Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
danielek24    30

to pedały da się przestawić?powiem wójowi bo u niego są pod kątem 90 stopni.sprzęgło jeszcze jak cię moge ale hamulec naprawde za wysoko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kristofkir    0

Mój wujek ma farmtraka już ponad 3 lata i pół roku po gwarancji zaczął się psuć na początku zepsuła się pompa paliwowa później za kilka {tygodni!!!]} wtryski paliwowe po pół roku znowu pompa paliwowa więc niech nie wypowiadają się tacy, którzy nie mają farmtraca po wyżej 3 lat. U nas jak był nowo zakupiony też chodził bez awaryjnie!!!!!!! byliśmy z niego bardzo zadowoleni. a po gwarancji aż do teraz opisze wszystkie awarie

pompa paliwowa 2 razy

z tyłu nagle cięgła się podniosły i już nie opadły okazało

się że w pompie urwała się śrubka i zablokowała ją trzeba

było ściągać kabine i rozbierać cały TYŁ. I REWERS KILKA RAZY

JUŻ SIĘ ZEPSUŁ I DALEJ SIĘ PSUJE

 

ZIMA!!!

 

A najlepsze jest to, że od 0 stopni nie chce zapalić,

rozrusznik ma nowy akumulator też jest dobry a zapala tylko

od prostownika do -5stopni Celsjusza no a później od prostownika

i samostartu, tak do -12 góra no a później nawet tak nie chce więc

wlewa się gorącego paliwa do baku i podgrzewa się olej podstawiamy

zawsze wiadro metalowe z ropom pod niego i podgrzewa się tak olej

przez dwie godziny góra I INNEJ OPCJI NIEMA.sąsiad ma też farmtraca

i robi tak samo bo też w zimie mu nie odpala.i ma podobne usterki.

Jemu akurat wysiadł przedni napęd wspomaganie kierownicy,i też pompa paliwowa.

 

ZOBACZYCIE PO GWARANCJI I TEN KTO NIE CHCE W TO UWIERZYĆ WSPOMNI MOJE

SŁOWA JAK MU GWARANCJA MINIE!.

Zainwestuj w słownik ortograficzny

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1562

No tak gwarancja się skończyła to można opał lać co nie ? Lub zwykły olej z biedronki ? A potem się dziwić że pompy paliwowe siadają :mellow:

 

Dziwne że pompa wtryskowa psuje się od tak sobie zaraz po gwarancji ;)

 

REWERS KILKA RAZY

JUSZ SIĘ ZEPSUŁ I DALEJ SIĘ PSUJE

 

Możesz opisać to bardziej ?

 

z tyłu nagle cięgła się podniosły i już nie opadły okazało

się że w pompie urwała się śrupka i zablokowała ją trzeba

było ściągać kabine i rozbierać cały TYŁ.

 

Z tego co mi wiadomo to pompa hydrauliczna jest z przodu przy silniku, a nie w tylnym moście :blink:

Edytowano przez Ursusc385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Dokładnie pompa przynajmniej w 690dt jest przy silniku tak samo zresztą jak rozdzielacz od podnośnika ( bo to chyba właśnie to po prawej stronie silnika patrząc od strony kabiny)

Edytowano przez kokoman0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1313    0

Użytkowniku ciągnika wujka. Po pierwsze to napisz jakiego on ma Farmtraka. Po drugie ewidentnie widać że po gwarancji jak nie musiałeś go serwisować to przestałeś lać dobre paliwo i pompę paliwową szlak trafił raz i za chwile znowu (to znaczy że masz do du….y paliwo :lol: . Na potwierdzenie mojej tezy jeśli zimą musisz podgrzewać paliwo to znaczy że masz w nim dużo wody i zanieczyszczeń które po rozgrzaniu się rozpuszczają (PS. Co za idiota podgrzewa paliwo chyba boga się nie boi i jest samobójcą:P ). Po trzecie jak może sie urwać śruba w zembatej pompie olejowej która jest zamontowana przy silniku z lewej strony pod pompą paliwową. Po czwarte jeszcze ni słyszałem by komuś popsuł się mechaniczny rewers chyba że zapomniałeś ze trzeba wciskac sprzegło.

Ps. nie wypisuj głupot jesli niewiesz o czym piszesz ;[

Edytowano przez michal1313

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kristofkir    0

sory chodziło mi o tylni tuz w ni się urwała a rewers nie chce wogóle wskoczyć czasami tylko brzęczy jak chcemy włączyć a jak wyłączymy z biegu to wskoczy tylko że później biegu nie daje się włączyć a o olej się nie czepiaj proszę, bo specjalnie kupiliśmy ten ciągnik żeby służył przez długie lata a olej był oryginalny z orlena.Od początku o niego dbamy. a o ortografię się nie czepiaj. nie widział pługa kupiliśmy go do wożenia balotów bo tylko on ma jako jedyny tura więc go nie przemęczamy

 

wujek ma farmtraca 80 4WD z turem 84konie mechaniczne, a paliwo tylko kilka razy podgrzewaliśmy jak mu zamarzły przewody paliwowe. najbardziej właśnie martwi mnie paliwo ale do samochodów też takie leje i z nimi nic się nie dzieje, niewiem czy trafiliśmy na tak hu...wy model????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1562

A ty w ogóle sprzęgło wciskasz przy zmianie rewersu ? :blink:

 

FT 80 4WD ma 84 km ? :blink: Co za głupoty wymyślasz :blink:

 

 

P.S widać jakie to paliwo skoro zamarza :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Nie wiem czemu u was ale paliwo nawet letnie nie powinno zamarznąć bo w zeszłą zimę miałem kupione we wrześniu to paliwo trochę się bałem bo gęstniało ale jakoś chodził ,musieliście mieć ropowodę ,co do rewersu biegów w nowym miałem sprzęgło bez luzu i wtedy biegi rewers jakoś wchodził ale tak nie mogło być samemu poregulowałem linkę i to cięgło aby był luz mały i sprzęgło nie ciągło tylko rozłączało ,tak regulowałem że pedał poszedł lekko do góry teraz i ma luz i potem jak wcisnę dobrze rozłącza i rewers i biegi lekko wskakują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SATURN    0

witam mam pytanie czy 110000tys za farmtrac 675dt z kpl.obcoznikami to dobra cena?,a może 100tys za 670dt z silnikiem forda ,ten ciognik miałbyo pracowac na 20h który wybrac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1313    0

witam mam pytanie czy 110000tys za farmtrac 675dt z kpl.obcoznikami to dobra cena?,a może 100tys za 670dt z silnikiem forda ,ten ciognik miałbyo pracowac na 20h który wybrac

kolego jesli masz kasę żeby dołożyć do 675DT to warto bo masz 10 km więcej ( te pare koników zawsze sie przyda) a co najważniejsze to silnik Perkinsa :lol: ja mam 88KM i śmiga super i jest oszczedny. Cała reszta w tych ciągnikach jest taka sama :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Witam ,Saturn ja miałem ten sam dylemat rok temu tylko miałem różnicę w cenie większą 12-13 tyś zł wybrałem bez większego namysłu 670 ,mam 15 ha i zastąpić miał 60-3p , dokupiłem 4 skibę do mojej trójki i agregat do siewnika spokojnie starcza mi ta moc i jeszcze parę zł zostało, spalanie na średniej ziemi pod jesienne siewy 10 litrów na ha ok 20do 25 cm i ma przodek cięższy coś 200kg od 675 chyba że te kilka koni naprawdę potrzebujesz to 675 bierz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kristofkir    0

panie kolego przemądrzały jeśli takiś mądry to napisz ile ma koni bo jak się pomyliłem to na pewno nie o dużo a sprzęgło wciskam, paliwo zamarzło bo mieliśmy surowe mrozy wiem że to nie jest wytłumaczenie. myślałem, że tylko teściowa potrafi tak zdenerwować, ale widać się myliłem

nie chcesz to mi nie wiesz ale nie po to rejestrowałem się na forum żeby głupoty

wymyślać, i czas tracić znam faceta, który ma takiego samego farmtraca tylko że jego

w krzakach stoi bo części nie może dostać. telefonu ci do niego niebędę podawał bo jak by chłop stobą gadał to by z nerwicy zdech.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1562

FT 80 4WD ma ~74km - dziwie się że niby masz ten ciągnik, a nie wiesz jaką on ma moc :lol: :blink:

 

Części nie może dostać ? Dziwne, a telefonem umie się posługiwać ? Wie jak się dzwoni ? Jaka trudność jest w tym żeby zadzwonić do fabryki do Mrągowa i zamówić części ? :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Co do paliwa to się zgodzę ale nie to żeby marzło tylko się robiło strasznie gęste nawet w kanistrze z paliwem który stał na podwórku było widać jakieś dziwne gródki, ale to przy temperaturze 20-30 na minusie. Ale ciągnik odpalał tylko trzeba było trochę dłużej pokręcić, bo wiadomo olej w skrzyni bardzo gęsty co powodowało że na niskim przełożeniu mimo że ciągnik był na luzie to porostu jechał. W samochodach osobowych zbiornik jest troche w innym miejscu oraz silnik jest bardziej zabudowany więc nie ma co porównywać. A kolego piszesz tutaj że farmtraki psują się zaraz po gwarancji, czyli po upływie dwóch lat czy też po przebiegu powyżej tysiąca motogodzin bo właśnie na tyle jest gwarancja. Jeden w przeciągu dwóch lat zrobi 600 mth a drugi 2000 mth. Więc nie wiem jeżeli 2,5 roku niezależne od przebiegu tak czy tak się zpsuje :rolleyes: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kristofkir    0

ja nie jestem nim może nie wiedział że jest w Mrągowie fabryka ja akurat mieszkam w Starocinie obok nowego dworu gdańskiego 23-26mniej więcej kilometrów od elbląga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kristofkir    0

jak odpala się ciągnik na krótko poprosił bym o dokładne wskazówki inaczej na zwarcie

Edytowano przez milanreal1
orty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1574

To ty wcześniej pisałeś że dbasz o ciągnik a teraz go na krótko odpalasz ;[to rzeczywiście zadbany].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skoti22    1

Witam panowie w przyszłym tygodniu maja mi przywieźć 675DT co myslicie o tym modelu co sie najczęściej w nim psuje na co trzeba uważac dodam ze będzie miał komplet obciązników na tył szerokie opony i ładowacz Ł104 jeżeli ktoś ma ten model to niech napisze jak sie sprawuje itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablorolnik    2

Ja mam taki sam ciągnik jak ty i z takim samym ładowaczem. Narazie sprawuje się wzorowo. Tylko trochę ma za lekki tył do tura nawet z obciążnikami na kołach. Ja będziesz chciał sobie spokojnie pracować z ciężarem powyżej 700 kg to załatw sobie jakiś obciążnik na tył.(ja muszę coś w zimę wykombinować)

Edytowano przez Pablorolnik

Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kristofkir    0

potrzebne mi to do ursusa c 360 możecie mi powiedzieć jak to się robi bo nigdzie niema dokładnego opisu bardzo proszę pomóżcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

skoti będziesz zadowolony. Mam identyczny model i ładowacz. Ja nie brałem obciążników i teraz żałuję. O ile na przodzie są nie potrzebne to na tyle na kołach konieczne. Nie tylko przy ładowaczu ale ogólnie w jeździe. Jeśli mam założonego tura i ciągnę przyczepę (nawet pustą) to przy lekkich górkach muszę załączać napęd. Uważam że ciągnik jest za lekki nawet z obciążnikami. Patrząc na całą maszynę to ciągnik udany. Pytasz o spalanie - będziesz zadowolony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
    • Przez Janeczko
      Mam problem tzn wyciek oleju z mechanizmu regulacji prędkości opuszczania plecaka, ten mechanizm pod siedzeniem od którego idą dwa pokrętła i przymocowany jest na dwie 13 do reszty plecaka. Może ktoś to rozbierał już ? Dzwoniłem do Mrągowa i ponoć jest tam symeringi ale oprócz tego że nietypowy to więcej nie są wstanie udzielić informacji a nie uśmiecha mi się unieruchomić ciągnik w tym momencie. Wiecie jaki może tam idzie ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj