Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

jaro    166

Jak to czytam to przypomina mi się dowcip-"czym się różni Syrenka od Rolls-Royce'a" ?-no Syrenka ma z boku listwę ozdobną a Rolls nie :D .

Wiesz-droższe ciągniki mogą mieć rozwiązania dosyć prymitywne ale w paru punktach-taki Farmtrack jest cały złożony z dosyć prymitywnych rozwiązań.Kiedyś juz pisałem czym na dobrą sprawę różni się taki "nowoczesny" Farmtrack od przestarzałego Zetora z serii 72xx-jakoś nikt nie umiał mi podać owych różnic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Już ci pisze różnice pomiędzy 7245 a FT

-Skrzynia ;) FT 12x12 zetor 10/2

-W FT jest lepsza widoczność z kabiny

-Silnik oszczędniejszy w lekkich pracach

-zwrotniejszy od zetora

 

Zadowala cię te porównanie ? :)

Edytowano przez Ursusc385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Zetor potrafił mieć skrzynię z rewersem,pneumatycznie sterowany wzmacniacz momentu obrotowego,kabinę BK 6011,co do widoczności to rozpij w FT butelkę w sześciu chłopa :D ,zwrotność tu zgoda,spalanie to jak już tu wielokrotnie pisałem nawet wg.testu DLG Zetor wypadał rewelacyjnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Widoczność w zetorze na tył jest słaba, przynajmniej w 5340, a jak jest ta mała szybka brudna to w ogóle już trzeba się przez szybe wychylać zeby coś zobaczyć ;) Zetor ma dużą kabine w porównianiu do FT to fakt, ale mi chodziło tylko o widoczność :)

 

Spalanie jak już pisałem w FT jest mniejsze w lekkich pracach, to jednak perkins. Nie twierdze że zetor dużo pali bo to bajka. W cięzszych pracach to na jedno wyjdzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Wiesz-w Zetorze po prostu nie potrzebujesz patrzeć się do tyłu-alleluja i do przodu :D .Co do spalania w lekkich pracach też bym polemizował-albo mam jakiegoś Zetora zepsutego bo mało pali ?:D Może się powtarzam ale Zetory palą dużo w rękach idioty uwielbiającego wciskać pedał gazu .W normalnej eksploatacji pali porównywalnie z C-360 (wiem bo mam) w bardzo lekkich troszkę więcej w cięższych zdecydowanie mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

I ja dorzucę swoje 5 groszy. Otóż jak już pisałem kiedyś mój wójek posiada zarówno zetora (8441) jak i farmtraca (690dt) i o dziwo mówi, że farmtrac jest oszczędniejszy pomimo paru koni więcej (oczywiście nie jest to jakaś przepaść ale jednak). Drugą rzeczą jakąą stwierdził to farmtrac ma lepsze hamulce niż zetor bo jak stwierdził w zetorze non stop się zapowietrzają co nie ma miejsca w FT (z hamulcami nie ma problemów). Po trzecie kupując nowego zetora w podstawowym wyposażeniu nie mamy prawie nic (brak halogenów, siedzenia pasażera, obciążników, i bodajże zaczepu dolnego też brakuje (a może górnego? nie pamiętam) oczywiście można się targować z dilerem o te dodatki. Po czwarte w FT dla wujka (mi zresztą też) podoba się, że większość podzespołów jest łatwo dostępne w przypadku potencjalnej awarii np. pompa hydrauliki za zewnątrz traktora, rozdzielacz od hydrauliki podnośnika na zewnątrz to samo tyczy się rozdzielacza od hydrauliki podnośnika co w zetorze znajduje się głęboko ukryte (ba pół traktora trzeba rozebrać żeby się do tego dobrać).

Edytowano przez kokoman0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Jak tak czytam posty o Proximie i Forterze to też dochodzę do wniosku że jak to mówią Czesi "to se ne vrati"-a na myśli mam jakość wykonania i awaryjność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

I ja dorzucę swoje 5 groszy. Otóż jak już pisałem kiedyś mój wójek posiada zarówno zetora (8441) jak i farmtraca (690dt) i o dziwo mówi, że farmtrac jest oszczędniejszy pomimo paru koni więcej (oczywiście nie jest to jakaś przepaść ale jednak). Drugą rzeczą jakąą stwierdził to farmtrac ma lepsze hamulce niż zetor bo jak stwierdził w zetorze non stop się zapowietrzają co nie ma miejsca w FT (z hamulcami nie ma problemów). Po trzecie kupując nowego zetora w podstawowym wyposażeniu nie mamy prawie nic (brak halogenów, siedzenia pasażera, obciążników, i bodajże zaczepu dolnego też brakuje (a może górnego? nie pamiętam) oczywiście można się targować z dilerem o te dodatki. Po czwarte w FT dla wujka (mi zresztą też) podoba się, że większość podzespołów jest łatwo dostępne w przypadku potencjalnej awarii np. pompa hydrauliki za zewnątrz traktora, rozdzielacz od hydrauliki podnośnika na zewnątrz to samo tyczy się rozdzielacza od hydrauliki podnośnika co w zetorze znajduje się głęboko ukryte (ba pół traktora trzeba rozebrać żeby się do tego dobrać).

 

Tak zawsze było, jest i będzie - silnik Perkinsa zawsze oszczędniejszy. wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtal    0

A ja powiem że to są ciągniki za ok. tylko 100 tysi a wy już chcecie nie wiadomo co. Jak się wam nie podoba to sobie kupcie Fendt-a za pół miliona i będziecie za....dalać. Tylko ciekawe skąd te pół miliona weźmiecie??? Jeśli ktoś nie ma takiej kasy to kupi sobie Farmtrac-a niż ma się bawić c-360. Ale chociaż nie piszcie głupot, nie pracujecie taką maszyną a piszecie nie wiadomo co, bo widzieliście gdzieś u dealera albo na wystawie. Tu powinni pisać użytkownicy tych maszyn, powinni pisać własne opinie bo tylko my użytkownicy wiemy jak te ciągniki pracują, a nie tacy co sami nie wiedzą o co im chodzi, widzieli raz i piszą jakieś bzdury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Wtedy byłoby to towarzystwo wzajemnej adoracji :D -jeżeli sąsiad nie wyjeżdża ciągnikiem miesiac czasu,serwis ryje koleiny w asfalcie (tak często przyjeżdżali) dwa razy wymieniano przednią oś,popękały opony,gotował się olej,siadło wspomaganie,pękł podnośnik to może mam domniemywać że ciągnik był bezawaryjny ?Litości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SLAWEK1987    2

daj idiocie zetora to dużo spali-tak mówisz.

daj idiocie ciągnik to każdy rozwali-JD, fendt, czy farmtrac


KPK Komurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtal    0

A co mnie obchodzi twój sąsiad. Wiesz, są ludzie dla których stal to za mało :lol: . A że on tak go używał to już jego sprawa i pewnie miał tura założonego? Włączył napęd i woził coś ciężkiego na turze i ostro skręcał dlatego oś rozwalił :blink: . A i zauważ że większość użytkowników pisze o nich dobrze. Ja też mam swoje zdanie na temat Pol-mota H i Farmera bo kilka razy widziałem jak się nimi pracuje ale nie wypisuje głupot o nich na forach bo tak naprawdę nie znam tych ciągników mam tylko kilka spostrzeżeń :D .

Edytowano przez Wojtal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

No dyskusja się rozkręciła każdy chwali to co ma tak samo z samochodami dla jednych Fiat to g---o inni nic innego nie kupiłby itd ,tak samo z ciągnikami też mogę pisać o sąsiedzie co ma rok holanda i serwis też zagląda inny ma Fenda i po gwarancji stanął na środku pola i naprawa skrzyni 30 tys zł ja mam niecały rok Farmtraca i wygląda jak wygląda ale poza minimalnymi wyciekami pod pokrywą zaworów i spływ z sprężarki co teraz zgłosiłem serwisowi jestem zadowolony z niego bo tez wiem że za o podobnej mocy ten zachodni musiałbym wybulić 30-50 tyś wiecej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SLAWEK1987    2

właśnie tworzą się jakieś stereotypy. tak jak w samochodach. większość mówi że vw i merc to super samochody. a mnie jakoś jeden i drugi odrzuca. tak samo z ciągnikami. cob zachodnie to dobre, nawet zetor, a nasze(chodzi mi głównie o farmtraca i farmera) są przekreślane z góry bo składaki. Ja mam farmera i rozumiem właścicieli farmtraków. toże czasami trafi się jakiś wadliwy, to nie znaczy że trzeba całą markę przekreślać. parę lat temu człowiekowi spalił się kombajn JD. roczny był na gwarancji. firma ustaliła że powodem pożaru był silnik i chciała oddać tylko nowy silnik. facet się z nimi sądził, aż wygrał i oddali nowy kombajn. przystoi takie zachowanie tak cenionej marce?


KPK Komurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

A co mnie obchodzi twój sąsiad. Wiesz, są ludzie dla których stal to za mało :lol: . A że on tak go używał to już jego sprawa i pewnie miał tura założonego? Włączył napęd i woził coś ciężkiego na turze i ostro skręcał dlatego oś rozwalił :blink: . A i zauważ że większość użytkowników pisze o nich dobrze. Ja też mam swoje zdanie na temat Pol-mota H i Farmera bo kilka razy widziałem jak się nimi pracuje ale nie wypisuje głupot o nich na forach bo tak naprawdę nie znam tych ciągników mam tylko kilka spostrzeżeń :D .

 

No widzisz jak się rodzą stereotypy-właśnie sąsiad jest z tych co ciągnika używają rozważnie a mimo to działo się jak działo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darkos795    4

Sorry że nie napiszę nic o Farmtracku,śledzę tylko temat,ale silnik za spalony kombajn rozłożył mnie na łopatki.

Dziadostwo jakich mało.W temacie o 670DT któryś z kolegów pisze że kupił sprzęt w którym wadliwa była pompa

paliwa,jednak serwis bez kręcenia nosem brał to na siebie.A niby tania marka.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtal    0

Koledzy też dobrze mówią że nawet w najlepszej marce trafiają się sztuki wadliwe ale jest takie przysłowie ,, jak dbasz tak masz'' i to jest prawda jeśli niczego się nie szanuje to nawet najmocniejszy nie wytrzyma. A i serwis też jest w miare dobry tylko NIEKTÓRZY dealerzy gorsi.

Edytowano przez Wojtal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

Nie wie ktoś czy jest możliwość wyposażenia FT 690 w WOM 1000 obr/min?


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo24    1

Gdzie można kupić szybę do drzwi do 675 DT , jakiś zamiennik najlepiej. Dzwoniłem do Sokółki to trochę drogo mi się wydaję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daromen89    0

Panowie czy ktoś już brał farmtracka w kredycie fabrycznym na 10 lat jak to wygląda jakie oprocentowanie jakie terminy okresy spłat miesięczne tylko czy np roczne??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

Ma ktoś jakieś doświadczenia dotyczące tego ile może podnieść 690DT bez utraty stabilności lub jakiego dociążenia trzeba żeby podnieść stabilnie ~2t? Bo te ciągniki ponoć słabo dociążone są.


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1313    0

Kolego ale co chcesz podnieś o masie 2 ton (podejrzewam że chodzi ci o tylni tuz). Ja podnosze agregat tależowy 3m o masie 1,6 tony przy obciążeniu maksymalnym z przodu i daje rade ale nie ukrywam że będe zakładał jeszcze 100kg żeby był stabilniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciapekc328    0

Czy farmtrac 690dt da radę z agregatem talerzowym agro-masz jaskółka 3m

Czekam na opinie


kupię przyczepę dwuosiową wywrotkę ładowność około 4t.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj