Polecane posty

rolnik-k    0

Jaki ten ciagni pociagnie pług.Słyszałem ze moze miec problemy z 4 obracana.A gleby u nas ciezkie.Jake odkładnice powinny byc??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek    5

Ja ciągne 4*40 kverneland zagonowy. Udzwig podnośnika ma ponad 5 ton więc powinien dać rade z obracanym. Ale wszystko zależy od warunków na polu. Orientujesz się rolnik-ku jaka powinna być maksymalna dawka paliwa (ta którą mierzy sie na stole probierczym do ustawiania pomp wtryskowych) albo ciśnienie doładowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzezmen    0

Witam moze mi ktoś pomoże,Poszukuję instrukcji od zetora 10540.Będe wdzię czny za wszelki odzew.Kupiliśmy i wole go odszyfrowa zamias na chybił trafił przcowac.pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grosik_    5

Mam do was pytanko jesli nie macie juz paliwa w górnym baku i ciagnik pobiera juz je z dolnego czy macie póżniej problem z zapalaniem nastepnego dnia ( czy opada wam paliwo) ze trzeba z rana pompować pompka paliwową ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3838

ja mam tak w 10245 :( jak zgasze na dolnym baku to pozniej musze go troche pochechlac na rozruszniku nim zaskoczy


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

a wiecie czemu mi jak jest na minusie nie chce odpalac ??? ( mam grzałkę do wody świece żarowe sparwne i nowy akumulator)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sniker    0

@yacenty

Jesli dobrze rozumie to chodzi Ci o ten zbiornik dodatkowy zboku ciagnika?

Znajomy miał taki w 1012 i mówił ze odkad go kupił to zawsze jak konczyło juz sie w górnym zbiorniku trzeba było na noc zamknąc kranik Twierdził ze tak było od nowosci i ze w serwisie tak mu kazali robic. Nie wiem ile w tym prawdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3838

cos w tym chyba jest, nawet dzis ta sama polka - zgaszony na rezerwie i chwile buczal nim zaciagnal paliwo, pozniej wieczorem palony z gornego i igla:)


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

musisz spuścic olej lub wjechac tylnymi kołami na podwyższenie odkręcic tą końcówkę z tyłu i ją odwrucic a i tam jast chyba zabezpieczenie jak wyciągasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    2

my 8145 jak oring na wałku zmienialiśmy to rowu najlepiej wjechać i nie będzie problemy


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grosik_    5

mam problem z 10540 ucieka mi gdzieś płyn chłodniczy w małych ilosciach i nie wiem gdzie sprawdziłem juz nagrzewnice i sucho poratujcie moze komus tez uciekał mam nadzieje ze nie poszła uszczelka pod głowica jak sądzicie??  :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CROW    3

mialem ten problem w zetorze 9540 i okazalo sie ze plyn uciekal do oleju przez uszczeli na tuleji byly przeciete. problem ten powtorzyl sie juz dwa razy i zawsze w okresie zimowym!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Josef    0

Witam! co powiecie na temat zetor 10540, jak sie spisuje i czy warto sie nim interesowac?? Jesli ktoś ma to czy jest zadowolony z niego?? proszę o odpowiedz ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

Pewnie ze warto ja mam i nie narzekam jedyny minus to odpalanie ciezko ma odpalic musi troche pokrecic zanim zaskoczy ale dowiadywalem sie u kilku osob i oni tez tak maja wiec te zetory juz tak maja. Myslalem na poczatku ze moj tylko tak ciezko pali ale gosc ma takiego od nowosci i dokladnie od nowosci tak ciezko mu pali. Zima jak swiece zarowe nie dzialaja to jest problem z odpaleniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesin    1

to widze ze nie tylko ja sie nim interesuje :) takze planuje go kupic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf    15

teraz zauważyłes tylko najpierw 4 nowych watków założyłeś we wszystkich możliwych działach szkoda tylko ze nie w dziale bizon :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesin    1

ralf sorry za te moje posty, bo nie wiedzialem ze mozna edytowac posty.Jestem tu od nie dawnai nie bylemtego swiadomy.juz zgoda? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj