Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
rolnik-k    0

Jaki ten ciagni pociagnie pług.Słyszałem ze moze miec problemy z 4 obracana.A gleby u nas ciezkie.Jake odkładnice powinny byc??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek    5

Ja ciągne 4*40 kverneland zagonowy. Udzwig podnośnika ma ponad 5 ton więc powinien dać rade z obracanym. Ale wszystko zależy od warunków na polu. Orientujesz się rolnik-ku jaka powinna być maksymalna dawka paliwa (ta którą mierzy sie na stole probierczym do ustawiania pomp wtryskowych) albo ciśnienie doładowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dzezmen    0

Witam moze mi ktoś pomoże,Poszukuję instrukcji od zetora 10540.Będe wdzię czny za wszelki odzew.Kupiliśmy i wole go odszyfrowa zamias na chybił trafił przcowac.pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grosik_    4

Mam do was pytanko jesli nie macie juz paliwa w górnym baku i ciagnik pobiera juz je z dolnego czy macie póżniej problem z zapalaniem nastepnego dnia ( czy opada wam paliwo) ze trzeba z rana pompować pompka paliwową ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    651

ja mam tak w 10245 :( jak zgasze na dolnym baku to pozniej musze go troche pochechlac na rozruszniku nim zaskoczy


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

a wiecie czemu mi jak jest na minusie nie chce odpalac ??? ( mam grzałkę do wody świece żarowe sparwne i nowy akumulator)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sniker    0

@yacenty

Jesli dobrze rozumie to chodzi Ci o ten zbiornik dodatkowy zboku ciagnika?

Znajomy miał taki w 1012 i mówił ze odkad go kupił to zawsze jak konczyło juz sie w górnym zbiorniku trzeba było na noc zamknąc kranik Twierdził ze tak było od nowosci i ze w serwisie tak mu kazali robic. Nie wiem ile w tym prawdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    651

cos w tym chyba jest, nawet dzis ta sama polka - zgaszony na rezerwie i chwile buczal nim zaciagnal paliwo, pozniej wieczorem palony z gornego i igla:)


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

musisz spuścic olej lub wjechac tylnymi kołami na podwyższenie odkręcic tą końcówkę z tyłu i ją odwrucic a i tam jast chyba zabezpieczenie jak wyciągasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

my 8145 jak oring na wałku zmienialiśmy to rowu najlepiej wjechać i nie będzie problemy


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grosik_    4

mam problem z 10540 ucieka mi gdzieś płyn chłodniczy w małych ilosciach i nie wiem gdzie sprawdziłem juz nagrzewnice i sucho poratujcie moze komus tez uciekał mam nadzieje ze nie poszła uszczelka pod głowica jak sądzicie??  :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CROW    1

mialem ten problem w zetorze 9540 i okazalo sie ze plyn uciekal do oleju przez uszczeli na tuleji byly przeciete. problem ten powtorzyl sie juz dwa razy i zawsze w okresie zimowym!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Josef    0

Witam! co powiecie na temat zetor 10540, jak sie spisuje i czy warto sie nim interesowac?? Jesli ktoś ma to czy jest zadowolony z niego?? proszę o odpowiedz ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

Pewnie ze warto ja mam i nie narzekam jedyny minus to odpalanie ciezko ma odpalic musi troche pokrecic zanim zaskoczy ale dowiadywalem sie u kilku osob i oni tez tak maja wiec te zetory juz tak maja. Myslalem na poczatku ze moj tylko tak ciezko pali ale gosc ma takiego od nowosci i dokladnie od nowosci tak ciezko mu pali. Zima jak swiece zarowe nie dzialaja to jest problem z odpaleniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesin    1

to widze ze nie tylko ja sie nim interesuje :) takze planuje go kupic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf    6

teraz zauważyłes tylko najpierw 4 nowych watków założyłeś we wszystkich możliwych działach szkoda tylko ze nie w dziale bizon :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesin    1

ralf sorry za te moje posty, bo nie wiedzialem ze mozna edytowac posty.Jestem tu od nie dawnai nie bylemtego swiadomy.juz zgoda? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Ssebuss87
      Opiszę mój przypadek "gwizdającej" proximy 8441 ze względu na coraz częstsze przypadki hałasujących silników w zetorach. Objawem był narastający wraz z obrotami charakterystyczny gwizd z silnika, trudny do zlokalizowania. Pierwszym winowajcą miała byc turbina- po zregenerowaniu było to samo ciągnik nadal gwizda. Pomógł mechanik który pracował w serwisie zetora a potem przeszedł na własną działalnośc. Na samym początku padła od niego diagnoza że to moga być wałki wyrównoważające w silniku, co też okazało sie prawdą. Ale najpierw zaczeliśmy od turbiny, potem cały dolot, pasek alternatora- rzeczy które są "na wierzchu". Bez żadnych objawów z wyżej wymienionych rzeczy, wiec zapadła decyzja o rozebraniu silnika i sprawdzeniu wałków. Na wałkach wyrabiają się bieżnie na których pracują łożyska igiełkowe- stąd ten gwizdający hałas. Koszt jednego wałka plus łożyska 950-1000zł  . 
    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez Kacperkuj-pom
      Mam taki problem z proxima mianowicie po odpaleniu czasem obrotomierz podniesie sie do tych 800 obrotow , a po dodaniu gazu nie podnosi sie wskazow a spod maski slychac pisk po chwili jak silnik po chodzi wraca wszystko do normy innych objawow nie ma co to moze byc ?
    • Przez Katana90
      Mam problem z włączeniem biegów zetor 9540, po włączeniu biegów polowych jedzie powoli, nie reaguje na sprzęgło (nie rozłącza) tarczę wymieniłem na nową, uszczelki i tarcze żółwia i szosowe a ciągnik wogóle nie reaguje na sprzęgło główne, brak możliwości włączenia biegów szosowych. 
    • Przez Katana90
      Mam problem z włączeniem biegów zetor 9540, po włączeniu biegów polowych jedzie powoli, nie reaguje na sprzęgło (nie rozłącza) tarczę wymieniłem na nową, uszczelki i tarcze żółwia i szosowe a ciągnik wogóle nie reaguje na sprzęgło główne, brak możliwości włączenia biegów szosowych. 
×