Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
rolnik-k    0

Jaki ten ciagni pociagnie pług.Słyszałem ze moze miec problemy z 4 obracana.A gleby u nas ciezkie.Jake odkładnice powinny byc??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek    5

Ja ciągne 4*40 kverneland zagonowy. Udzwig podnośnika ma ponad 5 ton więc powinien dać rade z obracanym. Ale wszystko zależy od warunków na polu. Orientujesz się rolnik-ku jaka powinna być maksymalna dawka paliwa (ta którą mierzy sie na stole probierczym do ustawiania pomp wtryskowych) albo ciśnienie doładowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dzezmen    0

Witam moze mi ktoś pomoże,Poszukuję instrukcji od zetora 10540.Będe wdzię czny za wszelki odzew.Kupiliśmy i wole go odszyfrowa zamias na chybił trafił przcowac.pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grosik_    4

Mam do was pytanko jesli nie macie juz paliwa w górnym baku i ciagnik pobiera juz je z dolnego czy macie póżniej problem z zapalaniem nastepnego dnia ( czy opada wam paliwo) ze trzeba z rana pompować pompka paliwową ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    680

ja mam tak w 10245 :( jak zgasze na dolnym baku to pozniej musze go troche pochechlac na rozruszniku nim zaskoczy


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

a wiecie czemu mi jak jest na minusie nie chce odpalac ??? ( mam grzałkę do wody świece żarowe sparwne i nowy akumulator)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sniker    0

@yacenty

Jesli dobrze rozumie to chodzi Ci o ten zbiornik dodatkowy zboku ciagnika?

Znajomy miał taki w 1012 i mówił ze odkad go kupił to zawsze jak konczyło juz sie w górnym zbiorniku trzeba było na noc zamknąc kranik Twierdził ze tak było od nowosci i ze w serwisie tak mu kazali robic. Nie wiem ile w tym prawdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    680

cos w tym chyba jest, nawet dzis ta sama polka - zgaszony na rezerwie i chwile buczal nim zaciagnal paliwo, pozniej wieczorem palony z gornego i igla:)


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

musisz spuścic olej lub wjechac tylnymi kołami na podwyższenie odkręcic tą końcówkę z tyłu i ją odwrucic a i tam jast chyba zabezpieczenie jak wyciągasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

my 8145 jak oring na wałku zmienialiśmy to rowu najlepiej wjechać i nie będzie problemy


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grosik_    4

mam problem z 10540 ucieka mi gdzieś płyn chłodniczy w małych ilosciach i nie wiem gdzie sprawdziłem juz nagrzewnice i sucho poratujcie moze komus tez uciekał mam nadzieje ze nie poszła uszczelka pod głowica jak sądzicie??  :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CROW    1

mialem ten problem w zetorze 9540 i okazalo sie ze plyn uciekal do oleju przez uszczeli na tuleji byly przeciete. problem ten powtorzyl sie juz dwa razy i zawsze w okresie zimowym!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Josef    0

Witam! co powiecie na temat zetor 10540, jak sie spisuje i czy warto sie nim interesowac?? Jesli ktoś ma to czy jest zadowolony z niego?? proszę o odpowiedz ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

Pewnie ze warto ja mam i nie narzekam jedyny minus to odpalanie ciezko ma odpalic musi troche pokrecic zanim zaskoczy ale dowiadywalem sie u kilku osob i oni tez tak maja wiec te zetory juz tak maja. Myslalem na poczatku ze moj tylko tak ciezko pali ale gosc ma takiego od nowosci i dokladnie od nowosci tak ciezko mu pali. Zima jak swiece zarowe nie dzialaja to jest problem z odpaleniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesin    1

to widze ze nie tylko ja sie nim interesuje :) takze planuje go kupic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf    8

teraz zauważyłes tylko najpierw 4 nowych watków założyłeś we wszystkich możliwych działach szkoda tylko ze nie w dziale bizon :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesin    1

ralf sorry za te moje posty, bo nie wiedzialem ze mozna edytowac posty.Jestem tu od nie dawnai nie bylemtego swiadomy.juz zgoda? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez krzysztofz14
      Witam
      Posiadam zetora 11441 od dwóch lat.Silnik słabo reagował na pedał gazu poniżej 1500 obr/min ale znalazłem na to sposób.
      Wszystkiemu winna rurka od kolektora wydechowego do ssącego.
      Ten wynalazek powoduje turbodziurę .Przy niskich obrotach w kolektorze wydechowym jest małe ciśnienie by poruszyć turbinę
      dodatkowo obniżone przez wspomnianą rurkę. Ciągnik dymi czarnym dymem i nie wchodzi na obroty.Najlepiej byłoby zaślepić ?ą rurkę ?
    • Przez Kamil1025
      Witam posiadam forterke jak w temacie i mam problem z klimatyzacją. Byłem dzisiaj nabić klime i wszystko ładnie pięknie chłodzi już wyjeżdżam od gościa a tu zaczął piszczeć pasek bo stanęła klimatyzacja. I moje pytanie brzmi czy jest możliwość regeneracji czegoś takiego? Gość mówił że się pewnie zatarla bo była włączona bez gazu i dlatego. A nowa kosztuje około 2k, także nwm co robić a może pasuje od czegoś innego np auta bez większych przeróbek? Z góry dzięki za odp. 
    • Przez robertrolnik27
      Witam, rok temu wymieniałem sprzęgło w zetorze forterra 11441 teraz czuje że się ślizga jaka może byc tego przyczyna? Nie ma tam żadnej regulacji? 
    • Przez kubeix
      Witam, 
      Posiadam Zetora forterre 11441 z 2005 roku, i chciałbym się dowiedzieć co to za urządzenia przy turbine oznaczone 1 i 2 na zdjęciu. 
      A drugie pytanie z której a strony lepiej zaślepić tą rurkę od egr'u, tzn. przy kolektorze wydechowym czy ssawnym. 
      Z góry dzięki za odpowiedź. 


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.