Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

lukasz150    10

Teraz ceny są niskie, ale tylko poczekajcie ażsię zacznie branie na PROW o wtedy fajnie podskoczą ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rado81    1

Tez planuje zakup 657DT przeczytalem forum od poczatku do konca i niewiele sie dowiedzialem odnosnie tego modelu, napewno zostalo wyjasnione ze malo pala w poruwnaniu z Proxima ,sa zwrotne, i odpowienie do sreniego gospodarstwa nawet jako ciagnik do wszystkiego (pomijajac fakt ze sa niby za lekkie, co napewno nie jest prawda jesli ktos planuje podczepiac go do agregatu nie wiadomo jakiego to nie ma co sie dziwic), mysle ze do belowania czy tura, orki 3x pług jest odpowiedni.

 

Jesli sa wlasciciele ktorzy twierdza ze sie nie nadaje to powinni napisac co nieco na ten temat, napewno bedzie to pomocne wielu farmerom ktorzy stoja miedzy dylematem (farmtrac,zetor a moze pronar).

 

Narazie niewiele wiadomo jak to jest z awaryjnoscia ''wszyscy slyszeli od sasiada'' przeczytalem 60 stron i mozna wysunac wnioski ze nie jest tak zle, pozostaje dalej czekac na madre podpowiedzi :)

Edytowano przez rado81

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Tak Farmtrac 675 dt jest zwrotny, mało pali, nadaje się do tura, ma dobrą pompe - 1 tone pustaków podnosiłem na wolnych obrotach, fakt że tył podnosiło ale to przez ciężkiego tura, gdyby tak założyc od FT tura stoll hmm :) - można ale stoll jest droższy od polskiego

Edytowano przez Ursusc385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rado81    1

Wiec na pewno przy belach takiego problemu nie ma(podnoszenia tylu) a 1 tony ladunku codziennie sie nie podnosi jak ktos musi to niech sobie cos zawiesi

Edytowano przez milanreal1
orty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
donborys    3

Witam,

 

Przeczytałem wszystkie 61 stron i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Szukam maszyny która miałby zastąpić MF235, i skłaniam się ku zakupowi czegoś ze stajni Farmtrac. Interesują mnie dwa modele: 535 lub 555. Na tym forum nie ma zbyt wielu opinii o tych ciągniczkach, jak jest z awaryjnością (wszyscy tylko, że Perkins to Perkins tamto, a jak Ford), zwrotnością i spalaniem oraz czy opłaca się dopłacać do modelu 555. Traktor byłby pomocniczym i współpracował głównie z opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów, pielnikiem i siewnikiem. Pozdrawiam i liczę na konkretne, fachowe odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo24    1

mam pytanie a raczej prosbe. czy wie ktos lub moze zmierzyc jaka jest srednica piasty w farmtracku (lub tego otworu w feldze ktory wchodzi na piaste) chodzi mi o tylne kolo.bylym wdzieczny....

Średnica piasty wynosi 15cm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Witam,

 

Przeczytałem wszystkie 61 stron i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Szukam maszyny która miałby zastąpić MF235, i skłaniam się ku zakupowi czegoś ze stajni Farmtrac. Interesują mnie dwa modele: 535 lub 555. Na tym forum nie ma zbyt wielu opinii o tych ciągniczkach, jak jest z awaryjnością (wszyscy tylko, że Perkins to Perkins tamto, a jak Ford), zwrotnością i spalaniem oraz czy opłaca się dopłacać do modelu 555. Traktor byłby pomocniczym i współpracował głównie z opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów, pielnikiem i siewnikiem. Pozdrawiam i liczę na konkretne, fachowe odpowiedzi.

 

Na forum jest mało użytkowników tych ciągników, ale paru jest i najlepiej jakbyś do nich napisał to oni ci napisza co i jak, i jak się sprawuje ;)

 

Pisz do tego użytkownika farmer8244 posiada FT 535 Farmtrac 535

 

Następny uzytkownik

 

keyzer

Posiada Farmtrac 555DT

 

i rudinho11 posiada Farmtraca 555dt :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Witaj donborys

Sam mam farmtraca, tylko, że 80 i cenię tą markę. Ale jednak uważam, że za to cenę i przy tym wyposażeniu nie warto pchać się w modele 535 i 555. Kupując ciągnik do prac które wymieniłeś na dzień dzisiejszy kupiłbym ciągnik kioti. Cena 54 konnego to coś około 85 tys, a wiadomo, że zawsze coś wytargujesz. Będzie maksymalnie kosztował więcej o około 5 tys od farmtraca 555 z przednim napędem. No chyba, że nie zamierzasz brać ciągnika z napędem, ale nad tym też się zastanów.

Zawsze można też wziąć tego mniejszego kioti, będzie z pewnością trochę tańszy.

A dlaczego Cie tak namawiam: poczytaj o tej marce - praktycznie bezawaryjna, skrzynia 12x12 w standardzie, 3 prędkości wałka, klima w standardzie, przesuwny zaczep w ogóle kabina dużo lepiej wykonana niż w farmtracu.

Zainteresuj się tą marką, myślę, że warto.

Edytowano przez tompil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
keyzer    25

A propo ciagnika Kioti to uprzedzam że są to ciągniki produkowane głownie z myślą o pracach komunalnych i mają niską masę. Model porównywalny do 555 DT czyli DK 451 C waży tylko 2 tony z obciąznikami a farmtrac 3 tony bez obciążników. 1 tona różnicy to jest naprawdę dużo i co z tego kioti ma 46 KM jak jego masa nie pozwoli na wykonywanie naprawdę ciężkiej roboty nie mówiąc już o transporcie. Pozatym ma mniejszy udźwig i sprzedaje go Pronar a do nich ciężko mieć zaufanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
donborys    3

Mi również Kioti wygląda na ciągnik komunalny, a marka i firma Pronar jakoś nie budzi mojego zaufania. Napęd też nie jest mi tak potrzebny żeby dopłacać 10 czy więcej tysięcy. Myślę o zakupie ciągnika 2WD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlis804wd    3

@donborys Nie wiem dokładnie co by miał robić u ciebie ten ciągnik ale powiem szczerze ze napęd 2 WD a 4 WD to niebo a ziemia. Także myślę, że warto byłoby by trochę dopłacić i mieć napęd na 4 koła a nie na dwa. Wybór oczywiście należy do ciebie, ale myślę ze dodatkowy zapas mocy by nie zaszkodził. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
donborys    3

Tak jak pisałem powyżej ciągnik byłby pomocniczym i chodziłby z opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów, pielnikiem i trochę z siewnikami. Ma zastąpić MF235 i powinien palić nie więcej od niego i być przynajmniej tak zwrotny jak on. Co do napędu 4WD w pełni się z Tobą zgadzam lecz nie wiem czy opłaca się do ciągnika pomocniczego dopłacać do napędu, do tych prac w których będzie pracował moim zdaniem nie potrzeba dodatkowego uciągu (MF sobie radzi bez problemu) a jedynie założyć obciążniki na przód. Jako ciągnik główny mamy zetora 6340, a jeśli będzie nabór na różnicowanie chcemy go wymienić na proximę 85 plus, więc mały ciągnik nie będzie ciągał pługów czy agregatów. Czekam na opinie o modelach 555 i 535, czy jest odczuwalna różnica między tymi modelami.

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlis804wd    3

Mam pytanie do użytkowników farmtrac-ów. Są maszyny które aby po prostu były uruchomione to trzeba włączyć obieg oleju w ciągniku czyli po prostu włączy hydraulike. Jeżeli coś się włącza na chwile np. kiper w przyczepie lub obraca się pług to ok bo wajchę od hydrauliki można trzymać, ale są maszyny które wymagaja tego aby hydraulika była cały czas włączona jak np. w redliniarkach(formownicach) wał napedzany chydraulicznie. Tak więc czy nmożna jakoś tą wajchę zablokować aby nie wracała i cały czas był włączony obieg oleju? Bo mam w planach zakup takiej maszyny która wymaga tego aby napęd był włączony cały czas, a przecież nie bede cały czas trzymał tej raczki od hydrauliki. Ja mam taka rączke jak na zdjęciu w tym artykule http://farmtrac.pl/img/pdf/2.pdf Mam nadzieje że wszyscy zrozumieli o co mi chodzi i czekam na odpowiedzi. Może da sie ją jakos włączyc tak jak do tura aby poprostu się nie wyłączała? :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Ja mam Farmtraca kilka miesięcy rozdzielacz ma co wiem trzy pozycje co musisz trzymać dzwignie a 1 pozycja do przodu trzyma sama i olej idzie do jednego wyjscia hydraulicznego i jest da takich spraw co pisałeś ,pamiętam co tłumaczył mi mechanik aby nie zostawiać w pozycji do przodu bez potrzeby bo pompa siądzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlis804wd    3

No mi tłumaczyli że 1 pozycja do przodu jest do tura. A tur jest podłączany na tylne wyjścia hydrauliki czy jakoś bezpośrednio do pompy? Bo jeśli do wyjść hydrauliki z tyłu ciągnika, to sprawę mam rozwiązaną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

W FT dźwignia hydrauliki trzyma się sama, przynajmniej tak było w FT 70 jak jeździłem z turem i obijałem sobie głowę o dach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

hehe :D

Nie jest najgorzej mam 180cm wzrostu i tylko raz głową zahaczyłem jak jechałem i z drogi w pole skręcałem i nie zauważyłem że jest trochę głęboka bruzda <_< A tak to ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Jak u waz z darciem opon bo kolega ma 80 4wd to przenie ma już całe zjechane.??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablorolnik    2

Mój znajomy ma FT 80 4 WD i ma go już chyba 5-6 lat i też opony całe zjechane.


Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

A zapytaj się kolegi czy jezdził z włączonym przodem cały czas nawet na drodze bo przód jest raczej w pole i tam zedrzeć nie ma jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Marcin na droge na przednim napedzie nie wiedziesz. A do innych użytkowników (nie tylko co mają 80 4wd) też macie laczki z przodu zjechane??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj