Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
rolnik-k    0

Jaki ten ciagni pociagnie pług.Słyszałem ze moze miec problemy z 4 obracana.A gleby u nas ciezkie.Jake odkładnice powinny byc??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek    5

Ja ciągne 4*40 kverneland zagonowy. Udzwig podnośnika ma ponad 5 ton więc powinien dać rade z obracanym. Ale wszystko zależy od warunków na polu. Orientujesz się rolnik-ku jaka powinna być maksymalna dawka paliwa (ta którą mierzy sie na stole probierczym do ustawiania pomp wtryskowych) albo ciśnienie doładowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dzezmen    0

Witam moze mi ktoś pomoże,Poszukuję instrukcji od zetora 10540.Będe wdzię czny za wszelki odzew.Kupiliśmy i wole go odszyfrowa zamias na chybił trafił przcowac.pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grosik_    4

Mam do was pytanko jesli nie macie juz paliwa w górnym baku i ciagnik pobiera juz je z dolnego czy macie póżniej problem z zapalaniem nastepnego dnia ( czy opada wam paliwo) ze trzeba z rana pompować pompka paliwową ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    593

ja mam tak w 10245 :( jak zgasze na dolnym baku to pozniej musze go troche pochechlac na rozruszniku nim zaskoczy


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

a wiecie czemu mi jak jest na minusie nie chce odpalac ??? ( mam grzałkę do wody świece żarowe sparwne i nowy akumulator)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sniker    0

@yacenty

Jesli dobrze rozumie to chodzi Ci o ten zbiornik dodatkowy zboku ciagnika?

Znajomy miał taki w 1012 i mówił ze odkad go kupił to zawsze jak konczyło juz sie w górnym zbiorniku trzeba było na noc zamknąc kranik Twierdził ze tak było od nowosci i ze w serwisie tak mu kazali robic. Nie wiem ile w tym prawdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    593

cos w tym chyba jest, nawet dzis ta sama polka - zgaszony na rezerwie i chwile buczal nim zaciagnal paliwo, pozniej wieczorem palony z gornego i igla:)


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

musisz spuścic olej lub wjechac tylnymi kołami na podwyższenie odkręcic tą końcówkę z tyłu i ją odwrucic a i tam jast chyba zabezpieczenie jak wyciągasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

my 8145 jak oring na wałku zmienialiśmy to rowu najlepiej wjechać i nie będzie problemy


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grosik_    4

mam problem z 10540 ucieka mi gdzieś płyn chłodniczy w małych ilosciach i nie wiem gdzie sprawdziłem juz nagrzewnice i sucho poratujcie moze komus tez uciekał mam nadzieje ze nie poszła uszczelka pod głowica jak sądzicie??  :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CROW    1

mialem ten problem w zetorze 9540 i okazalo sie ze plyn uciekal do oleju przez uszczeli na tuleji byly przeciete. problem ten powtorzyl sie juz dwa razy i zawsze w okresie zimowym!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Josef    0

Witam! co powiecie na temat zetor 10540, jak sie spisuje i czy warto sie nim interesowac?? Jesli ktoś ma to czy jest zadowolony z niego?? proszę o odpowiedz ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

Pewnie ze warto ja mam i nie narzekam jedyny minus to odpalanie ciezko ma odpalic musi troche pokrecic zanim zaskoczy ale dowiadywalem sie u kilku osob i oni tez tak maja wiec te zetory juz tak maja. Myslalem na poczatku ze moj tylko tak ciezko pali ale gosc ma takiego od nowosci i dokladnie od nowosci tak ciezko mu pali. Zima jak swiece zarowe nie dzialaja to jest problem z odpaleniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesin    1

to widze ze nie tylko ja sie nim interesuje :) takze planuje go kupic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf    5

teraz zauważyłes tylko najpierw 4 nowych watków założyłeś we wszystkich możliwych działach szkoda tylko ze nie w dziale bizon :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesin    1

ralf sorry za te moje posty, bo nie wiedzialem ze mozna edytowac posty.Jestem tu od nie dawnai nie bylemtego swiadomy.juz zgoda? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Autofan
      Co sądzicie o dwóch nowych modelach Zetora Utilix i Hortus które miały premierę na targach Agritechnica w Hannowerze:
      http://www.zetor.cz/zetor-utilix
      http://www.zetor.cz/zetor-hortus
      Jak się podoba wam Major w nowej stylistyce?
      http://www.zetornewshape.com/cs/
       
    • Przez wojtas
      Tak jak w tytule -kierunkowskazy  w proksie a właściwie ich brak. włącznik działa kontrolka działa a nic nie miga . prawdopodobnie przerywacz. może ktoś go wymieniał i wie gdzie się on znajduje bo nie mogę go namierzyć pomimo zdjęcia osłon pod tablicą zegarów. 
    • Przez Quercus78
      Chcę kupić ładowacz czołowy do zetora 9540 i nie mam pojęcia jaki. Producentów jest wielu , ale jaki wybrać.Będzie służył głównie do załadunku obornika,wapna i podnoszenia big bagów z nawozem. Pomoże ktoś ze swojego doświadczenia.
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Zapowiada się, że rok 2012 to początek dużych zmian w ofercie ciągników Zetor. W połowie roku mapojawić się nowy model ciągników Forterra z oznaczeniem HSX. Ciągnik będzie wyróżniał się przede wszystkim nową przekładnią z elektrohydraulicznym rewersem. Przekładnia 30/30 będzie miała 5 biegów, dwustopniowy wzmacniacz momentu oraz 2 zakresy. Poza tym dostępna będzie preselekcja wzacniacza momentu, co oznacza, że ciągnik będzie automatycznie zmianiał przełożenia w zależności od obciążenia. Sterowany elektrohydraulicznie WOM będzie można obsługiwać z zewnątrz ciągnika. Poza tym w Forterrach HSX zwiększony zostanie o 100 mm rozstaw osi w porównaniu z dotychczas oferowanymi ciągnikami tej serii. Nowa seria ciągników składać się będzie z 5 modeli o mocy od 90 do 137 KM.
      W 2013 roku Forterra HSX ma być dostępna z czterema prędkościami WOM, amortyzowaną kabiną i zachodzącą na dach szybą przednią, co zwiększy komfort pracy z ładowaczem czołowym. Kolejną nowością, jaką Zetor przygotowuje na rok 2013 jest Forterra HSX HD. W ciągnikach tych rozstaw osi zostanie zwiększony o kolejne 100 mm. Poza tym w ciągniku montowana będzie wydajniejsza hydraulika 80l/min. Forterra HSX HD oferowana będzie z nową, amortyzowaną przednią osią i wielofunkcyjną dźwignią w kabinie, którą zmianiać będzie można m.in. przełożenia. Poza tym konstrukcja najlepiej wyposażonej Forterry będzie przygotowana do zamontowania większego, sześciocylindrowego silnika. Producent nie zdradza więcej szczegółów.
      Wszystkie modele ciągników Zetor Forterra od 2012 r. wyposażone będą w dwa siłowniki wspomagające podnośnik. Zwiększy to udźwig do 6000 kg. Poza tym w podnośniku Bosch z EHR oferowana będzie standardowo funkcja HitchTronic. Po wybraniu tego trybu pracy podnośnik będzie zbierał informację o TUZ i automatycznie regulował parametrami pracy tak, aby głębokość pracy narzędzia nie uległa zmianie [...]
       
       
      Tekst zaczerpnięty z wydania 02.2012 magazynu TopAgrarPolska (str. 180).
       
       
      Hmm.. I co wy na to koledzy?? :rolleyes:
    • Przez Belaruss820
      Witam, mam problem z obrotomierzem w zetorze, wskazówka stoi w miejscu na 700 obrotach i nie kręci mth. Co może być przyczyną? Dodam że przed włączeniem zapłonu wskazówka również stoi w miejscu. Jak kupiłem ciągnik to już tak było. I jeszcze takie pytanie przy okazji, mam zamiar zmienić stare "chlapacze" z tyłu błotników, widziałem że można założyć plastikowe przedłużki tylko pytanie czy od proximy czy forterry? Dziękuję za każdą odpowiedź. Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku i udanego Sylwestra.
×