale męczy mnie ta sprawa z dwoma kabelkami, jakiś czujnik przepływu paliwa,czy?????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MatiRol92    72

Matey

cena jak na ciemną e-514 była dobra ,i nie zapominaj że ona jest w Czechach. Bo każdy handlarz np jest na allegro taka e-514 link: http://allegro.pl/kombajn-fortschritt-e-514-mdw-sieczkarnia-1990rok-i1939349522.html ,ona jest sprowadzona i ten gość napewno ją kupił za jakieś 25-27tyś a chce za nia 33tyś.

 

dlatego szukam w Czechach żeby było jak najtaniej ,a z e-514 miałem już styczność wiec widze czy jest warta kasy czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

Różnica w cenie z kosmosu sie nie bierze, nie wiem czy bym zaryzykowal kupno 514 za takie pieniadze, no ale to twoja kasa, ja jej za Ciebie nie wydaje ;)

 

panowie zauwazylem ze w mojej 512 zaczyna sie cofac paliwo, tzn postoje chwile i musze isc podpompowac bo nie odpali, na cos byscie na poczatku stawiali?


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej612b    227

Tak już to przerabiałem- pompka , pewnie coś przy zaworkach , ja kupiłem używaną od innego forsza , za sto parę zł. nie polecam - żadnej podroby - jak już to oryginał ale to dwa razy drożej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki21l    5

Suzuki to jest podgrzewacz paliwa

 

kolego, może wiesz jak to działa, czy po odpaleniu non stop podgrzewa, czy przed odpaleniem jakimś przyciskiem się podgrzewa by szybciej zapalił, jak świece żarowe????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    29

To raczej jest elektrozawór podawania paliwa do świecy żarowej. Jeden żarnik masz na desce rozdzielczej, włącza się ją po przez włącznik rozrusznika. Włącznik trzeba wcisnąć wówczas grzeje się świeca kiedy się nagrzeje przekręcasz i następuje podanie paliwa oraz praca rozrusznika. Kombajn używasz w okresie letnim więc nie ma potrzeby jej używania.

Edytowano przez PrzemoO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki21l    5

ok, jeszcze jedno pyt. chyba ostatnie, czy podsiewacz (ta blacha karbowana) wyciąga się przodem czy tyłem, jeżeli przodem, to czy trzeba ściągać gardziel, czy wystarczy podnieść, może ktoś to przerabiał, i by mi opisał proceder przy wymianie tego ustrojstwa, był bym wdzięczny za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    29

Jeśli opuścisz skrzynie to przodem, a jak nie to tyłem tylko wtedy może sieczkarnia znowu przeszkadzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

my u siebie wyciagalismy do tyłu (tylko wtedy jeszcze nie mielismy sieczkarni, wiec nie wiem czy coś to przeszkodzi, ale wydaje mi sie nawet z sieczkarnia powinien spokojnie wyjsc do tyłu), a zeby go wyciagnac przodem to wydaje mi sie ze podajnik tez musisz sciagnac


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki21l    5

fool-hd149.jpg

witam ponownie, czy cheder trzyma się tylko na tych cynglach po obu stronach, czy jeszcze gdzieś go boli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MatiRol92    72

słyszałem gdzieś że w E-514 chyba do 1984 roku robione były mniejsze podajniki kłosowe ,po 84r zaczeto robić wieksze. czy to prawda?? i jaki to ma wpływ na kombajn czy to coś polepsza??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz779    1

Kolego suzuki jak się nie mylę heder zabezpiecza się jeszcze od spodu dwoma bolcami, powinny być na podajniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

chcesz sciagac caly podajnik czy sam heder? bo jesli sam heder to tak jak kolega wyzej pisze, pod podajnikiem masz dwa bolce, odbezpieczasz, odkrecasz weze od hydrauliki, pas/lancuch opuszczasz podajnik, cofasz i heder zostaje tam gdzie ma byc


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki21l    5

koledzy, przepraszam was, żle napisałem gardziel(podajnik) nie cheder,

obejrzałem go niby dokładnie, i mi się wydaje że trzyma się tylko na tym co przedstawia fotka, chcę się upewnić, będę go zdejmował za pomocą tura, nie chciałbym czegoś rozerwać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Witam,koledzy czy jak odpalacie wasze Fortschritty to trąbią jak polski bizon czy nie, i jeszcze jedno czy jest to mozliwe że łańcuchy w gardzielu bedą pasowały od bizona, bo u mnie są założone takie jak w polskim od podajnika zbożowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MatiRol92    72

kolego tak trąbią przy odpalaniu ,a co do podajnika (gardziela) to chyba raczej niebedzie pasował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki21l    5

fool-hd150.jpg

czy po tej stronie młocarni, niema być żadnej smarowniczki, przecież jest łożysko, mógłby mi ktoś tą kwestie opisać, może czegoś tu brakuje???????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

niczego tu nie brakuje, zeby nalozyc tam smar musisz sciagnac zabezpieczenie segera, podwazyc blaszke i masz na wierzchu lozysko


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez agropiotrmosz
      Witam
      Poszukuje opisu skrzynki bezpieczników w E-514. Który od czego odpowiada i jakie natężenie ma mieć.
      Z góry dziękuje :)
    • Przez KrzysztofL
      Witam mam nietypowy problem .Odebrałem silnik po kapitalnym remoncie ,założony do kombajnu pali , ciśnienie na zimnym 5,5  rozgrzany 4 atmosfery ,ale problem polega na tym że zapala mi się kontrolka zabrudzenia filtra ( ciśnienia oleju ) . Wymieniłem filtr na nowy ,nie pomogło , wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i można powiedzieć że pomogło tylko na odwrót. Przy zgaszonym silniku kontrolka się nie świeci ale gdy odpalę kombajn to kontrolka się zapala . Nadmieniam że ciśnienie pokazuje 5,5 na zimnym . nie mogę docierać silnika bo nie wiem o co chodzi z tą kontrolką . Brak mi pomysłów . Pomocy.
    • Przez pi0tr
      Witam.
      Mam następujący problem z moją maszyną. Podczas koszenia dosyć często zdarza się że bęben młócący nie pobiera materiału. Heder i przenośnik pochyły działąją bez zarzutu, słoma gromadzi się na wysokości chwytacza kamieni (był czyszczony kilka razy, niczego to nie zmienia) i wraca górą przenośnika do ślimaka i tam kombajn go 'wypluwa'. Jak już bęben złapie to co się nagromadziło to zazwyczaj kończy się to zabiciem młocarni. Taśma przenośnika jest dosyć luźno ale to nie ona jest problemem - słoma jest wciągana do podajnika i stamtąd wraca. W okolicy chwytacza kamieni wszystko wygląda normalnie - nie ma żadnych przeszkód, nic nie jest wygiętw, wygląda jak fabryczne. Czy ktoś ma pomysł jaka może być przyczyna tego problemu? Prosze o pomoc - usterka zabiła już dwa pasy napoędzające całą młocarnię i dwa pasy od bębna.
    • Przez Michael18
      Witam Serdecznie, jak w temacie. Niestety nie wiem co mam zrobić, aby odpowietrzyć wysuw motowideł w kombajnie 514. Proszę o wytłumaczenie co mam dokładnie zrobić. Z góry dziękuję za pomoc! 
    • Gość
      Przez Gość
      Witam,
      mam problem z fortschrittem e514 dużo słomy wpada na podsiewacz i sita, co później idzie do zbiornika.
      Próbowałem już różnych rozwiązań zmieniłem nawet dolne sita na żaluzjowe, ale myślę że problem może tkwić w odrzutniku lub coś za bębnem jest nie tak. Słoma z bębna powinna raczej wpadać na wytrząsacze a dużo mam jej na sitach i już nwm co mam zrobić.
      Proszę o rady, pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj