Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

Z7245    10

Dokładnie tak jak napisałeś trzeba obsługiwać ten podnośnik. "u mnie 675DT też ma silnik i skrzynie zalany tym samym olejem, z tego względu że w razie czego jak pompa hydrauliczna puści i dostanie się olej ze skrzyni do silnika, to żeby nic zaraz się nie stało" może właśnie dlatego w skrzyni stosowany jest olej wielo-funkcyjny a nie zwykły przekładniowy. Nie wiem u mnie od pierwszego przeglądu do silnika lany był URSA. I tak też mam napisane w instrukcji.

Edytowano przez Z7245

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

No koledzy co do podnośnika mam inne zdanie mam już ponad rok i jeszcze wczoraj raz instrukcję przeczytałem po waszych wpisach i według mnie i instrukcji jak pracujesz pozycyjną to siłowa cały czas jest w przodzie a jak siłową to pozycyjna zawsze cały czas w przodzie ,np orka to siłową podnosisz i opuszczasz sobie do pozycji na której masz odpowiednią głębokość jedynie pisze że przejazdy długie z pola na pole to na pozycyjnej a siłowa do przodu

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

U mnie dzwignia regulacji słowej bardzo nisko podnosi ze nie ma szansy wogóle podnieś np. pługa a na pozycyjnej podnosi wysoko. A tak wogóle to nie powiny one podnosic na jednakową wysokośc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Na siłowej można podnosić tylko lekkie narzędzia. Siłowa podnosi wtedy gdy łącznik jest zapięty na 1 dziurce licząc od góry. Więc się tym nie przejmuj że nie podnosi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Dzisiaj był serwis i robił przegląd po 50 mtg i silnik zalał olejem Texaco 15w-30 i ten sam idzie do skrzyni i tylniego mostu a do przedniego wlał Elf105-80 ze to Farmtrac zaleca taki gęsty olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Ursus ,15W-30 taki olej też miałem zalany jest to olej z niższej półki wedłóg mnie za gęsty na zimę szkoda silnika zwłaszcza jak ktoś dużo użytkuje w mrozy ,a w instrukcji mam napisane że oleje powinły być 15W-40 już lepszy na gorączki letnie mi zalali silnik na 50 mtg 10W-30 już lepszy na zimę a myślę chyba teraz zmienić ciut droższy i lepszy 10W-40 ,w skrzyni zostanie ten 15W-30 Texaco taki kupiłem sobie na dolewki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Jak pisałem wczesniej o stukaniu w tylnim moscie i słabym rozłaczaniu sprzegłam WOM mechanik który przyjechał na przegląd zwiekrzył cisnienie na hydrozawoże i jest dobrze . No to WESOŁYCH SWIĄT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

U mnie na przeglądzie zalali silnik olejem Texaco 10w-30 a nie jak pisałem wyrzej 15w-30.Jak czesto czyścicie filtr powietrza czy co 10mtg czy może rzadziej wystarczy i czy musi to byc sprężone powietrze czy można to zrobic odkurzaczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablorolnik    2

Znajomemu poszła to zapłacił 400 zł za szybę i 150 za przesyłkę.


Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo24    1

Za szybę płaciłem dokładnie 690.24 zł. Szyba 600 zł i reszta opakowanie i kurier. Też zamawiałem bespośrednio w Sokółce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chciałbym się za pytać czy jak tur jest włączony czyli ta przekładnia z tyłu fotela po prawej do przodu to podnośnik tuz tylni ma nie pracować czy to nie ma znaczenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

chciałbym się za pytać czy jak tur jest włączony czyli ta przekładnia z tyłu fotela po prawej do przodu to podnośnik tuz tylni ma nie pracować czy to nie ma znaczenia

dźwignia do przodu - pracuje tur ale nie pracuje podnośnik

dźwignia na środku - nie pracuje tur ale pracuje podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SATURN    0

witam w mojm ft 675dt przy skrecaniu przedni most strasznie skrzypi dodam ze to sie dzieje jak jest załoczony przedni naped co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

Tym sie nie przejmoj u mnie tez skrzypi ja swojego docierałem w lesie woziłem gałezie i takie tam....i takie telikatne skrzypienie w przednim napedzie był servisant na 50 mth i sie o to pytałem sa tam tarczki cierne i ona tak pracoja tam nic sie nie psuje nie mieli z tymi mostami zadnych problemow tylko zmienili olej na inny o innej klasie lepkosci i teraz jest cicho nic nie skrzypi..

 

servisant mowił ze na zadanie rolnika rozebrali mu most i nic nie było uszkodzone zadnego usczerbku czy zuzycia widocznie taka konstrukcja i tak ma byc jak chcesz luknac od strony technicznej jak to wyglada to mam katalog czesci ft 690 i rysunki techniczne sa napisz do mnie gg wieczorkiem

 

zreszta carraro nie robi mostow tylko do farmtraca szereg skladakow" posiada ich podzespoły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

u mnie skrzypiał przez kilka pierwszych godzin ale tylko pod obciążeniem czyli z pełną łyżką - w tej chwili cisza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1583

A się zapytam czy te szyby same pękają czy po prostu gdzieś mechanicznie uszkadzacie

Nie ja miałem otwarte dżwi i zaczepiłem o balota .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ming    3

Te przednie mosty chyba u wszystkich skrzypią, ale idzie się przyzwyczaić do tego :mellow: mój znajomy w swoim też wybił szybę w drzwiach to wstawił tam jakis kawał drewna i tak jeżdzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SATURN    0

udzwig to niby jest 2,5t ale w rzeczywistosci jest mniejszy jakies 2t , a tak poza tym ciągniczek sprawuje sie ok mam prawie 300mtg prócz szkrzypiącego przodu i ostatnio coś zaczeło dzwonic w tylnym moscie :ph34r::(

Edytowano przez Marcin91
cytowanie poprzedniego posta, błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj