Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

pawlis804wd    3

Z tym kapaniem to jakaś plaga bo i u mnie się poci ale tylko na zimnym silniku jak płyn się rozgrzeje wszystko powraca do normy.

 

Na to wygląda, bo u znajomego w ft 704wd to samo <_< I właśnie nie wiem czy rozgrzac ten waż i mocno scisnac opaska czy kupic takie kolanko np jak do c-360 z miększej gumy?

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz150    10

U mnie w FT 80 4WD jak narazie wszystko w porządku ; p Zero jakiegokolwiek przecieku : D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlis804wd    3

Problem z wezem rozwiazany. Nowe opaski na śruby, silikon i problem z głowy:)

Edytowano przez pawlis804wd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelwlosty    6

Zobacz jak podniesiesz ładowacz na max i wtedy jak zamało będzie to dolej :D


Sprzedam oponę do beczkowozu !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skoti22    1

Witam jakimi olejami zalane są wasze farmtraki chodzi mi o hydraulike i silnik

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelwlosty    6

Właśnie ja się kiedyś przyglądałem i zadnego odpowietrznika nie znalazłem a u mnie w zetorze był :huh:


Sprzedam oponę do beczkowozu !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Ponoć trzeba odkręcać korek wlewu oleju zwrotnicy układu planetarnego, ustawić w pozycji górnej korek odkręciwszy wypuszcza tak powietrze ( ale kto tak robi )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SATURN    0

witam mam taki problem w ft 675dt przy skrecaniu przodem w lewo lup w prawo słychac taki dziwny odgłos tak jakby '' piszczenie gumy'', a po drugie po rozgrzaniu sie oleju od wspomagania rurki doprowadzające olej do pompy drgają i hałasują morze wiecie co morze byc przyczynom tych objawów a przejechane ma nie całe 100mth

Edytowano przez milanreal1
orty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

W instukcji obsługi podane jest że są to oleje TEXACO to pewnie tak jest choć tanie one nie są sam muszę dolać do tylniego mostu bo ubyło go gdy podpiołem krokodyla pod ładowacz.Słyszałem że farmtrac jak pracuje z ładowaczem to olej w tylnim moscie musi być pod górną kreskę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

sprawdzajcie stan oleju. Ja mając stan oleju, po podpięciu krokodyla musiałem dolać 8 litrów.

Edytowano przez zorak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Chciałem dokupić kilka litrów oleju przekładniowego Texaco w sklepie z częsciami do ciągników ale sprzedawca podzwonił po hurtowniach i nigdzie nie mają oleju tej firmy o takich parametrach będę musiał zadzwonić do serwisu niech wezmą jak będą jechać do mnie na przegląd.U mnie przed podpieciem krokodyla stan oleju był pod górną kreską a teraz jest gdzieś w połowie ale będę też podpinał agreget uprawowy składany hydraulicznie.A tak wogóle to w jakiej pozycji ma być ładowacz żeby dobrze zmieżyć olej .i czy po odpięciu krokodyla stan oleju się wyrówna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Chciałem dokupić kilka litrów oleju przekładniowego Texaco w sklepie z częsciami do ciągników ale sprzedawca podzwonił po hurtowniach i nigdzie nie mają oleju tej firmy o takich parametrach będę musiał zadzwonić do serwisu niech wezmą jak będą jechać do mnie na przegląd.U mnie przed podpieciem krokodyla stan oleju był pod górną kreską a teraz jest gdzieś w połowie ale będę też podpinał agreget uprawowy składany hydraulicznie.A tak wogóle to w jakiej pozycji ma być ładowacz żeby dobrze zmieżyć olej .i czy po odpięciu krokodyla stan oleju się wyrówna.

 

Nie ma różnicy w jakiej pozycji będzie ładowacz. A co do oleju, jak ja w tamtym roku kupowałem olej Texaco to sprzedawca coś mówił że texaco najprawdopodobniej zwija biznes z Polski, ile jest w tym prawdy to nie wiem, bo od tamtej pory oleju nie kupowałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Ja też nie mogłem dostać texaco do silnika więc kupiłem fuscha do silnika. A do skrzyni to chyba coś z lotosa będę szukał.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Panowie ja kupiłem wiosną Texaco taki jak mam zalaą skrzynię fabrycznie 15W-30 aby zalać przyczepę i T-25 w sklepie int Żuchowski coś z dowozem 20 litr 300 zł było teraz zamówiłem jeszcze aby mieć na dolewkę ten sam coś 330 zł mają o innych parametrach też

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Szkrzynia i silnik w farmtracu 690dt są zalane tym samym olejem Texaco tak mówił szef serwisu Fino gdzie kupiłem ciągnik olej przywiózł mi diler 5l.Mam jeszcze taki problem co jakiś czas słycha stuknięcie w tylnim moście ale tylko wtedy gdy jest wyłączony przedni napend w serwisie jeszcze nie mieli takiego przypatku i w czwartek wysłają mechanika do Mrągowa na szkolenie w tej sprawie podobno winy jest jakiś hydrozawór czy miał ktoś taki problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

To Tobie diler głupot naopowiadał w skrzyni jest inny a w silniku inny do silnik zalany jest olejem Ursa bodajże 15W40 a skrzynie Texaco SUTO 15W30 ten ze skrzyni może i nadaje się do silnika ale nie polecał bym go wlewać. Co do stuknięcia to tylko przy wyłączaniu czasem słychać. A co do olejów Texaco to dziwi mnie że Farmtrac je jeszcze leje mógł by przejść na fuscha który jest bardziej dostępnym olejem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

To co pisze @plapla123 to prawda, u mnie 675DT też ma silnik i skrzynie zalany tym samym olejem, z tego względu że w razie czego jak pompa hydrauliczna puści i dostanie się olej ze skrzyni do silnika, to żeby nic zaraz się nie stało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Przeczytaj w instrukcji jaki olej powinny być lany do silnika i nie ma tam tego co do skrzyni po prostu za kiepski olej. W twoim jest taki silnik jak u mnie 1104D 44T więc na pewno URSA. Na pierwszym przeglądzie pytałem się mechanika jaki olej jest w silniku z ciekawości bo tez myślałem że taki jak w skrzyni a tu zaskoczenie że nie. U mnie serwis przyjeżdżał z Mrągowa z fabryki. Dilerzy to czasami potrafią dobrze nabujać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Tylko mi to mówił mechanik z Mrągowa jak odbieraliśmy ciągnik, więc bajka to na pewno nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skoti22    1

Mi do mojego 675DT do skrzyni serwis kkazał zalać ten lepszy AGROL 15W-30 tez musiałem sporo dolać po pracy z ładowaczem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Mają do mnie w najbliszych dniach przyjechac na pierwszy przegląd to sprawa rodzaju oleju się wyjaśni. Chciałbym jeszcze zapytac np. wczasie orki lub pracy agregatem głębokośc ustawiam na dzwigni siłowej a podnoszenie i opuszczanie przy dojerzdzaniu do końca pola wykonuję dzwignią regulacji pozycyjnej czy tak ma wyglądac praca podnośnikiem? Proszę o podpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj